Hoe oud is het toestel en heb je de bon/factuur er nog bij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef stylomusti het volgende:
440 mag hij de deur uit optehalen in breda
kan nu nog opgehaald worden
3 maanden oud bijna niet gebruikt heb helaas het bon niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Hoe oud is het toestel en heb je de bon/factuur er nog bij?
klopt doos lader en usb kabelquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef QuanCore het volgende:
Geen bon??? Maar wel doos en originele accessoires dan?
kan je me misschien helpen hoe je een foto plaatsquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef iRemco het volgende:
stylomusi,
Het is misschien handig als je foto's plaatst. Zo verkoop je de telefoon beter
Maak foto's > zet ze op je computer > ga naar www.imgdumper.nl > upload de foto(s) > kopieer dan na het uploaden de UBB url (de bovenste) > plak die link hier in een postquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef stylomusti het volgende:
[..]
kan je me misschien helpen hoe je een foto plaats
Omdat ik als ik zo een telefoon koop van iemand die ik niet ken, ik enige zekerheid wil hebben dat ie niet gejat is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef stylomusti het volgende:
snap alleen niet waarom ze bon willen aangezien je ook al een bon hebt niks mee kunt doen omdat de 1ste eigenaar van de telefoon moet zijn voor garantie en via imei nummer kunnen ze ook de garantie zien
Ninja edit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:17 schreef Uchiha1911 het volgende:
Voor 390 euro kom ik hem ophalen in Breda
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ninja edit.:D:D Blijft leuk!
Wacht de foto's even af voor een eventueel hoger bod...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |