Begrijp me goed, ik vertrouw ze ook voor geen meter.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de finale het geval geweest. Ik neem aan dat ze de finale wel eerlijk laten verlopen. Dan hebben ze er niet zo veel meer aan om daarin te sturen. Tijdens het programma hebben ze dat wel. Zeker als de kijkcijfers ver beneden maat blijven.
Je kan toch gewoon online terugkijken??quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef Lesterr het volgende:
Jezus zit ik de hele tijd te wachten tot 23:30 zenden ze ineens iets anders uit. Terwijl op teletext en in de gids staat dat er gewoon herhaling sst komt. Hier kan ik zoo chagarijnig om worden
Dit kan wel verklaren waarom sommige herhalingen het zo goed doen.... er werd gewoon een heel ander programma verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef Lesterr het volgende:
Jezus zit ik de hele tijd te wachten tot 23:30 zenden ze ineens iets anders uit. Terwijl op teletext en in de gids staat dat er gewoon herhaling sst komt. Hier kan ik zoo chagarijnig om worden
Hahaha. Nou 't is begonnen hoor.. Een uur later dan gepland, the assholesquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit kan wel verklaren waarom sommige herhalingen het zo goed doen.... er werd gewoon een heel ander programma verwacht![]()
Dus dat is offtopic
Oef das wel laat, ik ben benieuwd naar de cijfersquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Hahaha. Nou 't is begonnen hoor.. Een uur later dan gepland, the assholes
Om die tijd behoor je ook te gaan slapen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef Lesterr het volgende:
Dit stukje is later terug op de site gezet maar dan met andere foto + filmpje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |