abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 19:29:38 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95132380
Sowieso Anon zijn een bunch of fucking kutkneuzen die ergens in een kamertje zitten met anime posters en een pizza in hun bek, die een beetje de toffe lui uit willen hangen.

Al ben ik dan wel een groot voorstander van Custom firmware ( niets illegaals aan opzich ), maar PSN ddossen, en andere services neerhalen waardoor gamers niet meer online kunnen vind ik echt zwaar hatelijk. Stelletje kneuzen zijn het :r.

Verder doen Anon wat ze willen, niemand kan ze tegenhouden wat wij er ook van vinden. Het zijn belachelijke kinderen die denken dat wat ze doen terecht is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95167181
quote:
Anonymous staakt aanvallen op PlayStation Network

Hackersgroep Anonymous staakt de aanvallen op het PlayStation Network, omdat de groep naar eigen zeggen geen Sony-klanten wil benadelen. Dat maakt de online protestgroep bekend via zijn eigen website.

"We realiseren ons dat het geen goed idee is om onze pijlen te richten op het PSN. Daarom hebben we tijdelijk onze actie gestaakt, tot wij een methode vinden die geen hevige impact heeft op de klanten van Sony", schrijft de groepering in een verklaring. Zij benadrukken alleen Sony te willen raken, niet de klanten. "Anonymous staat aan jullie kant, wij staan op voor jullie rechten. We willen de klanten van Sony niet aanvallen. De aanval is enkel en alleen gericht op Sony en we doen ons best om de gamers niet meer te benadelen, aangezien dit haaks op onze doelen staat. Als we overlast hebben veroorzaakt, weet dan alsjeblieft dat dit niet ons doel was."

Anonymous viel afgelopen week het PlayStation Network en verschillende websites van Sony Computer Entertainment aan met een hackaanval. Sony heeft inmiddels in een officiële verklaring toegegeven dat de instabiliteit van het PlayStation Network de afgelopen dagen mogelijk komt door een cyberaanval van buitenaf. Sony werkt momenteel aan het herstellen van de servers. Eerder gaf Sony aan bezig te zijn met onderhoud waardoor de instabiliteit werd veroorzaakt.

Aanval
De aanval van Anonymous, waardoor ook enkele websites van Sony offline werden gehaald, diende als vergelding voor het feit dat Sony onder meer de PlayStation 3-hacker George 'Geohot' Hotz strafrechterlijk vervolgt. Anonymous maakte gisteren bekend dat een deel van de groep, onder de naam SonyRecon, enkele kopstukken van Sony Computer Entertainment nu persoonlijk wil raken. In de verklaring van vandaag legt Anonymous uit dat die groep een splintergroepering is en dat niet iedereen binnen Anonymous achter deze acties staat.

SonyRecon is van plan om medewerkers van Sony Computer Entertainment het leven moeilijk te maken door middel van verschillende tactieken. Een daarvan is het plaatsen van een advertentie op Craigslist, de Amerikaanse variant op Marktplaats, waarin gratis seks aangeboden wordt. De advertentie lijkt van een negentienjarige vrouw te komen met het telefoonnummer en de adresgegevens van een Sony-medewerker.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-playstation-network
pi_95167222
Mietjus.
Als postbodes staken benadelen ze ook de klant. Alleen door de klant te raken raak je het moederbedrijf.
pi_95167276
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef DrDentz het volgende:
Mietjus.
Als postbodes staken benadelen ze ook de klant. Alleen door de klant te raken raak je het moederbedrijf.
Jij bent van mening veranderd :?
pi_95167682
Nee.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:49:24 #157
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95168573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef DrDentz het volgende:
Mietjus.
Postbodes kunnen ook bekend maken dat ze de komende weken ook post bezorgen waar geen postzegel op zit. Dan benadeel je niet de klanten, maar reken maar dat je het moederbedrijf raakt...
pi_95168731
Maar dat doen ze niet.
pi_95171624
Is er een SOCOM topic?
pi_95176402
Zooooo effe Shift 2 gehaald. Wat een vette game! :D Rijdt heeeeel anders dan GT5 en wat een geluid!

Polyphony are you listening!?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_95176466
quote:
Stomme scriptkiddies..... Dat kan je geen hacken noemen man, een DDoS-je flikken om PSN lam te leggen kan iedere randdebiel met een internetverbinding.

Puistenpubers met te weinig zonlicht....
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:06:29 #162
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_95176957
Mensen die zeggen "dit is beter dan dat" :')

serieus, leuk dat je de PS3 zo geweldig vindt, maar doe es niet zo irritant, zou hetzelfde zijn als "Kijk eens hoe groot mijn e-penis is! :D"

(nee ik heb geen xbox ik heb een PS3)
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
pi_95177225
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef gastwatdefok het volgende:

serieus, leuk dat je de PS3 zo geweldig vindt, maar doe es niet zo irritant, zou hetzelfde zijn als "Kijk eens hoe groot mijn e-penis is! :D"

Maar niemand zegt dat hier.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:19:34 #164
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_95177402
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar niemand zegt dat hier.
eerste 2 posts :{
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
pi_95177794
Eindelijk officieel?
quote:
The Splinter Cell Trilogy Coming To PS3 On Blu-Ray Disc And PSN Download

When we started this project, one of our main aims was to provide the players with the best possible content. Therefore, we decided to port the game from the PC version, which had more content and detail compared to the PS2 version.

The game on PS3 will include:
* High Definition graphics
* Stereoscopic 3D
* Exciting and challenging Trophies

We believe all these, along with the original game mechanics, make the Splinter Cell HD a nice treat for PS3 owners.

These games will be available as a trilogy on Blu-ray Disc, and individually from PlayStation Store.
Heb de games nooit gespeeld :@
Waarmee kan ik het vergelijken? Ben eigenlijk wel benieuwd maar weet niet of 't wat voor mij is.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:30:42 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95194800
Pc ports? hmm fucking nice..

Waar kun je het mee vergelijken, tja geen idee eigenlijk. Beetje metal gear sneaken stijl maar toch ook weer niet? :')

Splinter Cell ( vooral Chaos Theory, deel 3 ) games zijn erg sterk, zou ze sowieso kopen.

Wanneer komt deze trilogy uit?
  donderdag 7 april 2011 @ 22:32:22 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95194927
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef gastwatdefok het volgende:

Stel je niet zo aan man :')

Ik heb een 360 en een Ps3.
Daarnaast leest mijn Xbox 360 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Zooooo effe Shift 2 gehaald. Wat een vette game! :D Rijdt heeeeel anders dan GT5 en wat een geluid!

Polyphony are you listening!?
Shift 2 een vette game? Wat heb jij zitten roken joh?

GT5 is op zowat alle vlakken beter.

Shift 2 claimt sim te zijn, maar is ongelofelijk arcade, het geluid van de auto's klopt niet, net zoals het weggedrag van vele auto's. Daarnaast zijn de auto's van je tegenstanders cementen blokken, maar als jij ook maar even een auto aantikt of jij word aangetikt kun je net zo goed de hele race opnieuw rijden want inhalen doe je ze niet.

Het is wel makkelijk om gewoon ff te gaan racen, ipv bij GT5 waar je eerst 10 menu's door moet om een race te rijden, maar het is tenminste realistisch.
pi_95196155
GT5 is net zo realistisch als SHIFT2: ook gewoon niet dus en dat moet je ook niet willen als je ff een potje wil racen
  donderdag 7 april 2011 @ 22:51:56 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95196261
PS3 is kut man
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_95196303
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
PS3 is kut man
:') ksst AQ
  donderdag 7 april 2011 @ 22:56:57 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95196613
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Misan het volgende:

[..]

:') ksst AQ
Ik heb een PS3 en een Xbox360.
Daarnaast leest mijn PS3 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_95196649
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb een PS3 en een Xbox360.
Daarnaast leest mijn PS3 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.
Jij bent te wild voor een ps3, steeds laten vallen enzo.
pi_95199161
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
PS3 is kut man
:{w
  donderdag 7 april 2011 @ 23:48:15 #175
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95199295
MMaRsu, wat een aap ben jij :')
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')