Sorry, maar gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had 4 piercings. Op dit moment nog maar 1.En 1 tat. Maar daar komen er zonder twijfel meer bij. Ik wil nog een piercing daar zo beneden, maar dan trapt mijn vriend me het huis uit dus.
Ik ook, maar dat kan ook makkelijker met een knopjequote:
Ja misschien ook wel.quote:
Weet niet, volgens mij ben je baas over eigen lichaam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Maar dan is ondertussen wel een keer een pin keihard door een gevoelige plek heen geramd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel.maar ach, als ik het uiteindelijk niet mooi vind kan hij er weer uit, dat is het mooie van piercings.
quote:
Dat is ook zo, maar ik denk dat als je in een relatie zit en je partner iets echt niet mooi vind je het dan ook misschien laat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij ben je baas over eigen lichaam.
Ik vind dat helemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar dan is ondertussen wel een keer een pin keihard door een gevoelige plek heen geramd.
Ik doelde meer op het gedeelte dat hij het niks zou vinden. Dat hij tams dan het huis uit zou trappen zal wel ietwat overdreven zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij ben je baas over eigen lichaam.
Bij wijze van spreken he. Je snapt toch ook wel dat hij dat niet doet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gedeelte dat hij het niks zou vinden. Dat hij tams dan het huis uit zou trappen zal wel ietwat overdreven zijn.
Ik heb een veel goddelijker lichaam dan hij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
til? [ afbeelding ]
Kutdwerg? [ afbeelding ]
Quote voor het geval dat z'n been straks écht eraf moet om kabouter een schuldgevoel te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michhas z'n been straks afgezet moet worden kan hij dit wel doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Quote voor het geval dat z'n been straks écht eraf moet om kabouter een schuldgevoel te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |