Je kunt ze met een naald doorprikken en hopen op kleine ontstekingen. Dan gaan ze erna weg als je ze uitgeduwd hebt. Verder klagen de dames er niet bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef bobbol het volgende:
Hee,
Ik heb last van heel veel talgkliertjes (geen puisten) op mn...
Dit maakt me erg onzeker omdat ik bang ben dat een meisje zoiets hebt van.. iellll wtf is dat?
vraag aan de meisjes:
Hoe zou je reageren als je dit zou aantreffen bij een jongen:
http://www.fordycespots.c(...)les-of-fordyce-spots
Vraag aan gasten die dit ook hebben (als die er zijn):
Hoe reageerden meisjes bij jou en wat heb je gezegd?
Het is verder helemaal niet schadelijk en er is ook niks aan te doen (die troep die ze op die site verkopen werkt niet) Het ziet er alleen echt niet uit
Alleen serieuze reacties graag, bedankt
Nu je het zegt, mn vriend heeft t ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:19 schreef Rasmussen het volgende:
het ligt er aan hoe erg je t hebt natuurlijk, heb zelf van die fordyce spots net onder mijn eikel, dus op de voorhuid, en in erectie valt dat echt niet op. maar als je de hele tijd onzeker naar je pik gaat zitten staren dan denk je jezelf alleen maar de put in
volgens de huisarts waar ik op mijn 14e ermee naartoe ging viel er overigens niets aan te doen.
je hebt natuurlijk internetforums hierover die beter geschikt zijn dan Fok om dit ter sprake te brengen
http://www.fordycespotsforum.com/
Nou je het zegt, ik heb het zelf ook een beetjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Rasmussen het volgende:
mensen die geobsedeerd raken door Fordyce spots (bij zichzelf) zijn typische Fok posters volgens mij (inclusief ikzelfooit)
op dat Fordyce spots forum staan trouwens tientallen plaatjes die TS moeten kunnen geruststellen dat het allemaal nog veel erger kan. zelfs wat foto's van dames want die kunnen t ook hebben (binnenzijde schaamlippen)
ligt er natuurlijk wel aan hoe het eruit ziet denk ik.. zoals die fotos op die link die jij gaf vind ik nou niet echt een probleem..quote:Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef bobbol het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp, zouden de dames onder jullie het niet erg vinden als de vriend waar je van houd een pik vol pukkeltjes zou hebben? ook al voel en zie je die duidelijk? ik blijf t lastig te geloven vinden..
Van de andere kant waar maak ik me inderdaad druk om t is niet schadelijk en komt vaker voor..
Thanks voor de reacties!
+ 1 xDquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:21 schreef Tanin het volgende:
Wacht ff. Dus Durex verkoopt speciale condooms met ribbels, knopjes en weet ik veel wat voor kleuterfiguurtjes, voor het genot van de vrouw, maar zodra je ze van nature hebt ga je je zorgen maken dat ze het niet lekker vinden?
Ik wel...alsof je een parkeergarage likt.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:47 schreef xJustMex het volgende:
Ik zou het echt niet erg vinden als mijn vriend dat zou hebben, niemand is 100% perfect toch?
Heb zelf binnenschaamlippen die een beetje uitsteken, vind hij ook niet erg,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |