buonanotte!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anch'ioDevo andare a letto ora. Buonanotte a tutti. Ci vediamo presto
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet fakking1000% zeker dat het niet zijn eerste keus is
ja durft ze wel ze heeft potverdorie net een nieuwe!quote:
Neuh, maar collectief is FOK! gewoon te slim voor NET5, dat is vanavond maar weer gebleken;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga jou steeds slimmer vinden!
Bedoelde ze daarmee niet dat zij degene is die de administratie doet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op vanmiddag waar Jo meldde dat haar vent het helemaal gemaakt zo hebben in zijn oudijzerbende. Vorige week zat ze nog te vertellen dat ze alles voor die kneus moest betalen.
Je bescheidenheid siert je.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Neuh, maar collectief is FOK! gewoon te slim voor NET5, dat is vanavond maar weer gebleken;)
Ik vind het zo'n onwijs lekker wijf. Ze is helaas alleen net zo spannend als het 8 uur journaal, maar ze is wel gru-we-lijk lekker.quote:
Nee, letterlijk dat ze hem financiëel onderhield.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bedoelde ze daarmee niet dat zij degene is die de administratie doet?
mee eens hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onwijs lekker wijf. Ze is helaas alleen net zo spannend als het 8 uur journaal, maar ze is wel gru-we-lijk lekker.
klopt, niks is echt aan haar!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, letterlijk dat ze hem financiëel onderhield.
Haar moeders auto 2000 fakking% zeker op haar hondje???quote:
sacha de boer is inderdaad ook erg lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef eurofiel het volgende:
[..]
je ziet vanalles in het 8 uur journaal, dus vreemde vergelijking eigenlijk.
met veel zekerheid??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Haar moeders auto 2000 fakking% zeker op haar hondje???
Wat is dat voor een familie???
Grondigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
laura en karim halen ook de asbakken leeg, voor het geval aafke oude peukjes gaat zoeken om te roken.
Slim jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
laura en karim halen ook de asbakken leeg, voor het geval aafke oude peukjes gaat zoeken om te roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |