Jawel toch, we zullen heel lief voor em zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Chelle23 het volgende:
Hahahaha hij kan ons best tegelijk aan!
Brilljant... is daar geen filmpje van? vooral ook de reaktie van Karim.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
En btw dat stukje over Secret Story in het duits was ook geniaal!
Hij krijgt niet eens de tijd om helder na te denken..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge Guido, hier vertel je dat Gerard je maatje is, en in de liveshow zeg je dat hij mag vertrekken. Wat is het nou?
Of heb ik de vraag nou verkeerd gehoord?
Volgens mij heeft hij de vraag ook verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge Guido, hier vertel je dat Gerard je maatje is, en in de liveshow zeg je dat hij mag vertrekken. Wat is het nou?
Of heb ik de vraag nou verkeerd gehoord?
Wellicht, of hij weet dat Gerard wel blijft en wil Servio niet teveel afvallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de vraag ook verkeerd begrepen.
Dat kan ook natuurlijk maar boeit verder ook eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, of hij weet dat Gerard wel blijft en wil Servio niet teveel afvallen.
Nee gek, hij is precies mooi zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef Mylene het volgende:
Zeg Guido, lekker ding, als je nog even verder traint kun je zo een model worden van Abercrombie & Fitch.
[ afbeelding ]
Hij Twittert dus net dat dat dus het geval is maar nu gaat hij voor Gerard tot de finalequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Juist geformuleerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hahahaha! Wilkommen bei Zecret Ztory Deutschland.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef marky het volgende:
[..]
Brilljant... is daar geen filmpje van? vooral ook de reaktie van Karim.
Maar Servio kan nu dus overal lezen dat het bullshit was. Lijkt me dus nogal een mislukte missie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Juist geformuleerd.
Het is een beetje een kick in de face om nog eens te zeggen dat Servio uit het huis moet als Gerard met 75% voor staat.
Het was allang bekend dat ik volledig achter Gerard sta en zijn vrouw. Vond het alleen niet netjes als ik op zo'n enorm kut vraag nog eens Servio een smack in de face geef.
Just my two cents.
Flashbox schijnt alles te streamen en op te slaan , misschien dat die je kan helpen... PM hem eens of zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef poffu het volgende:
[..]
Hahahaha! Wilkommen bei Zecret Ztory Deutschland.
Ik wil daar ook nog een clipje van haha. Die avond buiten was echt geniaal. Kareem ging letterlijk dood van t lachen. Hebben hem op een bankje moeten laten liggen om op adem te komen. Heerlukkkkkkkkk!
Die spreken elkaar echt nog wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Servio kan nu dus overal lezen dat het bullshit was. Lijkt me dus nogal een mislukte missie.
Eerlijkheid duurt nog altijd het langst.
Kan jij haar volgende week vragen of ze ook op fok post en wat haar nick is want daar is wat onduidelijkheid over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Juist geformuleerd.
Het is een beetje een kick in de face om nog eens te zeggen dat Servio uit het huis moet als Gerard met 75% voor staat.
Het was allang bekend dat ik volledig achter Gerard sta en zijn vrouw. Vond het alleen niet netjes als ik op zo'n enorm kut vraag nog eens Servio een smack in de face geef.
Just my two cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |