een echte duistere gamer.quote:
pc monitor van 22inch met hdmi kost tegenwoordig een keer 130 euroquote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koop jij een tv met HDMI-ingang voor mij dan?
En jij denkt dat ik dat zomaar even kan betalen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc monitor van 22inch met hdmi kost tegenwoordig een keer 130 euro
is allang beter als een tv van 800 euro toch ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat zomaar even kan betalen?
22"quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc monitor van 22inch met hdmi kost tegenwoordig een keer 130 euro
De enige game waarbij ik echt ''op de tv'' moest gaan zitten om het te kunnen lezen was Dead Rising 1, sindsdien nooit meer last van gehad en die game is al 4-5 jaar oud ?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het verdomde irritant is als je iets niet kan lezen omdat de resolutie het niet toestaat. Een prima voorbeeld hiervan is het mobieltje in GTA4 en ook de teksten uit Oblivion waren ook amper te lezen op een SDTV (enja ik had ook een 100 hertz breedbeeld).
Je doet jezelf tekort als fanatieke gamer. Maar goed ieder zijn eigen prioriteiten
Vaak is het constant schieten maar een beetje rust af en toe is ook wel tof. Vooral als er wel dreiging isquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mist; de iedeale manier om popup te verbergen
Naja ik verwacht wel een grafisch hoogstandje eigenlijk
Die dingen zijn tegenwoordig toch niet duur meer? Zeker de wat kleinere formaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koop jij een tv met HDMI-ingang voor mij dan?
Ach, ik ben bijna jarig, vraag mijn ouders welquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die dingen zijn tegenwoordig toch niet duur meer? Zeker de wat kleinere formaten.
weet je het zeker ? , je gamed met een pc toch ook op een monitor in full-hd resolutie ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
22"
Als je een PS3 hebt met een HD-scherm, dan wil je ook gewoon een groter scherm en geen 22". Liever gamen met een SDTV breedbeeld dan een kleine HD-TV heur.
Maar het idee van een PlayStation is dat je lekker lui op de bank gaat gamen, dat is niet te doen met een 22". Een computer zit je wat actiever voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet je het zeker ? , je gamed met een pc toch ook op een monitor in full-hd resolutie ?
of doe jij dit ook op je tv ?![]()
je moet er uiteraard geen 5 meter vanaf gaan zitten
Fear?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Een vriend van me is op zoek naar goede survival-horror games op de PS3, en heeft net SIlent Hill gekocht, maar er zullen toch wel betere games in dat genre te krijgen zijn...!?
Iemand aanraders? Straks komen die Resident Evil remakes uit, en je hebt natuurlijk Resident Evil 5 en Dead Space... maar verder nog iets!?
FEAR 1 is al redelijk oud inmiddels, maar misschien dat FEAR 2 iets voor hem is. Verder niets in dat genre dat de moeite waard is!?quote:
Ik zal even wat recensies opzoeken.quote:
Alan Wake was toch Xbox-exclusive of niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef Solique het volgende:
Lijstje gevonden met wat survival horror games op de ps3
Alan Wake, Siren, The Darkness, Silent Hill 5, Resident Evil 5, F.E.A.R 1/2, Deadly Premonition, Dead Space, Condemned.
Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef Solique het volgende:
Lijstje gevonden met wat survival horror games op de ps3
Alan Wake, Siren, The Darkness, Silent Hill 5, Resident Evil 5, F.E.A.R 1/2, Deadly Premonition, Dead Space, Condemned.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Alan Wake was toch Xbox-exclusive of niet?
oh ja, was gecancelled. Lekker als de lijsten niet zijn geupdate.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Alan Wake () is ook te verkrijgen op de PS3 joh?
MGSquote:"The current trend of classic games being remade in HD like Tomb Raider and Prince of Persia is set to continue with a major PS franchise set to reveal its new HD glory at E3. No clues. But you'll like it."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |