jij zult door de week toch wel een soort van weekend hebben, of niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
jullie zijn welkom![]()
Heb nog nooit spijt gehad van mijn beroepskeuze
twee dagen in de week vrij. Kan ook een weekend dag zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij zult door de week toch wel een soort van weekend hebben, of niet?
mijn man werkt ma, woe, vrij ochtend in de productiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
achja, vrij is vrij, niet dan? Mijn man is vrachtwagenchauffeur, die heeft meestal ook een erg kort weekend.
Vind op zondag werken eigenlijk wel lekker. Heb een hekel aan" verplichtingen"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
achja, vrij is vrij, niet dan? Mijn man is vrachtwagenchauffeur, die heeft meestal ook een erg kort weekend.
wij hebben gewoon de verplichtigingen afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vind op zondag werken eigenlijk wel lekker. Heb een hekel aan" verplichtingen"
en doordeweeks kan ik alles doen waar ik zin in heb
en zo hoort hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wij hebben gewoon de verplichtigingen afgeschaft.
We gaan naar onze ouders als we zin hebben.
en onze ouders komen naar ons waneer ze zin hebben.
(in het weekend, door de weeks maakt niet uit)
verplichtingen hebben wij ook niet. Naar ouders gaan we ook wanneer we zin hebben en het uit komt, we doen gewoon allemaal waar we zelf zin in hebben. Moet er niet aan denken om elke zondag naar (schoon)moeders op de koffie te gaan (moeten mijn ouders iig ook niet aan denken)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vind op zondag werken eigenlijk wel lekker. Heb een hekel aan" verplichtingen"
en doordeweeks kan ik alles doen waar ik zin in heb
mijn moeder ook, maar ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef pietpaniek het volgende:
Zondag ochtend slaapt mijn moeder uit
uitslapen, wat is datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef pietpaniek het volgende:
Zondag ochtend slaapt mijn moeder uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |