Morgen bijzondere plannen?quote:
Nee, maar ik ben moe, ik heb hoofdpijn en dat was het wel zo'n beetjequote:
naar je aailampjequote:
Ja doe ik ook zo, moest nog ff iemand een berichtje sturen. Wacht nog ff om te kijken of ik nog antwoord krijgquote:
Wat lach jequote:[..]
Hehe
Ja, die staat er nog steeds!quote:
Ooo gezellig! Berichtjes zijn altijd leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo, moest nog ff iemand een berichtje sturen. Wacht nog ff om te kijken of ik nog antwoord krijg![]()
Soms ben ik een lachebekjequote:Wat lach je
Dan wens ik je een hele goede nachtrust toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben moe, ik heb hoofdpijn en dat was het wel zo'n beetjeHahaha.
wat voor een lampje?quote:
Dat is ons geheimquote:
ja, een soort van morsequote:
Ik ben goed in tijd rekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wens ik je een hele goede nachtrust toe
[..]
wat voor een lampje?
spannend lampjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben goed in tijd rekken
Een lampje wat ik moet aanraken en dan gaat hij aan, haha
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo gezellig! Berichtjes zijn altijd leuk!
quote:[..]
Soms ben ik een lachebekje
of 44x moet aanraken zodat ie steeds aan en uit gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben goed in tijd rekken
Een lampje wat ik moet aanraken en dan gaat hij aan, haha
Niet altijd hoor hehe.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
spannend lampje![]()
Ik kan ook goed tijdrekken, vooral omdat de discussie erg leuk isen facebook is (voor de verandering) lekker snel
[..]vooral als ze leuk zijn.
[..]
dan is t goed
je vingers in het stopcontact is ook spannendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef automatic_ het volgende:
Nou, ik vond die lamp de eerste keer gewoon spannend haha.
niet zo spannend als bougiekabels van ene lopende motor in je hand houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je vingers in het stopcontact is ook spannend
jij maakt toch ook altijd spannende dingen meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet zo spannend als bougiekabels van ene lopende motor in je hand houden
ik ben een groot fan van facebookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet altijd hoor hehe.
Facebook gebruik ik vooral vanwege de foto's in mijn telefoon
in dit geval vooral dom, een bougiekabel gaat een 15.000v doorheenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij maakt toch ook altijd spannende dingen mee
Waarom hou je ze dan ook vast?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in dit geval vooral dom, een bougiekabel gaat een 15.000v doorheenbij 1000rpm, met 4 cilinders is dat 250 per minuut delen door 2 omdat die maar om de keer vonkt, dus 125 schokken per minuut
gelukkig zette mn pa de auto uit
Soms wil je ff snel wat checken, ik wilde zien of die wel vonkte, dat deed die, zien deed ik het trouwens niet, voelen welquote:
Handigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms wil je ff snel wat checken, ik wilde zien of die wel vonkte, dat deed die, zien deed ik het trouwens niet, voelen wel
Nee, jouw auto start gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:28 schreef automatic_ het volgende:
Zulke spannende dingen doe ik dan weer niet
Ze zijn niet goed geisoleerd, dat is met 15kV niet te doen namelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig
Waar hou je die dingen dan vast dat je een schok krijgt want dat is toch vrij goed geïsoleerd
Zelfde als honda dus, gewoon niet meer leunen dus de volgende keerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn niet goed geisoleerd, dat is met 15kV niet te doen namelijken bij en Alfa steken ze ongeveer 15cm diep t blok in, tussen de nokkenassen in. Dus als je ze daar vast houdt, steun je met de andere hand op t blok. ik omvatte em dus met mn vuist, en de schokken gingen dus door mn armen en borst heen
Jaquote:
Hij heeft al een heg overleefd toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
En als hij stom gaat doen, dan komt er een andere
sleutelen is tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
En als hij stom gaat doen, dan komt er een andere
Ja, en een comboquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft al een heg overleefd toch?
nouja, die auto heb ik sowieso niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde als honda dus, gewoon niet meer leunen dus de volgende keer
ik heb een gat in mijn voorbumperquote:
Je bent een beetje een brokken piloot?quote:
Hoe maak jij de deur open dan?quote:
quote:
Dan nog denk ik als je ergens anders leunt je wel een schok krijgtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, die auto heb ik sowieso niet meerDe Volvo doe ik niks zelf aan, gasklep is zelfs electronisch
![]()
En de Triumph ligt zover in de auto, dat op de motor leunen niet prettig sleuteld
Dan druk ik op een knopjequote:
aah, geen trend dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef automatic_ het volgende:
Nee, combo mijn schuld (achterop gereden, jan 09) en mama de heg met gladheid jan 10.
Januari 2011 schadevrij
Dat kan ook ja, die luxe had mn laatste auto nietquote:
Vast wel, gelukkig ben ik verstandiger gewordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dan nog denk ik als je ergens anders leunt je wel een schok krijgt
Een peugeot 207 uit 2008quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, geen trend dusWat voor een auto heb je eigenlijk?
Dat zijn fijne auto'squote:
Ikke lekker welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, die luxe had mn laatste auto niet
"mijn" huidige heeft 4 knopjesquote:
Dat is al even geleden haha. Wij hebben ook nog 407 maar mijn ukkie is fijnerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn fijne auto'sHoewel de laatste Peugeot waar ik in gereden heb een 307 uit 2004 was, in 2004 ook
De eerste drie hebben wij bij de anderequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"mijn" huidige heeft 4 knopjesopen, dicht, kofferbak en verlichting aan/uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |