Nee want dan moet ik tosti's maken en dat vertik ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we allemaal bij PeZu wonen
Nou dat doen we maar even niet hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we allemaal bij PeZu wonen
Bij KG dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik tosti's maken en dat vertik ik
jaahh!!quote:
Ik gaf alleen maar een complimentjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
ik maak zelf wel uit wiens likkoekje ik ben, okee?
dan gaat m'n auto weer kapotquote:
ja maar jij woont niet in het middenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan gaat m'n auto weer kapot
bij mij kan wel!
geoeg apartementen te kop
ik ookquote:
das aan de kust, ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan gaat m'n auto weer kapot
bij mij kan wel!
geoeg apartementen te kop
quote:
ja, maar dan denkt iedereen weer dat ik ineens van jou ben enzo, gedoequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar een complimentje.
precies in het midden zelfsquote:
jawel hoor..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar jij woont niet in het midden
nou, zie!quote:
jouw watte??quote:
de helft is niet per definitie het middenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jawel hoor..
tussen groningen en maastricht is den haag best de helft van nederland.. weliswaar een beetje in het westen..
Goh das toevallig.. en het is al middagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben ik nu te laat voor ochtendsex?
gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, zie!
we komen bij jou wonen
Ik kan ook niet even aan de telefoon zitten, of mijn woorden worden weer uit hun verband gerukt door anderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan denkt iedereen weer dat ik ineens van jou ben enzo, gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |