jaaaa, echt vervelend, ik zit de minuten te tellen tot ie thuis komt met m'n nieuwe speeltjequote:
Ja, heb even op het knopje gedrukt, SL duurt tot 22:00uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen bij de buren naar de streamlock aan het gluren ofzo?
hier niet hoor, heb al weer beeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, heb even op het knopje gedrukt, SL duurt tot 22:00uur
O dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier niet hoor, heb al weer beeld
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga jullie verlaten tot vanaaf. Mijn dametjes komen zo weer thuis uit school, tijd om gezellig met hen iets te doen.
Tot vanavond allemaal!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga jullie verlaten tot vanaaf. Mijn dametjes komen zo weer thuis uit school, tijd om gezellig met hen iets te doen.
![]()
moest nog ff stijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen bij de buren naar de streamlock aan het gluren ofzo?
![]()
![]()
Dan ben ik nooit onlinequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
's avonds is het hier ook gezellig hoor!! Dus tot vanavond!
nope!quote:
hey bol!quote:
ow dan kun je maar weer gaan zuigen ceetje!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol!![]()
stonk het ergens dan?
enneeeeeeh, voor allemaal; ik heb unne nieuwe stofzuigert, zo eentje zonder zak![]()
![]()
ja, zuigen kreng, dat zei het menneke dur ook bij met een big smail. Pech, vanavond laifsjooo dus dan wordt er niet ge(stof)zuigdquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow dan kun je maar weer gaan zuigen ceetje!!!
ik had even het raam open gezet en de gele nicotine drap van de muur gekrabt
ziet er weer netjesuit toch
heb even vastgezet in in een dwangbuis... as zo weer in orde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Ceetje.. het volgende:
lees in de vorige Cos dat kokkie z'n mening niet onder stoelen of banken aan het steken is.![]()
tja, maar hij heeft toch wel een ietsiepietsietikkie gelijk hoor, moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb even vastgezet in in een dwangbuis... as zo weer in orde.
tja stoppen met roken gaat niet altijd makkelijk
ben het er ook niet mee on eens!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar hij heeft toch wel een ietsiepietsietikkie gelijk hoor, moet ik zeggen
nu niet gaan zuigen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol!![]()
stonk het ergens dan?
enneeeeeeh, voor allemaal; ik heb unne nieuwe stofzuigert, zo eentje zonder zak![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Ceetje.. het volgende:
lees in de vorige Cos dat kokkie z'n mening niet onder stoelen of banken aan het steken is.![]()
Niet achter mijn rug hequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb even vastgezet in in een dwangbuis... as zo weer in orde.
tja stoppen met roken gaat niet altijd makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |