quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende ''trailer'' mag zo worden opgenomen in de selectie voor meest waardeloze trailer aller tijden.
Iets met een grap en het niet snappen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende ''trailer'' mag zo worden opgenomen in de selectie voor meest waardeloze trailer aller tijden.
Echt een bazentrailerquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met een grap en het niet snappen.
meh, ziet er totaal niet vernieuwend uit eigenlijk. Heeft qua graphics een vleugje weg van TF2, maar verder totaal niet bijzonderquote:
Misschien moet je je even inlezen alvorens er zo'n ongefundeerde opmerking op na te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Misan het volgende:
[..]
meh, ziet er totaal niet vernieuwend uit eigenlijk. Heeft qua graphics een vleugje weg van TF2, maar verder totaal niet bijzonder
Die mening was louter op basis van die video.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen alvorens er zo'n ongefundeerde opmerking op na te houden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat had ik al door ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Die mening was louter op basis van die video.
Ook in het bezit van een 360. Koop daar alle exclusieve- én multiplatform-titels (al maak ik straks voor Portal 2 een uitzondering).quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef msnk het volgende:
Cyberia heb jij eigenlijk een X360? Of is PS3 je favo platform?
Same here, maar omdat jij toch wat meer in het PS3-topic lijkt te posten dacht ik dat het misschien je voorkeur had of zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Ook in het bezit van een 360. Koop daar alle exclusieve- én multiplatform-titels (al maak ik straks voor Portal 2 een uitzondering).
360 has no games.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Same here, maar omdat jij toch wat meer in het PS3-topic lijkt te posten dacht ik dat het misschien je voorkeur had of zo.
Wat is er met Portal dan?
Mjah, Sony gaat ook tot extremen om achter de 'hackers' aan te gaan, dus dan kun je wel een soort van backlash verwachten...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Beetje trieste actie toch? Ze willen de ps3 kunnen hacken? Dan sloop je de markt.
InstallOS achteraf uit de PS3 slopen terwijl ervoor betaald is, is ook geen geslaagde actie geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Beetje trieste actie toch? Ze willen de ps3 kunnen hacken? Dan sloop je de markt.
Dan moet Sony de boel maar beter beveiligen of hun netwerken bestendiger maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik houd me daar zoals de gemiddelde gamer eigenlijk niet mee bezig maar word wel getroffen door hun gefrustreerde wraakacties.
Onzin. Die zogenaamde hackers moeten gewoon van andersmans spullen afblijven.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan moet Sony de boel maar beter beveiligen of hun netwerken bestendiger maken.
OK, dat is wel triestquote:Op woensdag 6 april 2011 18:30 schreef DrDentz het volgende:
For example, Robert S. Wiesenthal, Group Executive, Sony Corporation, leading Corporate Development and Mergers and Acquisitions at Sony headquarters family history is currently being released onto the internet. His marital status, age, place of address, education and even whether he has children has been discovered.
Wow, een hacker heeft zijn facebook pagina gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |