Volgens mij bluft iedereen.. niemand gaat drukken denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over een dik half uur mogen ze drukken
Ter vergelijking: WIE IS DE MOLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-0-293-0-p
![]()
210.000 kijkers voor de live show gisteren.
Ter vergelijking: Oh, oh Tirol trok 1.017.000 kijkers
ze wist zeker dat ze 3 pakjes in haar nachtkastje had...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Is aafke haar opbergplekkies al af wezen zoeken naar sigaretten btw?
daar valt ook niet tegen op te boksen, maar dat is nu afgelopen dus wie weetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ter vergelijking: WIE IS DE MOL1.954.000
Volgens mij is ze aangekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
Voor de liefhebbers.. kontje van Laura![]()
[ afbeelding ]
Hmm..... Tegenvaller...... Maar wel in het voordeel van Karim/Lauwraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze wist zeker dat ze 3 pakjes in haar nachtkastje had...
heel bizar aldus aafke maar ze lijkt zich er probleemloos bij neer te leggen
ja ik had ook meer paniek verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hmm..... Tegenvaller...... Maar wel in het voordeel van Karim/Lauwra
Strak poepertjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
Voor de liefhebbers.. kontje van Laura![]()
[ afbeelding ]
Dat past wel bij de TT, want als iemand dan als een gek gaat opstaan, neemt die de hand alleen mee van de ander.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Zixon het volgende:
Tijd om de telefoon eens te laten gaan zeg ik
Oh, maar die afkickverschijnselen komen nog wel, hoor! Duurt geen uren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hmm..... Tegenvaller...... Maar wel in het voordeel van Karim/Lauwra
Beetje jammer dat ze geforceerd aan elkaar gekoppeld zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Karim en Laura bewegen zich alsof ze al jaren aan elkaar gekoppeld zitten. Leuk stel zo
Ze is echt wel veranderd de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Strak poepertje
Moet zeggen dat ze er absoluut goed uitziet, maar het is jammer dat er geen leven in zit...
Nou dat waag ik dus te betwijfelen, Laura gaat heel erg mee in de flow die om haar heen hangt. Bij luie Guido werd ze ook lui, bij aanhankelijke Alex werd ze kriebelig/aanhankelijk en nu bij Karim komt ze los... Ze heeft blijkbaar moeite om haar eigen identiteit te handhaven...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Strak poepertje
Moet zeggen dat ze er absoluut goed uitziet, maar het is jammer dat er geen leven in zit...
Ik vermoed dat dit een poging is van de redactie (oops) de stem om toch weer een koppeltje te laten ontstaan....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze geforceerd aan elkaar gekoppeld zijn
hopen dat het haar ook goed bevalt en als ze los zijn hem op blijft zoeken ipv alexquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze geforceerd aan elkaar gekoppeld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop