Zucht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij wil ons ook niet kennen
[ afbeelding ]
Ja !!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey MaryMouse, ook zin in de exit avond?![]()
![]()
Bommie ik heb je gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
Krijg net een sms-je van rel alert.. Die krijg ik elke rel sinds ik REL AAN heb gesmst naar 1515 !![]()
Ik ruik het .. wat is er loos?![]()
Ik raak helemaal opgewondenJullie zijn aan het rellen he? Ik ruik frustratie? Wie zijn tranen mag ik aflikken en proeven? omnomnomnom!
![]()
Maar bommie toch we hadden toch beloofd om liev te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
Krijg net een sms-je van rel alert.. Die krijg ik elke rel sinds ik REL AAN heb gesmst naar 1515 !![]()
Ik raak helemaal opgewondenJullie zijn aan het rellen he? Ik ruik frustratie? Wie zijn tranen mag ik aflikken en proeven? omnomnomnom!
![]()
we zijn hartstikke liev allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
Mootie,wat leuk!!! We doen hier altijd een zwaairondje.....even de wave voor Mootie!!!!!!quote:
Ah, wie hebben we daar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
Lijkt me een foute actie ! Ga koken krengquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij wil ons ook niet kennen
[ afbeelding ]
liev!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mootie,wat leuk!!! We doen hier altijd een zwaairondje.....even de wave voor Mootie!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees welkom in de sc en je even voorstellen is wel zo netjes.
Soury is er ook!!!!!!! blijven lachen de zuurgraad word wat lagerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een foute actie ! Ga koken kreng
Aaaaaaaaaaaaaah! Er is dus wel een rel! Want ik zie de eend!quote:
schuldigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
liev!![]()
![]()
Is PC Eend er al? Anders is het niet zo'n hele erge rel.. Eend heeft een rel-knie.. als er iemand aan het rellen is gaat zijn knie opspelen![]()
Wie is er aan het rellen? Stouterikken! FOEI! Ik wil dat! rellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |