ja natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Zou je met hem in het nederlands elftal de finale van het wk halen?
Okequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oohhhfoto maken als je ze hebt gekocht
Hey jochiequote:
nog 5 nachtjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey jochie![]()
jij bent bijna jarig toch?
ik hoop dat ik het onthou en je feliciteerquote:
6quote:
Ga naar de jufquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet voorzeggen voordat ik het zeg
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet voorzeggen voordat ik het zeg
ik ben er morgenmiddag niet, dus neequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik morgen wel of niet draaien?
Er is nog een gat van 12-14...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knetterquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik morgen wel of niet draaien?
Er is nog een gat van 12-14...
Popjequote:
ik lig altijd om 22:00 of later op bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
jij hoort nu allang op je nest te liggen
ksssssttt!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knetter![]()
Heb je het vandaag nog een beetje overleefd?
Klinkt echt als een geslaagde dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb vandaag pcies 16 gehoord dat ik er niet al te best uitzie
![]()
ben erachter dat 2 soort van klasgenoten Fok!kers zijn
heb niks geleerd
en veel utube geluisterd
schijnbaar zie ik bleekjes en smalletjes(voormijndoen) in mijn gezichtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt echt als een geslaagde dag
Alleen dat je er niet te best uitziet?! waarom dat dan???
Kijk dat niet, slecht voor je jeugdquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
over een uurtje weer mijn twitterlijst vol over oh oh tirol
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schijnbaar zie ik bleekjes en smalletjes(voormijndoen) in mijn gezicht
Misschien heeft de lepra toegeslagen in je facequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schijnbaar zie ik bleekjes en smalletjes(voormijndoen) in mijn gezicht
Valt toch wel mee, het is het perfecte voorbeeld hoe het niet moetquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk dat niet, slecht voor je jeugd
ik kijk ook widmquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk dat niet, slecht voor je jeugd
welk liedje heb je het overquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit zijn de betere muziekjens.. al vink het nog niet gweldig.. tis stukken beter-mooier
nog steeds keelpijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe komt dat dan? Ben je nog ziek, je had toch keelpijn?
de vorige, en dezenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welk liedje heb je het over
wie is de mol.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie waar dat voor staat
knetterziekte heeft toegeslagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien heeft de lepra toegeslagen in je face
Ohw klote!quote:
zit een voordeel aanquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit een voordeel aanminder eten omdat pijn, is afvallen zonder moeite
Gelukkig welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]aan elk nadeel zit een voordeel
Waarom kauwt je UI nooit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]aan elk nadeel zit een voordeel
Maar het zit er zo weer aan als je weer normaal eetquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit een voordeel aanminder eten omdat pijn, is afvallen zonder moeite
Die slikt graagquote:
kloptquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar het zit er zo weer aan als je weer normaal eet
Daar heb je dus weer een nadeelquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
alleen kan ik nu niet zo goed lollies eten, en daar heb ik al de hele dag zin aan
Lijk jij op je UIquote:
Ach hoe dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar heb je dus weer een nadeel
ik blijf fappen op die UI van jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar het zit er zo weer aan als je weer normaal eet
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ach hoe dan ook
Het gaat wel over voordat ik een jochie ben
Hij is lekker he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik blijf fappen op die UI van jouwOok een goed alternatief voor minder posts per dag
Tsja voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lijk jij op je UI
* Zokunen verstopt zich
* Carooltje79 zegt niksquote:
Maar ik ben ook geen mannetje dus ik drink lekker Heinekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Viro het volgende:
bier is slootwater, echte mannen drinken palm (70%)
Nietquote:
Heineken is ook gewoon #1 pils, kasteel als bier is ook baas maar Heineken wint als pilsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook geen mannetje dus ik drink lekker Heineken
Doe je hem dan ff delen hier met onsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
den deejeej heeft mijn verzoekjen niet
straks maar utuben ofzow
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heineken is ook gewoon #1 pils, kasteel als bier is ook baas maar Heineken wint als pils
nee, zitten jullie niet echt op te wachten denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe je hem dan ff delen hier met ons
je hebt nog nooit iets anders gedronken, of je maakt een grap?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heineken is ook gewoon #1 pils, kasteel als bier is ook baas maar Heineken wint als pils
goed excuusquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook geen mannetje dus ik drink lekker Heineken
Dan gaan we raden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, zitten jullie niet echt op te wachten denk ik
Nou dat weet je nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, zitten jullie niet echt op te wachten denk ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, je maakt misbruik van de mannelijke zwakte
Ben heel goed in excuses verzinnenquote:
Ik denk dat ik meer soorten pils en bier heb geproefd dan dat jij ooit zal proeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nog nooit iets anders gedronken, of je maakt een grap?
dat is een gewaagde uitspraak, vriendquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer soorten pils en bier heb geproefd dan dat jij ooit zal proeven.
Verschil tussen pils en bier is wel belangrijk BTW.
dan heb je vast wel een goed excuus om vanaaf langs te komen ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben heel goed in excuses verzinnen
Zeker maar het is bij mij niet beperkt tot de standaard Belgische abdij biertjes, bier uit lapland, etc is ook leuk om te proeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een gewaagde uitspraak, vriend
Ik kan wel wat verzinnen ja.. maar ja jij hebt vriendinnetje hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
dan heb je vast wel een goed excuus om vanaaf langs te komen ?![]()
Die vind ik echt superquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit was mijn verzoekje,bazenclip
euhm we moeten beginnen met een trio voor we beginnen met een kwartetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat verzinnen ja.. maar ja jij hebt vriendinnetje he
mijn uiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die vind ik echt superdie clip is
Tsja en daar krijg je weer dat delen he... niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm we moeten beginnen met een trio voor we beginnen met een kwartetje
quote:
had ik eerst ook.. maar dit is de knetterversie van koelkastquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]uhu maar eigenlijks hoort ie in het groen he
Ik zal me inhouden en zeggen dat ik niet enkel schenkquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja en daar krijg je weer dat delen he... niet mijn sterkste kant
maar je zei dat je voor mij wel een uitzondering zou makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja en daar krijg je weer dat delen he... niet mijn sterkste kant
Ja?quote:
Ja deze is leukerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had ik eerst ook.. maar dit is de knetterversie van koelkast
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden en zeggen dat ik niet enkel schenk
Zeker op St Paddy's dayquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]uhu maar eigenlijks hoort ie in het groen he
Ohw ja dat is ook zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
[..]
maar je zei dat je voor mij wel een uitzondering zou maken
Ik had het tegen Caro! Mafkees!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
[..]
jij mag mij niet schenken, ik hoor jou te schenken
Nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wanneer wil je beginnen
oke, lapland ben ik nog niet geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zeker maar het is bij mij niet beperkt tot de standaard Belgische abdij biertjes, bier uit lapland, etc is ook leuk om te proeven.
Nee inderdaad tsja dan ga ik eens wat gaan verzinnen om snel eens langs te komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
haha, geen excuus meer om je hier onderuit te praten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vind de koelkast versie toch leuker
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
jaja opeens duik je de kast weer in. Je wilt hem wel graag voelen in je gaatje![]()
Zoveel mensen zoveel wensenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, lapland ben ik nog niet geweest.
maar qua pils komt heineken niet in mn top 5 van nederlandse pilsners. en van europese nog niet eens in de buurt van de top 10.
maar ach, zoveel mensen, zoveel smaken.
opschieten voor serena weer weg gaat, wil nog ff oefenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee inderdaad tsja dan ga ik eens wat gaan verzinnen om snel eens langs te komen
zijn we het daarover eensquote:
Komt goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
opschieten voor serena weer weg gaat, wil nog ff oefenen
Slicenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
Wie kan er heel snel mooi slicen met photoshop?
ik dacht dat vrouwen het wel kinky vonden, ik doe mijn ogen dicht en denk dat het een vrouw isquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat wil ik helemaal niet weten
daarin kan ik het alleen maar volledig met je eens zijn!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel wensen
Jopen bijvoorbeeld vind ik echt GOOR! (voor .nl)
Nu word je gewoon zo'n standaard excuus negerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
jaja opeens duik je de kast weer in. Je wilt hem wel graag voelen in je gaatje![]()
Ja wat jullie doen moeten jullie zelf weten maar die info hoef ik niet te weten hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen het wel kinky vonden, ik doe mijn ogen dicht en denk dat het een vrouw is
Dit dusquote:
ja sry ik kon het niet laten. Zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nu word je gewoon zo'n standaard excuus neger
Ik dacht dat je tof was
/slap..
Vishop, hiphop in het Zeeuws-Vlaams.quote:
gaat niet doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wat jullie doen moeten jullie zelf weten maar die info hoef ik niet te weten hoor
Leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vishop, hiphop in het Zeeuws-Vlaams.
mutequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vishop, hiphop in het Zeeuws-Vlaams.
Aaahhh zal ik je zaterdagavond even komen troosten??quote:
?quote:
kom maar bij mij luisteren popjequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb geen muziek, koelkast kijkt darts
Wel geinig hequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen:
zokunenviro?
nu zokunenviro?
ik hou van fout, en dit is behoorlijk foutquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van fout, en dit is behoorlijk fout
Zometeen komt er 1 die een beetje op jouw username lijkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]inderdaad dit vind ik wel humor
Met jouw chemische bende kom je onze douche niet inquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
oh wacht dan pak ik mijn douche spulletjes, ben er zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zometeen komt er 1 die een beetje op jouw username lijkt.
al ervaring met mannen dan?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met jouw chemische bende kom je onze douche niet in
niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Alleen jammer dat ik het niet helemaal kan verstaan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al ervaring met mannen dan?![]()
niets afschrijven voor je het geprobeerd hebt he
Ja ik kan hem niet zo hard zetten (nog)quote:
oh denk al.. t accent is helemaal niet zo onverstaanbaar ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kan hem niet zo hard zetten (nog)
Na dit nummer komt die voor jou.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kan hem niet zo hard zetten (nog)
Nee dat valt nog wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh denk al.. t accent is helemaal niet zo onverstaanbaar ofzo
Nu is hij zelfs al voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Na dit nummer komt die voor jou.
quote:
quote:
Vishop draaienquote:
Een keer wat anders draaienquote:
Ja dat is ook heel liefquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik probeer indruk op je te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Sorry manquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik jou langer dan 5 minuten ga muten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel lief
Nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Jij hebt geen smaak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik jou langer dan 5 minuten ga muten
Doet me pijn wat je nu zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
af en toe klinkt het bijna drents![]()
sorryquote:
Vrouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry![]()
ik hoor wat ik hoor.. en ik zeg bijna
bij mij al heulemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vrouwen.Komt van alles uit maar niets zinvols.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik vond het heel erg lief hoor van je Porsche
Ik zou het zelfde reageren in jouw situatie. Ik begrijp hoe je je voelt. No hard feelingsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
Even uit RL:
Ik ben IRL een keer genaaid door wat "Jamaicaanse vrienden", ik heb m'n bek gehouden terwijl ik 99% zeker was dat ze bij me thuis hebben ingebroken toen m'n ouders in scheiding zaten. Enkel omdat ze "vrienden" waren. En een paar jaar later heeft een het ook toegegeven...
Ze hebben wel erfstukken gejat en dat doet me echt pijn.
Ik probeer echt eerlijk en fair te blijven, maar ik kan daardoor niet zo goed meer tegen de grapjes, sorry viro, niet persoonlijk, maar ik word er boos van.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
Even uit RL:
Ik ben IRL een keer genaaid door wat "Jamaicaanse vrienden", ik heb m'n bek gehouden terwijl ik 99% zeker was dat ze bij me thuis hebben ingebroken toen m'n ouders in scheiding zaten. Enkel omdat ze "vrienden" waren. En een paar jaar later heeft een het ook toegegeven...
Ze hebben wel erfstukken gejat en dat doet me echt pijn.
Ik probeer echt eerlijk en fair te blijven, maar ik kan daardoor niet zo goed meer tegen de grapjes, sorry viro, niet persoonlijk, maar ik word er boos van.
YES! ROETMOPPEN BASHEN! IK BEN ER WEER EVENTJES BIJ! BLOED BLOED!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zou het zelfde reageren in jouw situatie. Ik begrijp hoe je je voelt. No hard feelingsIk ben zelf ook wel discriminerend naar buitenlanders toe terwijl ik zelf een surinamer ben
Ga eens luisterenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
YES! ROETMOPPEN BASHEN! IK BEN ER WEER EVENTJES BIJ! BLOED BLOED!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
ja dan ben je er opeens wel he import pindaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Alleen omdat ik bruin haar heb, racist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ja dan ben je er opeens wel he import pinda![]()
Geef me spijkers en ik tik je aan een kruis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
ook geïmporteerd of niet ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik bruin haar heb, racist.
Ja, ik luister dit ook terwijl ik mijn bomber aan heb.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
Porsj luister je dit echt in je bomberjack?
Fuck hunquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik rot weer op uit dit topic voordat boze mensen mij achternakomen met hooivorken.
waarom post jij opeens minder in deze reeks? Is soms saai zonder jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik rot weer op uit dit topic voordat boze mensen mij achternakomen met hooivorken.
dit dusquote:
quote:
Douchzequote:
hoi popjequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind de sfeer hier niet leuk meer, altijd gezeik hier enzo. Maar ik ga, ff douchen en dan pils wegnaaien en hakkûh in mijn aus in de bunker. Tjoeloes.
die heeft een leven op straat gevonden denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef dragems het volgende:
hallo minions(waar is die gast eigenlijk?)
Je hebt wel gelijk opzich maargoed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind de sfeer hier niet leuk meer, altijd gezeik hier enzo. Maar ik ga, ff douchen en dan pils wegnaaien en hakkûh in mijn aus in de bunker. Tjoeloes.
You wishquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, ik ben ff douche samen met popje, niet storen
geen gezeik meer sinds ik officieel tot relneger ben benoemdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
een een kroeg in nijmegen buitenlandse chick playenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heeft een leven op straat gevonden denk ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef dragems het volgende:
[..]
een een kroeg in nijmegen buitenlandse chick playen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef dragems het volgende:
[..]
een een kroeg in nijmegen buitenlandse buitenaardse chick levensvormen playen
lolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft nou werk enzo he... tja schijnbaar kan hij dan niet fok!ken
ja, maar ja werk hebben is natuurlijk eng en raar enzo..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef dragems het volgende:
[..]
lolhij zou toch een ochtendshow doen?
hahaha ja die zie je hier ook niet meerquote:
Zal ik ff bij hem langsgaan?quote:
ja doe maarquote:
quote:
uhmm vind het wel gigantisch toffe muziekquote:
Kan je binnenkort wel even een .rar sturen hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm vind het wel gigantisch toffe muziek
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je binnenkort wel even een .rar sturen hoor.
Patje draait nu omdat ik nog niet mocht draaien, moest eerst oefenen. Maar anders had ik dit allemaal gedraaid.quote:
Maar zelf vind ik dit ook bazenmuziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Patje draait nu omdat ik nog niet mocht draaien, moest eerst oefenen. Maar anders had ik dit allemaal gedraaid.
Wiezo?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar zelf vind ik dit ook bazenmuziek
De sfeer is sinds een paar dagen super goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Je hebt zin in mij he.quote:
op vanmorgen na welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De sfeer is sinds een paar dagen super goed
Hij heeft een nieuwe mac besteld en is druk. Hij komt terug, maar in de middag/vroege avond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
die is hard bezig alles werkend te krijgen op zijn mac
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe mac besteld en is druk. Hij komt terug, maar in de middag/vroege avond.
Akkefietjes hou je, maar het is gewoon nu veel gezelliger dan zeg 1,5 week terug.quote:
Jammerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, sorry, dartspauze, ik ga zo weer verderkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |