Dan heb je vast ook geen (mobiele-)telefoon-, televisie- en/of internetabonnement?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het hele principe van geld uitgeven en niets kopen staat mij niet aan.
GT5 was leuk, maar het hele racen was te...hoe zeg je dat, netjes.Bij Shift heb je echt het gevoel of je een trackday aan het doen bent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
Om nog even terug te komen op Shift 2, okay misschien was ik iets te snel met GT5 realistisch te noemen, maar zeker qua weggedrag en hoe de auto's besturen rijdt GT5 echt wel een stuk relaxter hoor.
Shift 2 moeilijk? Laat me niet lachen, die game is juist hardstikke easy?
Neem er een voor een PS2. Elke bartsmit e.d hebben die.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Babbatuur het volgende:
Gasten.. kunnen jullie mij misschien helpen?
Onlangs heb ik een PS3 van mijzelf verkocht hier op FOK! omdat ik er twee in mijn bezit had en er een thuis-thuis had staan. Nu heb ik die van thuis-thuis dus meegebracht, maar er zit alleen een HDMI kabel bij. Nu zoek ik dus de kabel die in de PS3 gaat en met de 3 kleurtjes (rood, wit, geel) aan de andere kant.
Bij de Media Markt was hij niet verkrijgbaar, iemand een idee hoe ik er aan zou kunnen komen?
Het is een PS3 RGB-kabel. Die heb je bij je PS3 gekregen toen je hem kocht, maar is vast ook wel bij Bart Smit of een plaatselijke computerwinkel te vinden. Of online ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Babbatuur het volgende:
Gasten.. kunnen jullie mij misschien helpen?
Onlangs heb ik een PS3 van mijzelf verkocht hier op FOK! omdat ik er twee in mijn bezit had en er een thuis-thuis had staan. Nu heb ik die van thuis-thuis dus meegebracht, maar er zit alleen een HDMI kabel bij. Nu zoek ik dus de kabel die in de PS3 gaat en met de 3 kleurtjes (rood, wit, geel) aan de andere kant.
Bij de Media Markt was hij niet verkrijgbaar, iemand een idee hoe ik er aan zou kunnen komen?
Stiekem is het gewoon een composiet-kabel. Anders heb je namelijk groen beeld bij DVD's en Blu-rays.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is een PS3 RGB-kabel. Die heb je bij je PS3 gekregen toen je hem kocht, maar is vast ook wel bij Bart Smit of een plaatselijke computerwinkel te vinden. Of online ergens.
[ afbeelding ]
Heuh!quote:Brink release date moved up by one week!! Now releasing on May 10th in North America and May 13th in Europe
Ja, composiet, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een composiet-kabel. Anders heb je namelijk groen beeld bij DVD's en Blu-rays.
Er zijn wel RGB-kabels voor de PS3, maar dat is niet wat je erbij krijgt.
/miereneuk modus uit
Vind de multiplayer erg goed, weinig dingen die mij dwars zitten. Beta helaas afgelopen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Wessiej het volgende:
Socom special forces is best gaaf. Verhaal is er niet, maar wel tof
Beta loopt tot woensdag.quote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Vind de multiplayer erg goed, weinig dingen die mij dwars zitten. Beta helaas afgelopen.
Ze laten wel érg veel gameplay filmpjes zien van Infamous2. Ziet er goed uit daar niet van maar ik vind het een beetje overkill.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:04 schreef Nebo het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)_2_Studiotour_041111
Goddamn, guys, goddamn!
Must....resist...quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:04 schreef Nebo het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)_2_Studiotour_041111
Goddamn, guys, goddamn!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat ik al teveel heb gezien van inFamous 2... Ik ga echt niets meer kijken nu, spelen hoeft strax niet eens meer...
quote:
Welkom! Aan het gamen tot diep in de nacht?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik mag me hier nu ook bij aansluiten.
Nope. Heb 'm nog niet aangesloten plus ik heb geen spellen (ga zo halen!). Heb 'm zaterdag overgenomen van iemand. Maar ik wil er sowieso eerst een nieuwe HDD in, want 40 is echt niet genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:28 schreef Griebus het volgende:
[..]
Welkom! Aan het gamen tot diep in de nacht?
Kan aan mij liggen maar had ik bij deel 1 en 2 ook, mwa.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef Nebo het volgende:
Mooie screens, maar de video laat slechts een 'Mwa, geinig'-indruk bij me achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |