Als ik mee zou doen, zou ik zeker de nepmoltactiek overwegen. Liever 20.000 euro winnen dan bijdragen aan een pot van 50.000 euro en die niet winnen. Ik denk dus dat de nepmoltactiek ook bij ON kandidaten gehanteerd zal worden nu ze dit al jaren zien bij de BN-series (en effectief blijkt te zijn --> Art).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik het tof vond dat Art zo liep te mollen, alleen dat ik het wel ergens kan begrijpen. Toch vind ik dat het geld zwaarder zou moeten wegen en dat bereik je denk ik niet met die BN-ers die toch wel een flink inkomen hebben. De eerste paar seizoenen deed iedereen erg zijn best. Bij de BN-ers kwam de nepmol tactiek. Dat kan komen omdat ze het spel nu zo goed kennen maar ik heb ook altijd wel het idee dat ze dat wel geinig vinden, beetje tv maken.
Terwijl ON-ers toch als eerste voor het geld gaan met z'n allen. Ik zou het wel doen in ieder geval. Het wordt dan voor de mol misschien lastiger om te mollen (goh, das toch ook het idee) maar dan is het spel ook weer zoals het bedoeld is. PJ zegt toch ook altijd, er zit er één onder jullie die de boel probeert te saboteren, nou dat is de afgelopen jaren dus gewoon niet waar. Nadja, Art, Joris... Allemaal verpesten ze het spel, jammer genoeg wint Art er ook nog mee. Vorig jaar had je wat dat betreft een terecht winnaar.
Oh yeah, oh yeah, ik had het al meteen goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef TLC het volgende:
De Mol ; Patrick Stoof
De Winnaar ; Miryanna van Reeden
De Verliezer ; Hanna Bervoets
Afvaller eerste aflevering ; Jan Kooijman
Patrick Stoof heb ik alleen als mol gekozen omdat je als enige van de deelnemers uit zijn naam het woord topo kan maken, wat dus Spaans is voor mol![]()
Ja, ik begrijp het ook wel maar Art vond zichzelf wel erg fantastiche tv maken, kreeg ik de indruk... en de productie waarschijnlijk ook want ze lieten veel van zijn acties zien, misschien ook omdat patrick achteraf toch niet zo'n goede mol was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik het tof vond dat Art zo liep te mollen, alleen dat ik het wel ergens kan begrijpen. Toch vind ik dat het geld zwaarder zou moeten wegen en dat bereik je denk ik niet met die BN-ers die toch wel een flink inkomen hebben. De eerste paar seizoenen deed iedereen erg zijn best. Bij de BN-ers kwam de nepmol tactiek. Dat kan komen omdat ze het spel nu zo goed kennen maar ik heb ook altijd wel het idee dat ze dat wel geinig vinden, beetje tv maken.
Precies... dat vind ik nog het ergste, die soundos die alles druk opschrijft en bijhoud en een leuke kandidaat was (ja echt) is de verliezer.. hmmmquote:Terwijl ON-ers toch als eerste voor het geld gaan met z'n allen. Ik zou het wel doen in ieder geval. Het wordt dan voor de mol misschien lastiger om te mollen (goh, das toch ook het idee) maar dan is het spel ook weer zoals het bedoeld is. PJ zegt toch ook altijd, er zit er één onder jullie die de boel probeert te saboteren, nou dat is de afgelopen jaren dus gewoon niet waar. Nadja, Art, Joris... Allemaal verpesten ze het spel, jammer genoeg wint Art er ook nog mee. Vorig jaar had je wat dat betreft een terecht winnaar.
Respectquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh yeah, oh yeah, ik had het al meteen goed![]()
eat your heart out
![]()
Dit, heel ergquote:Patricks molacties waren maar zo-zo. Met als dieptepunt het duidelijk schrijven van de cijfers op het strand. Productie kreeg hiervan de schuld omdat ze gezegd zouden hebben dat dat toch niet te lezen zou zijn vanaf de toren, maar ièts kleiner schrijven had ook geen kwaad gekund. Overigens moest ik wel erg lachen om het moment waarop hij de naam Miryanna van de borst liet lezen.
Op wieisdemol.com is iedereen fan van haar. geen woord negatiefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef Frollo het volgende:
Ik heb vanochtend een leuke tweet naar Soundos gestuurd.
Er is zo hard en lullig over haar getwitterd de afgelopen maanden, over hoe ze eruitziet, hoe ze loopt, hoe ze praat, ik wou even wat tegenwicht geven.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik weet niet of het hier al benoemd is, maar op een forum waarvan de naam hier niet genoemd mag worden, meldt iemand dat zijn collega zich op heeft gegeven voor volgend seizoen wat in dat gevel dus betekend dat het met niet-BN-ers is.
Tja, ik krijg liever geen ban.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ten tweede, ik geloof er helemaal niks van.
ik heb Soundos ook op mijn twitter.. maar niemand die over haar lullig twitterdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:27 schreef Frollo het volgende:
Ik heb vanochtend een leuke tweet naar Soundos gestuurd.
Er is zo hard en lullig over haar getwitterd de afgelopen maanden, over hoe ze eruitziet, hoe ze loopt, hoe ze praat, ik wou even wat tegenwicht geven.
Amenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo graag onbekende Nederlanders willen. Iedereen zit toch altijd al te zeuren dat ze niemand kennen, dus wat is het wezenlijke verschil, en bij BN'ers zitten er tenminste een beetje mediagenieke personen, mensen die echt dingen kunnen (zoals Pepijn en Patrick met de voorstelling ) of Horace qua humor, of Anna en Jan qua uiterlijk, en je leert mensen die je al een beetje kende een stuk beter kennen.
Ik heb geen zin om allemaal vervelende onbekende fanatieke kutkandidaten te moeten leren kennen, waar ik de eerste afleveringen helemaal niks mee heb.
En dat het spel met ON'ers anders gespeeld wordt lijkt me reuze meevallen. Na 6 seizoenen weten zij nu ook wel dat nep-mollen loont.
oh, topic is bijna dicht, gaan we nog verder?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |