abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:49:12 #276
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_94293953
geen haantje de voorste :')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 maart 2011 @ 15:49:15 #277
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_94293955
Ook al een anagram dus.
Haantje de voorste, want Art steeds vooraan op groepsfoto.
Geen haantje de voorste, want Patrick achter Art.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:51:20 #278
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_94294042
En volgend jaar zullen ze waarschijnlijk helemaal niks doen met anagrammen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:51:44 #279
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_94294059
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik het tof vond dat Art zo liep te mollen, alleen dat ik het wel ergens kan begrijpen. Toch vind ik dat het geld zwaarder zou moeten wegen en dat bereik je denk ik niet met die BN-ers die toch wel een flink inkomen hebben. De eerste paar seizoenen deed iedereen erg zijn best. Bij de BN-ers kwam de nepmol tactiek. Dat kan komen omdat ze het spel nu zo goed kennen maar ik heb ook altijd wel het idee dat ze dat wel geinig vinden, beetje tv maken.

Terwijl ON-ers toch als eerste voor het geld gaan met z'n allen. Ik zou het wel doen in ieder geval. Het wordt dan voor de mol misschien lastiger om te mollen (goh, das toch ook het idee) maar dan is het spel ook weer zoals het bedoeld is. PJ zegt toch ook altijd, er zit er één onder jullie die de boel probeert te saboteren, nou dat is de afgelopen jaren dus gewoon niet waar. Nadja, Art, Joris... Allemaal verpesten ze het spel, jammer genoeg wint Art er ook nog mee. Vorig jaar had je wat dat betreft een terecht winnaar.
Als ik mee zou doen, zou ik zeker de nepmoltactiek overwegen. Liever 20.000 euro winnen dan bijdragen aan een pot van 50.000 euro en die niet winnen. Ik denk dus dat de nepmoltactiek ook bij ON kandidaten gehanteerd zal worden nu ze dit al jaren zien bij de BN-series (en effectief blijkt te zijn --> Art).
pi_94294113
Anagram ^O^ maar 'geen haantje de voorste'; veel te ver gezocht.

Ik vind het trouwens frustrerend dat ik alles met anagrammen van letters uit de afleveringstitels heb geprobeerd en dat ik anagrammen had moeten maken van tweets en van roodshow-hints. |:(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:56:05 #281
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_94294262
Die Roodshow hints hadden dus helemaal geen inhoudelijke betekenis? -O- Eén anagram-verborgen-hint (Tweets van de mol) is wel genoeg in één seizoen...
pi_94294989
Ach ja, de muzikale 'aanwijzing'. Is daar in al die jaren ooit iets zinnigs uit gekomen? :')
pi_94297930
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef TLC het volgende:
De Mol ; Patrick Stoof
De Winnaar ; Miryanna van Reeden
De Verliezer ; Hanna Bervoets
Afvaller eerste aflevering ; Jan Kooijman

Patrick Stoof heb ik alleen als mol gekozen omdat je als enige van de deelnemers uit zijn naam het woord topo kan maken, wat dus Spaans is voor mol :') _O-
Oh yeah, oh yeah, ik had het al meteen goed :D *O* eat your heart out _O_ :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_94298202
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik het tof vond dat Art zo liep te mollen, alleen dat ik het wel ergens kan begrijpen. Toch vind ik dat het geld zwaarder zou moeten wegen en dat bereik je denk ik niet met die BN-ers die toch wel een flink inkomen hebben. De eerste paar seizoenen deed iedereen erg zijn best. Bij de BN-ers kwam de nepmol tactiek. Dat kan komen omdat ze het spel nu zo goed kennen maar ik heb ook altijd wel het idee dat ze dat wel geinig vinden, beetje tv maken.
Ja, ik begrijp het ook wel maar Art vond zichzelf wel erg fantastiche tv maken, kreeg ik de indruk... en de productie waarschijnlijk ook want ze lieten veel van zijn acties zien, misschien ook omdat patrick achteraf toch niet zo'n goede mol was.

quote:
Terwijl ON-ers toch als eerste voor het geld gaan met z'n allen. Ik zou het wel doen in ieder geval. Het wordt dan voor de mol misschien lastiger om te mollen (goh, das toch ook het idee) maar dan is het spel ook weer zoals het bedoeld is. PJ zegt toch ook altijd, er zit er één onder jullie die de boel probeert te saboteren, nou dat is de afgelopen jaren dus gewoon niet waar. Nadja, Art, Joris... Allemaal verpesten ze het spel, jammer genoeg wint Art er ook nog mee. Vorig jaar had je wat dat betreft een terecht winnaar.
Precies... dat vind ik nog het ergste, die soundos die alles druk opschrijft en bijhoud en een leuke kandidaat was (ja echt) is de verliezer.. hmmm
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:27:31 #285
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_94298394
Ik heb vanochtend een leuke tweet naar Soundos gestuurd. :@

Er is zo hard en lullig over haar getwitterd de afgelopen maanden, over hoe ze eruitziet, hoe ze loopt, hoe ze praat, ik wou even wat tegenwicht geven.
pi_94298396
Mijn complottheorie gaat zelfs zo ver dat ik vermoed dat patrick art info heeft gegeven over de opdrachten... want zo slim issie volgens mij helemaal niet, maar hij had wel altijd mollenacties die je niet vooraf kan weten, zoals de grootste plank pakken bij die plankenopdracht en daarmee zo ver weg mogelijk gaan staan (de grote plank was de sleutel tot succes) of dat hij de kortste naam pakt (jan) met die opdracht met die camera's, etc. *zet aluhoedje weer op* ;)
pi_94298827
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef TLC het volgende:

[..]

Oh yeah, oh yeah, ik had het al meteen goed :D *O* eat your heart out _O_ :+
Respect :)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 maart 2011 @ 17:45:17 #288
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_94299151
http://www.recensiekoning(...)de-mol-aflevering-11

quote:
Patricks molacties waren maar zo-zo. Met als dieptepunt het duidelijk schrijven van de cijfers op het strand. Productie kreeg hiervan de schuld omdat ze gezegd zouden hebben dat dat toch niet te lezen zou zijn vanaf de toren, maar ièts kleiner schrijven had ook geen kwaad gekund. Overigens moest ik wel erg lachen om het moment waarop hij de naam Miryanna van de borst liet lezen.
Dit, heel erg _O- _O- _O-
pi_94299708
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef Frollo het volgende:

Er is zo hard en lullig over haar getwitterd de afgelopen maanden, over hoe ze eruitziet, hoe ze loopt, hoe ze praat, ik wou even wat tegenwicht geven.
Op wieisdemol.com is iedereen fan van haar. geen woord negatief :Y
pi_94303946
Ik weet niet of het hier al benoemd is, maar op een forum waarvan de naam hier niet genoemd mag worden, meldt iemand dat zijn collega zich op heeft gegeven voor volgend seizoen wat in dat gevel dus betekend dat het met niet-BN-ers is.
pi_94304010
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik weet niet of het hier al benoemd is, maar op een forum waarvan de naam hier niet genoemd mag worden, meldt iemand dat zijn collega zich op heeft gegeven voor volgend seizoen wat in dat gevel dus betekend dat het met niet-BN-ers is.
:')

Ten tweede, ik geloof er helemaal niks van.
pi_94304139
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

:')

Ten tweede, ik geloof er helemaal niks van.
Tja, ik krijg liever geen ban.
pi_94304190
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Tja, ik krijg liever geen ban.
DM. :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:16:45 #294
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94310414
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef Frollo het volgende:

ik heb Soundos ook op mijn twitter.. maar niemand die over haar lullig twitterd :N
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:19:33 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94310629
Dat was bij Schiffers.FM wel die hadden muzikale hints tijdens het programma WIDM. Bij Jan Willem niet.
pi_94312232
Ik vind Soundos juist grappig.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:55:15 #297
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_94312939
Ik snap niet dat mensen zo graag onbekende Nederlanders willen. Iedereen zit toch altijd al te zeuren dat ze niemand kennen, dus wat is het wezenlijke verschil, en bij BN'ers zitten er tenminste een beetje mediagenieke personen, mensen die echt dingen kunnen (zoals Pepijn en Patrick met de voorstelling ) of Horace qua humor, of Anna en Jan qua uiterlijk, en je leert mensen die je al een beetje kende een stuk beter kennen.
Ik heb geen zin om allemaal vervelende onbekende fanatieke kutkandidaten te moeten leren kennen, waar ik de eerste afleveringen helemaal niks mee heb.

En dat het spel met ON'ers anders gespeeld wordt lijkt me reuze meevallen. Na 6 seizoenen weten zij nu ook wel dat nep-mollen loont.

oh, topic is bijna dicht, gaan we nog verder?

*O*
Koel en donker bewaren
pi_94313283
Tuurlijk gaan we verder.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:04:30 #299
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94313585
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo graag onbekende Nederlanders willen. Iedereen zit toch altijd al te zeuren dat ze niemand kennen, dus wat is het wezenlijke verschil, en bij BN'ers zitten er tenminste een beetje mediagenieke personen, mensen die echt dingen kunnen (zoals Pepijn en Patrick met de voorstelling ) of Horace qua humor, of Anna en Jan qua uiterlijk, en je leert mensen die je al een beetje kende een stuk beter kennen.
Ik heb geen zin om allemaal vervelende onbekende fanatieke kutkandidaten te moeten leren kennen, waar ik de eerste afleveringen helemaal niks mee heb.

En dat het spel met ON'ers anders gespeeld wordt lijkt me reuze meevallen. Na 6 seizoenen weten zij nu ook wel dat nep-mollen loont.

oh, topic is bijna dicht, gaan we nog verder?

*O*
Amen
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:35:14 #300
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_94315384
En we gaan verder.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: