Ja, op werk zit ik ook nooit meer op Fok. Ik ben gewoon belachelijk vroeg wakker.quote:
JIJ niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:53 schreef Godtje het volgende:
Ik heb te lang geen strandfeest meer gezien.
Ik zat me al af te vragen wat je zo vroeg op Fok moet op een vrije dagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op werk zit ik ook nooit meer op Fok. Ik ben gewoon belachelijk vroeg wakker.
[..]
JIJ niet?Ik denk dat ik in mijn leven hooguit 5 keer een strand gezien heb man.
Dat heb ik hier al vaker gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, op werk zit ik ook nooit meer op Fok. Ik ben gewoon belachelijk vroeg wakker.
[..]
JIJ niet?Ik denk dat ik in mijn leven hooguit 5 keer een strand gezien heb man.
Werk bevalt super, niet minder drukte, en dat verdwijnt ook niet hoor, maar dat is tevens een van de voordelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen wat je zo vroeg op Fok moet op een vrije dag
Maar, werk bevalt goed nog? Inmiddels al minder drukte?
Ik ben gewoon een wereldvreemd provinciaaltje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al vaker gezien.
Alleen al met kitesurfen![]()
Pfff hoeveel dagen strand in mijn leven..... is ontelbaar ook een aantal?
Ik bedoel meer of 't nu beter te doen isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Werk bevalt super, niet minder drukte, en dat verdwijnt ook niet hoor, maar dat is tevens een van de voordelen.Heb de laptop dit weekend ook thuis zodat ik nog wat kan doen.
[..]
Ik ben gewoon een wereldvreemd provinciaaltje.
Ja, wel iets beter, omdat ik dingen wat beter onder de knie heb inmiddels. Maar ik ben er wel achter dat het voor iedereen bij ons altijd rennen vliegen is. En idd, dan kan ik op mijn gemak wat dingen doen waar ik mijn kop bij moet houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of 't nu beter te doen isEen laptop thuis is wel lekker ja!
En het strand... Kom er al m'n hele leven
Bij het strand gaan wonen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Werk bevalt super, niet minder drukte, en dat verdwijnt ook niet hoor, maar dat is tevens een van de voordelen.Heb de laptop dit weekend ook thuis zodat ik nog wat kan doen.
[..]
Ik ben gewoon een wereldvreemd provinciaaltje.
In het weekend hoor je te zuipen, niet te werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
De andere dagen ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In het weekend hoor je te zuipen, niet te werken.
Ik ga ook heus niet het hele weekend werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In het weekend hoor je te zuipen, niet te werken.
Wel het hele weekend zuipen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga ook heus niet het hele weekend werken.
Daar heb ik niet genoeg drank voor in huis.quote:
Uhmmm er is ook nog iets als buiten, winkels, stappen, etcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg drank voor in huis.
Ik heb niet echt de financiën om te winkelen, en daarbij heb ik het hartstikke druk gehad deze week en vind ik het heerlijk om lekker een dagje thuis te zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm er is ook nog iets als buiten, winkels, stappen, etc
En welke film?
Drank kopen is niet winkelen maar voorzien in je basisbehoefte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de financiën om te winkelen, en daarbij heb ik het hartstikke druk gehad deze week en vind ik het heerlijk om lekker een dagje thuis te zijn eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |