abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94284305
Hee,
Ik heb last van heel veel talgkliertjes (geen puisten) op mn...
Dit maakt me erg onzeker omdat ik bang ben dat een meisje zoiets hebt van.. iellll wtf is dat?

vraag aan de meisjes:
Hoe zou je reageren als je dit zou aantreffen bij een jongen:

http://www.fordycespots.c(...)les-of-fordyce-spots

Vraag aan gasten die dit ook hebben (als die er zijn):
Hoe reageerden meisjes bij jou en wat heb je gezegd?

Het is verder helemaal niet schadelijk en er is ook niks aan te doen (die troep die ze op die site verkopen werkt niet) Het ziet er alleen echt niet uit :(

Alleen serieuze reacties graag, bedankt
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:52:03 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_94284371
TT fix
pi_94284785
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef bobbol het volgende:
Hee,
Ik heb last van heel veel talgkliertjes (geen puisten) op mn...
Dit maakt me erg onzeker omdat ik bang ben dat een meisje zoiets hebt van.. iellll wtf is dat?

vraag aan de meisjes:
Hoe zou je reageren als je dit zou aantreffen bij een jongen:

http://www.fordycespots.c(...)les-of-fordyce-spots

Vraag aan gasten die dit ook hebben (als die er zijn):
Hoe reageerden meisjes bij jou en wat heb je gezegd?

Het is verder helemaal niet schadelijk en er is ook niks aan te doen (die troep die ze op die site verkopen werkt niet) Het ziet er alleen echt niet uit :(

Alleen serieuze reacties graag, bedankt
Je kunt ze met een naald doorprikken en hopen op kleine ontstekingen. Dan gaan ze erna weg als je ze uitgeduwd hebt. Verder klagen de dames er niet bij.
Zelf zou ik het wel vies vinden als ik niet wist wat het was en het in mijn mond kreeg :r
pi_94286234
@Hydrogeny

Hoe kom je bij dat naald verhaal? heb je dat zelf gedaan?

bedankt voor de serieuSe reactie:)
pi_94290332
Vraag je dokter of je er iets aan kant doen? Op het internet vertrouwen. :')

OT: Ik zou wel vragen wat het is, iets met soagevaar enzo.. Maar schrikken? Hangt er vanaf hoe erg het is. Heb het wel eerder gezien.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:17:53 #6
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_94290372
is volgens mij vrij normaal hoor :?
heb het zelf ook een beetje en nog nooit heb ik er meiden over gehoord ^O^
pi_94290430
het ligt er aan hoe erg je t hebt natuurlijk, heb zelf van die fordyce spots net onder mijn eikel, dus op de voorhuid een paar verticale rijtjes aan de 'achterkant', en in erectie valt dat echt niet op. maar als je de hele tijd onzeker naar je pik gaat zitten staren dan denk je jezelf alleen maar de put in

volgens de huisarts waar ik op mijn 14e ermee naartoe ging viel er overigens niets aan te doen.

je hebt natuurlijk internetforums hierover die beter geschikt zijn dan Fok om dit ter sprake te brengen ;)
http://www.fordycespotsforum.com/

[ Bericht 3% gewijzigd door Rasmussen op 18-03-2011 14:26:57 ]
pi_94290588
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:19 schreef Rasmussen het volgende:
het ligt er aan hoe erg je t hebt natuurlijk, heb zelf van die fordyce spots net onder mijn eikel, dus op de voorhuid, en in erectie valt dat echt niet op. maar als je de hele tijd onzeker naar je pik gaat zitten staren dan denk je jezelf alleen maar de put in

volgens de huisarts waar ik op mijn 14e ermee naartoe ging viel er overigens niets aan te doen.

je hebt natuurlijk internetforums hierover die beter geschikt zijn dan Fok om dit ter sprake te brengen ;)
http://www.fordycespotsforum.com/
Nu je het zegt, mn vriend heeft t ook. :D Ik zie t niet eens meer. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_94290711
mensen die geobsedeerd raken door Fordyce spots (bij zichzelf) zijn typische Fok posters volgens mij (inclusief ikzelf :P ooit) :)

op dat Fordyce spots forum staan trouwens tientallen plaatjes die TS moeten kunnen geruststellen dat het allemaal nog veel erger kan. zelfs wat foto's van dames want die kunnen t ook hebben (binnenzijde schaamlippen)
pi_94304649
Thanks dit stelt me wel een beetje gerust

Er is inderdaad niks aan te doen dat maakt t zo kut
pi_94308464
dude dat is gewoon normaal , doe eens chill. het is net zoiets als bij vrouwen waarbij dan de ene borst iets grote is dan de andere of dat je penis een beetje krom is. het is normaal.
pi_94308571
Maar ik heb het wel extreem veel, de hele onderkant van me lul is er mee bedenkt en sommige zijn best groot..
pi_94309554
Die grote kun je wel wat manipuleren vaak :+

Heb er zelf ook "last van". Niet dus ;) Maakte me in het begin ook wel wat druk, maar toen ik dat tegen men vriendin zei, zei zij dat ze het nog niet eens opgemerkt had, of het raar vond. En ja ze zijn zichtbaar over vooral de onderkant, maar ook verder naar boven.

Who cares :) Tis niet iets raars, besmettelijks of vies.

Zolang jij er niet raar over gaat denken, zal zij dat ook niet gaan doen :P
pi_94317269
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Rasmussen het volgende:
mensen die geobsedeerd raken door Fordyce spots (bij zichzelf) zijn typische Fok posters volgens mij (inclusief ikzelf :P ooit) :)

op dat Fordyce spots forum staan trouwens tientallen plaatjes die TS moeten kunnen geruststellen dat het allemaal nog veel erger kan. zelfs wat foto's van dames want die kunnen t ook hebben (binnenzijde schaamlippen)
Nou je het zegt, ik heb het zelf ook een beetje :P geen last van verder en mn vriend heeft het waarschijnlijk überhaupt nog nooit gemerkt, dus ja. Op zich niks om je zorgen over te maken.
pi_94317425
kheb het ook beetje.. is volgens mij heel normaal hoor :)

en mn ex en huidige vriendin zag/ziet het niet eens geloof ik..
pi_94326453
Mijn vriend heeft dat ook, heb je verder als vrouw totaal geen last van hoor *;
S. 2014
J. 2016
pi_94327148
Deze reacties doen me goed!
bedankt
pi_94677228
Ik zou het echt niet erg vinden als mijn vriend dat zou hebben, niemand is 100% perfect toch?
Heb zelf binnenschaamlippen die een beetje uitsteken, vind hij ook niet erg, iedereen heeft wel wat.
pi_94679215
Kortom: maak je er niet druk om ;)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_95052898
Dus, als ik het goed begrijp, zouden de dames onder jullie het niet erg vinden als de vriend waar je van houd een pik vol pukkeltjes zou hebben? ook al voel en zie je die duidelijk? ik blijf t lastig te geloven vinden..
Van de andere kant waar maak ik me inderdaad druk om t is niet schadelijk en komt vaker voor..

Thanks voor de reacties!
pi_95053314
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:31 schreef bobbol het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp, zouden de dames onder jullie het niet erg vinden als de vriend waar je van houd een pik vol pukkeltjes zou hebben? ook al voel en zie je die duidelijk? ik blijf t lastig te geloven vinden..
Van de andere kant waar maak ik me inderdaad druk om t is niet schadelijk en komt vaker voor..

Thanks voor de reacties!
ligt er natuurlijk wel aan hoe het eruit ziet denk ik.. zoals die fotos op die link die jij gaf vind ik nou niet echt een probleem..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:21:44 #22
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95054860
Wacht ff. Dus Durex verkoopt speciale condooms met ribbels, knopjes en weet ik veel wat voor kleuterfiguurtjes, voor het genot van de vrouw, maar zodra je ze van nature hebt ga je je zorgen maken dat ze het niet lekker vinden? 8)7

Ja ik heb ze ook, en nog geen klachten gehad (en dat was beide keren van meiden met heeeeel wat meer ervaring dan ik)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_95060389
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:21 schreef Tanin het volgende:
Wacht ff. Dus Durex verkoopt speciale condooms met ribbels, knopjes en weet ik veel wat voor kleuterfiguurtjes, voor het genot van de vrouw, maar zodra je ze van nature hebt ga je je zorgen maken dat ze het niet lekker vinden? 8)7
+ 1 xD
Heb je eigenlijk wel een punt. Zie het maar als het 'kadotje' van God zodat je niet die ribbel condooms hoeft te kopen ^^
_________
A lie is telling the truth, without hurting the other.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2011 @ 10:36:28 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_95060932
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:47 schreef xJustMex het volgende:
Ik zou het echt niet erg vinden als mijn vriend dat zou hebben, niemand is 100% perfect toch?
Heb zelf binnenschaamlippen die een beetje uitsteken, vind hij ook niet erg,
Ik wel...alsof je een parkeergarage likt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_95704404
Na het lezen van de reacties voelde ik me beter, maar zit er toch nog steeds mee,
Ik durf de confrontatie niet aan, wat doe ik hier aan?
De meeste plekjes vallen niet echt op maar er zit een rij grotere harde puntjes die je hoe dan ook ziet/voelt.
Van de ene kant heb ik ook zoiets van boeiend, niemand is inderdaad perfect en het is verder niet schadelijk of zo,
Maar ik blijf bang voor de gedachte van het meisje die ze voor het eerst ziet/voelt, Die moet zoiets hebben van ielll.. wtf is dit.
Wat moet ik dan zeggen?

Iedereen met een serieuze reactie bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')