En het is zo makkelijk te voorkomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
dat welik ben dan ook amateurklusser hè
Er zit sowieso meer verf op de krant, dan op het pedaal...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef The_Dean het volgende:
En nu plakt alles zo lekker aan de krant als het droogt
Erg! De 6 ton gaat de Fiat sowieso niet halen, dan zou het de eerste fiat ooit zijn die dat haalt... On the lookout voor een nette volvo 240, die staat er met een paar jaar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De ton? Ik ben op weg naar de zesde
Wat er binnenkort moet gebeuren: Complete set pakkingen, filters en vloeistoffen voor de motor. Remblokken en schijven voor. En zo te horen ook binnenkort een homokineet. En dan heb ik het nog niet eens over de optische dingen. Als het voor eind mei [Weekje Oostenrijk] maar geregeld is
Iemand nog wat gitaarzooi nodig?
Eenheidsworst, daar ben je mooi klaar mee!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik rij over drie jaar dit...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er zit sowieso meer verf op de krant, dan op het pedaal...
quote:dat welik ben dan ook amateurklusser hè
Heb jij een baard, draag jij ribbroeken en ben je biologieleraarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eenheidsworst, daar ben je mooi klaar mee!
Dan liever iets tofs:
[ afbeelding ]
Dat soort biologieleraren hoort in een oude Saab 93 te rijden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij een baard, draag jij ribbroeken en ben je biologieleraar
Er zitten altijd van die vieze ongewassen hippies in zo'n auto's
Mocht ik willen... Biologieleraar, mooi vak!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij een baard, draag jij ribbroeken en ben je biologieleraar
Er zitten altijd van die vieze ongewassen hippies in zo'n auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Mooi! komt er een decal op?quote:
quote:
quote:Ik ben vanmiddag begonnen aan mijn TS808, had het printje af rond half 5, en raad eens?
HIJ DEED HET IN ÉÉN KEER![]()
Decal is wel mooier iets meer werk dat wel, ik zou voor een decal gaanquote:zaterdag gaatjes erin, en dan wat laagjes lak, en ik twijfel nog tussen een decal of gewoon met benzinestift erop kalken...
jaa maar ik heb er steeds ruzie mee.. hij krult op en gaat dan op zichzelf plakken (net zo'n ramp als huishoudfolie, maar dan 10x dunner).quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Decal is wel mooier iets meer werk dat wel, ik zou voor een decal gaan
Netjes gesoldeerdquote:
Gefeliciteerd met je strat. Was jij ook diegene die op zoek was naar de charcoal frost met rw ? In dat geval dubbele felicitaties.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
Daar is ze dan, mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Tof, een VW van deze eeuwquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik rij over drie jaar dit...
[ afbeelding ]
In een audi hoor je maar 1 rit te maken. Rechtstreeks naar de sloop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tof, een VW van deze eeuw.
Ik hoop over 3 jaar toch wel mijn Audi te hebben. En dan al die leasevertegenwoordigerhenken laten zien hoe je echt in zo'n ding rijdt
.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
In een audi hoor je maar 1 rit te maken. Rechtstreeks naar de sloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |