edit: Je hebt mijn vraag beantwoord in de COS.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Annelies-G het volgende:
Wat mij verbaasd is dat ik je niet hoor over Servio. Ik dacht dat je goede maatjes met hem was, maar aan je twitter te lezen ga je voor Gerard. Helemaal goed hoor, maar waarom die ommezwaai?
Mocht servio tegen iemand anders van de heren staan had ik hem gesteund. Maar Gerard is gewoon me maatje sinds dag 1. ups en downs gehad maar wij vonden elkaar gewoon heel goed... ik vind ook gewoon dat Gerard de finale moet halen.. servio word door elke bewoner genomineerd.. niet dat je daar dan graag nog een maand tussen zit. Servio houd niet allkeen van ruzie ook van gezelligheid en om voor mensen te zorgen. Maar op zo'n manier en sfeer is dat niet leuk. Geer zorgt voor een betere sfeer. Klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Annelies-G het volgende:
Wat mij verbaasd is dat ik je niet hoor over Servio. Ik dacht dat je goede maatjes met hem was, maar aan je twitter te lezen ga je voor Gerard. Helemaal goed hoor, maar waarom die ommezwaai?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef poffu het volgende:
[..]
Mocht servio tegen iemand anders van de heren staan had ik hem gesteund. Maar Gerard is gewoon me maatje sinds dag 1. ups en downs gehad maar wij vonden elkaar gewoon heel goed... ik vind ook gewoon dat Gerard de finale moet halen.. servio word door elke bewoner genomineerd.. niet dat je daar dan graag nog een maand tussen zit. Servio houd niet allkeen van ruzie ook van gezelligheid en om voor mensen te zorgen. Maar op zo'n manier en sfeer is dat niet leuk. Geer zorgt voor een betere sfeer. Klaar.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef poffu het volgende:
[..]
Mocht servio tegen iemand anders van de heren staan had ik hem gesteund. Maar Gerard is gewoon me maatje sinds dag 1. ups en downs gehad maar wij vonden elkaar gewoon heel goed... ik vind ook gewoon dat Gerard de finale moet halen.. servio word door elke bewoner genomineerd.. niet dat je daar dan graag nog een maand tussen zit. Servio houd niet allkeen van ruzie ook van gezelligheid en om voor mensen te zorgen. Maar op zo'n manier en sfeer is dat niet leuk. Geer zorgt voor een betere sfeer. Klaar.
deze http://www.secretstory.nl(...)an+het+huis%E2%80%99 ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef Spooky4u het volgende:
Geen idee waar die te vinden is. Ik zou liever het filmpje zien waarin je de stem gewoon ophangt meerdere keren.
'hmm verkeerd verbonden ofzo'
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef poffu het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die workout sessie van mij (telefoon missie).. Ik kan hem niet vinden op de SS website.
Terwijl ik me ook nog een best heftige scene weet te herinneren waarin Gerard jouw voor Matennaaier uitmaakte en jij zo iets had van 'quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen voor vandaagquote:
Kan ik zulke lessen ook prive volgen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef poffu het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die workout sessie van mij (telefoon missie).. Ik kan hem niet vinden op de SS website.
Get in line!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef Chelle23 het volgende:
Heej Guido, welkom op fok!
Mocht je ooit weer de behoefte voelen om je in te olieen, kom maar op!![]()
Zolang je maar een stukje Guido voor mij bewaart vind ik het bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |