Op deze cap was ze nog wakker en kreeg daarna ook nog enkele andere "stelletjes" bij haar aan bed staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Als het een beetje meezit kan Gerard Joanna morgen gelijk meeslepen naar de KVDW om voor haar geheim te drukken
[ afbeelding ]
Die website is een zooitje. Ik kwam vanavond laat thuis en wilde naar de herhaling van de 'Live' kijken, staan de laatste 10 minuten (waaronder de exit van Guido) er niet op. Faal in kwadraat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
oke dan klopt dat dus ook want ook dat filmpje staat nog niet op de ss site terwijl ze de de laatste tijd vrij rap zijn met filmpjes eropzetten
en er wel *news* staat van het naar bed gaan met de boeien
Nope, deze cap heb ik 3 minuten geleden gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op deze cap was ze nog wakker en kreeg daarna ook nog enkele andere "stelletjes" bij haar aan bed staan.
volgens mij slapen ze nog als je het hele huis vol water laat lopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:27 schreef schurk65 het volgende:
iedereen maar klagen dat ze geboeid niet kunnen slapen en kijk eens ze meuren allemaal al!
Alleen kan Sharon in paniek raken van dat waterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
volgens mij slapen ze nog als je het hele huis vol water laat lopen
ze kunnen nie veel maar slapen zijn ze meester in
Joanna ligt voor het eerst in een slapende houding waar het tieten niet naar het plafond staren.quote:
Oke bedankt, moest werken tot 01:30 vandaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 04:19 schreef resi_70 het volgende:
zover ze die hebben kunnen vinden wel ja
Denk dat we de oplossing voor haar probleem "Slaapwandelen"hebben gevonden. Gewoon elke nacht boeien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 04:24 schreef bull1966 het volgende:
ik op die botoxlip dat ze gaat wandelen
oké cool welke site??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 04:27 schreef bull1966 het volgende:
ja m2 heb ondertussen nog wat gepokerd bracht ook niks op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |