nope kijk op haar hyvesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Was die in de uitzending??
Daarom noemen we SS hier ook SSt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef eurofiel het volgende:
[..]
ik zie hem zo de deur naar de douches openhouden.
of op zijn hyves --> dennisquote:
Oh, okeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:12 schreef eurofiel het volgende:
[..]
nu mag het nog. vanaf morgenochtend 10 uur niet meer volgens mij.
Nee vanmiddag of gisteren had iemand hem gegoogeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Was die in de uitzending??
Hoe de kaart wordt doorgestoken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef cricket het volgende:
* cricket komt net terug van de liveshow, best grappig om eens mee te maken
vertel????????quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef cricket het volgende:
Vertel, vertel.........quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoe de kaart wordt doorgestoken?
tijd voor een verslagjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef cricket het volgende:
Dan is het wel heul eerlijk van hem dat hij dat shirt draagt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gezien, en groter soort pauper/crimineel is er in Rotjeknor niet te vinden...let wel mensen met een Scarface shirt op hun 30ste zijn vaak niet van het eerlijkste soort.
mooi he!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Best grappig honderde berichten op de site van secret story onder het vertrek van Guido dat het oplichters zijn
Ik kom niet verder dan de eerste pagina .... daarna blijft hij maar ladenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Best grappig honderde berichten op de site van secret story onder het vertrek van Guido dat het oplichters zijn
En morgen is er *opeens* een technische storing waardoor mensen niet meer kunnen reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Ze zijn gewoon leuk, die 2!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef knagsje het volgende:
loopt die karim gewoon met het kriebel/knuffeldier door dat huis zeg
Vooral grappig dat hetzelfde bericht door zo'n 20 verschillende namen geplaatst is...quote:
alleen jammer dat iedereen zijn bericht er 7 keer ondergooid, wat het werkelijke aantal drastisch doet dalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
caveman heeft het vanmiddag al voorgerekend hoe het zou gaan mooi hequote:
Tja vooroordeel, maar wel opgebouwd uit verschillende info gegeven do Jo zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef eurofiel het volgende:
[..]
dat klinkt echt als een enorm stuk tuig ja. beetje vooroordeel inderdaad en ik ken de jongen niet, maar klinkt niet best.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura nu ook met karim gaan kriebelen ?
Tuurlijk, Karim krijgt spontaan overal jeuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura nu ook met karim gaan kriebelen ?
Okay dat scheelt mij dan weer lezen .....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vooral grappig dat hetzelfde bericht door zo'n 20 verschillende namen geplaatst is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |