En die missie gaat over 7 minuten in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ga ff snel mijn andere pc formatteren, kan ik daar de streams op kijken, word gek van dat mijn laptop ze niet trekt. Mis alles zo
de rij waar zij op glijd is mijlen lang....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en jouw ziekelijk glijden op Lieke zijn velen ook nog niet vergeten.
succes, hier ook met 2 schermenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ga ff snel mijn andere pc formatteren, kan ik daar de streams op kijken, word gek van dat mijn laptop ze niet trekt. Mis alles zo
Laura staat net de boenga boenga te dansenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Rust jij maar met je kees.;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kortom, ze ziet er leuk uit, ik rust mijn kees
Kortom: Datziejeniethe?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Rust jij maar met je kees.;)
Ik kan iemand leuk vinden gewoon om wie ze is, daarvoor hoef je niet leuk te doen of leuk uit te zien.
Oh beweegt ze haar knie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura staat net de boenga boenga te dansen
ze doet niet leuk zeg je net , en ik zeg dat als ze lelijk was geweest en er niet leuk uit had gezien ze zo weg was geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Rust jij maar met je kees.;)
Ik kan iemand leuk vinden gewoon om wie ze is, daarvoor hoef je niet leuk te doen of leuk uit te zien.
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
vandaar die barsten in haar lippen...
Gister in bed moest zeook heel erg lachenquote:
Aan Jo vastzitten kan nooit een zware straf zijn..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
Horen jullie dat Gerard zegt dat het om het vastzitten gaat
EN NIET OMDAT HET AAN JOANNA IS!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |