Jij breed lopen, en zeggen dehele tijd: wat jij zeggen, wil je dood! Walla ik klap jou! Enz.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef micth5005 het volgende:
oja trouwens ik heb geen zin op popi te gaan doen ( fake dus )
nigaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Jij breed lopen, en zeggen dehele tijd: wat jij zeggen, wil je dood! Walla ik klap jou! Enz.
Je weet zelluuuf;)
Aach, +1? Fokfriend:pquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef UselessComputer het volgende:
Deze man is draaaama.. Kansloos vanaf t begin, aan t begin van zn post beetje medeleven opwekken enzoo, en daarnaa gwn zelf kansloos de reaguurders af zitten kraken...![]()
No wonder No-One likes you! Not even on the friggin internetzz! FAALHAAS!![]()
PS: Speciaal voor jou profiel aangemaakt, voel je je nou al beter? xD
Fok DIE vriend! (TS dan he :p )quote:
kapp met troll ( ik ben gen trol gvd ) en der is serieus ook niemand die ooit heeft geholpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Fok DIE vriend! (TS dan he :p )
Is Niet Mijn Topic Vriend!
*Afkraak-modus uitzet*
Serieus TS, Gaa een leven zoeken? Hardstyle? Emo's?
Vind je 't serieus gek dat je uitgelachen word?
Troll?
dan is onmogelijk, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Gast ik speel world of warcraft en ik heb vrienden.
Dats wel heel raar he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:09 schreef micth5005 het volgende:
[..]
kapp met troll ( ik ben gen trol gvd ) en der is serieus ook niemand die ooit heeft geholpen
ik raakte pas bevriend met een wow speler toen hij ermee was gestopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Gast ik speel world of warcraft en ik heb vrienden.
Het is FOK!, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:09 schreef micth5005 het volgende:
[..]
kapp met troll ( ik ben gen trol gvd ) en der is serieus ook niemand die ooit heeft geholpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |