Heee, doe es nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
*mee prikt*
wel goed zoeken he, ze schijnt vetjes te hebben, daar moet je op mikken
Zeg, help me liever ipv je tegen me te kerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt dat je er wel een beetje om vroeg met die TT he![]()
Want anders?quote:
Ze doet het er vast omquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
BlonT hequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je t maar aan kan trekken hequote:
Jij weet wel beterquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, help me liever ipv je tegen me te keren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je nu weer gezien?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig hoef ik niet naast je te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet naast je te lopenOh kijk, nog een pluspuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik was zo stom de nieuwe collectie te bekijken, ik glij zowat van de bankquote:
Zit Samzz naast je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom de nieuwe collectie te bekijken, ik glij zowat van de bank
Hopelijk heb je een leren bank...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo stom de nieuwe collectie te bekijken, ik glij zowat van de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |