Boze kijkers, en NET5 medewerkers die met verschillende namen de redenering proberen te ontkrachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
voor de geintresseerde wat leuke reacties
SST Site vertrek Guido
hehehe daar hebben er wel meer last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik slaap niet... een SecretStorySlaapSyndroom
En daar moet je dan verschrikkelijk om janken, of zo................quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ah dat was het probleem. Mo heeft op hyperintelligente manier berekend dat als Guido naar huis zou gaan zij genomineerd zou worden.
buona notte e fino a domaniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anch'ioDevo andare a letto ora. Buonanotte a tutti. Ci vediamo presto
Nou ik mocht net niet quotenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Boze kijkers, en NET5 medewerkers die met verschillende namen de redenering proberen te ontkrachten.
Valt me mee dat ze de boze kijkers niet wissen uit de reacties...
Omdat het verschil tussen echte handboeien zoals b.v. die Karim om heeft nogal evident is.quote:
kom maar op met je kluis!quote:
Oke.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
ze mogen mij ook wel aan laura boeien hoor
ik vind het leuk om te lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Boze kijkers, en NET5 medewerkers die met verschillende namen de redenering proberen te ontkrachten.
Valt me mee dat ze de boze kijkers niet wissen uit de reacties...
Nou ja goed, dan moet ze weer terug naar papa en mama. Dat wordt een maand of 3 eenzame opsluiting op water en brood.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef Dark het volgende:
[..]
En daar moet je dan verschrikkelijk om janken, of zo................
De stemming is precies verlopen zoals eerder oip de avond al op dit forum berekend is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
ff een (hypothetisch-) vraagje ik heb de hele avond niet kunnen kijken. Is er iemand hier die gelooft dat de uitslag van de stemming klopt?
Op dit moment zou ik er ook geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
Zo, nou dan zou ze 'm voelen kloppen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
ik weet fakking1000% zeker dat het niet zijn eerste keus isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef muzas het volgende:
btw, wie had dat gedacht.... de chick waarmee gerard als eerste het bed in zou duikenJoanne
we vertellen de mannen te veelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De stemming is precies verlopen zoals eerder oip de avond al op dit forum berekend is.
Gekoppeld aan een bericht dat Flipje zondag een nieuwsbericht had (bron: SST site) en de mededeling dat er 1 eerder zou horen dat ie uitgesloten werd voor vertrek, is de berekening aangepast en wisten we ruim vantevoren dat Stervio met 51 % zou gaan winnen. Treurig, maar waar.
Ik ga jou steeds slimmer vinden!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De stemming is precies verlopen zoals eerder oip de avond al op dit forum berekend is.
Gekoppeld aan een bericht dat Flipje zondag een nieuwsbericht had (bron: SST site) en de mededeling dat er 1 eerder zou horen dat ie uitgesloten werd voor vertrek, is de berekening aangepast en wisten we ruim vantevoren dat Stervio met 51 % zou gaan winnen. Treurig, maar waar.
buonanotte!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anch'ioDevo andare a letto ora. Buonanotte a tutti. Ci vediamo presto
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet fakking1000% zeker dat het niet zijn eerste keus is
ja durft ze wel ze heeft potverdorie net een nieuwe!quote:
Neuh, maar collectief is FOK! gewoon te slim voor NET5, dat is vanavond maar weer gebleken;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga jou steeds slimmer vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |