Art heeft al t Mol werk gedaan voor mquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we nu alleen maar fragmenten waarin Patrick níet molt?
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Jane het volgende:
En nog een opdracht waar de Mol niks gedaan heeft.![]()
Echt hè?! Irritante hulpmolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Art heeft al t Mol werk gedaan voor m
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Jane het volgende:
En nog een opdracht waar de Mol niks gedaan heeft.![]()
Ja sorry, maar dat vind ik altijd het ergste.quote:
ik ook hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat vind ik altijd het ergste.
Volgend jaar niet meer doen dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.
Wel een vet programma nog steed hoor, maar als je zo intensief ermee bezig bent als wij, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ja, wat de hints betreft, is dat wel zo. Of anders gezegd, er worden altijd honderden theorieën geopperd en uiteindelijk blijken er maar 1 of 2 in te zitten. Dat kun je verwachten, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mja, ik zei toch dat het een teleurstelling ging worden.
Wel een vet programma nog steed hoor, maar als je zo intensief ermee bezig bent als wij, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Dat is sowieso al een trend de laatste jaren. De mol heeft in principe zelf weinig te doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Engel-b het volgende:
Naja zeg!! Zelfs de busactie heeft hij niets voor hoeven doen![]()
![]()
Toch aparte serie dan als de mol geen werk had
Behalve dan mollen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een trend de laatste jaren. De mol heeft in principe zelf weinig te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |