Pardon?quote:
Ik volg heul niks op dit moment hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon?
Als ik jullie wel eens al die series heb horen opnoemen die er gevolgd worden, ik volg er al een tijd niet eentje![]()
Ik heb wel alle seizoenen van Over Mijn Lijk gevolgd en was er destijds nogal verbolgen over dat Yvon Jaspers het overnam, dus dit vond ik fijn nieuws
Tamelijk kansloos dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nee geen caviapis![]()
Als ze vooral niet moeten plassen, pissen ze zichzelf en alles om zich heen onder, maar als je dan een klein plasje moet opvangen hoeven ze opeens noooit meer![]()
Probeer het straks nog een keer dan kijken ze vanaaf maar, en anders breng ik hem morgenochtend en dan gaattie maar weer een dagje camperen bij de DA vangen zij maar zn plasje op
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nee geen caviapis![]()
Als ze vooral niet moeten plassen, pissen ze zichzelf en alles om zich heen onder, maar als je dan een klein plasje moet opvangen hoeven ze opeens noooit meer![]()
Probeer het straks nog een keer dan kijken ze vanaaf maar, en anders breng ik hem morgenochtend en dan gaattie maar weer een dagje camperen bij de DA vangen zij maar zn plasje op
Ja, en dan heb je het niet in de gaten als ie eindelijk piest en dan zit ie helemaal onderquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
gewoon hele dag in die plastic bak
Ik heb er denk ik wel een paar leuke, maar die monsters slapen eindelijk weer, dus ik ga ff een blokje om en wat dingetjes doen nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
OML vind ik ook een mooi programma. Yvon Jaspers was alleen verschrikkelijk pf..
Vandaag foto's van Diaz met beide oogjes open oh-oh ?![]()
ja ofcoursequote:
Succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik wel een paar leuke, maar die monsters slapen eindelijk weer, dus ik ga ff een blokje om en wat dingetjes doen nu
Of een beetje drukken en knijpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Nonneke het volgende:
tis jammer dat ik geen kraantje in de buurt heb van het caviahok, zo'n stroompje water had hem vast geholpen
misschien moet ik maar emmertjes in de vijver leeggooien als hij in die bak zit om het wat op te wekken![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |