Ik woon zelfs samen....Moet je maar niet zo lang wegblijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij jezelf een vent verzonnen? Doe eens niet!
Jij en ik hebben nu beef!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik woon zelfs samen....Moet je maar niet zo lang wegblijven
we gaan er voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Als we zo doorgaan halen we de aantallen van de Cossen nog in......
Ik heb ook beefquote:
tja misschien wel als je niet als een achterlijke me op twitter aan het uitdagen ben terwijl ik offline ben.. heldquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Als we zo doorgaan halen we de aantallen van de Cossen nog in......
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook beef
en ze lust er wel burgers van
[..]
Ik heb ook beef
Vleesch!quote:
[..]
Ik heb ook beef
Ga aub een forum voor jezelf beginnen en rot opquote:
Kijk uit, hij is kok!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga aub een forum voor jezelf beginnen en rot op
Wij niet van PC Eend raden PC Eend aan! Die komt ook onder de rand waar de hardnekkige plekken blijven hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
moeilijk he teksten voor jezelf verzinnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt Eend, of bang de pan in te gaan als Peking Eend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk uit, hij is kok!
[ afbeelding ]
Het is zijn eigen tekst trutquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt Eend, of bang de pan in te gaan als Peking Eend.
Kokkie blijft.
Oh, daarom kopieerde je mijn DM naar de SC. Nu snap ik het!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
moeilijk he teksten voor jezelf verzinnen
En dat bepaal jij even Peppi?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt Eend, of bang de pan in te gaan als Peking Eend.
Kokkie blijft.
Nâh, komt er nog wat van??quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met zo'n mond vol peop ben ik bang dat je zelf de uitgangen verwisseldquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Weet je de uitgang of moet ik hem wijzen?
<<<die kant op
Het duurt vaak ff...voor ze snappen wat wel en niet kanquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, daarom kopieerde je mijn DM naar de SC. Nu snap ik het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |