Dat staat vrij duidelijk in het SV en update topicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me in het kort uitleggen hoe ze aan elkaar kwamen te zitten? Is dit ergens terug te vinden hier?
is een opdracht en moet een paar dagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me in het kort uitleggen hoe ze aan elkaar kwamen te zitten? Is dit ergens terug te vinden hier?
Ik weet net niet, maar meestal nam ik dingen om me heen op in mijn droom zeg maar. Dus dan droom je van een gevangenis of zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok! Maar als je dan opstaat en je hand zit vast aan iemand, wat denk je dat je zou doen? Weer gaan liggen of aan die hand sjorren?
Oh, we zijn nu als streamers ook afhankelijk van Servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is voor servio om bij te houden.
Als een kluis leeg is, weet ik niet hoe dat gaat lopen.
Of de stem geeft aan dat een kluis leeg is, of het wordt achteraf berekend, geen idee...
nee hoor, zit een kruisje rechts in het hoekje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, we zijn nu als streamers ook afhankelijk van Servio
Ah ok, bedankt voor de uitleg! Ben benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet net niet, maar meestal nam ik dingen om me heen op in mijn droom zeg maar. Dus dan droom je van een gevangenis of zo.
dat dus!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Salinero en Ankie zijn toch een TOP team!
Daar hebben ze er idd twee bij elkaar gezetquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor, zit een kruisje rechts in het hoekje!
wiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Salinero en Ankie zijn toch een TOP team!
Yepquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar hebben ze er idd twee bij elkaar gezet
Is er trouwens al iemand naar de wc geweest
Meerdere mensen, Karim ging als eerste (samen met Laura die de andere kant op keek)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, en Mo trok Alex van de pot af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Zieligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef Day het volgende:
't hokje is wel voorspelbaar, hoor. De mensen aan elkaar koppelen die niet elkaar niet liggen / niet goed kennen. Vreemd genoeg was flip al ingedeeld. En servio krijgt de voorspelbare verzorgende rol.
En waarom is dat gegil van flip en sharon nodig?
Paar dagen!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een opdracht en moet een paar dagen.
Heel makkelijk uit te leggen, is een opdracht van de stem...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
die reactie van JO ook pfffffff...alsfo geer geinteresseerd is in haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |