nee hoor! het was ver weg van je ... einde van de gang linksquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar hij heeft toch wel een ietsiepietsietikkie gelijk hoor, moet ik zeggen
dank voor de morele ondersteuningquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben het er ook niet mee on eens!
Soms moet het ffquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Ceetje.. het volgende:
lees in de vorige Cos dat kokkie z'n mening niet onder stoelen of banken aan het steken is.![]()
je stotterdquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, het eten weer achter de kiezen, maar weer eens effies hier kijken,
hallo allemaal
kokkie heeft een beetje gereld, in de cos hè, hij trok het effe niet meer al het commentaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef MissJ.24 het volgende:
10 Pagina's nieuwe CS zonder dat ik erbij ben?
Goeieavond, MissJ. komt binnen, lekker de avond van het afscheid...TOCH?
En wie heeft er gereld? Nu op het matje komen bij MissJ.
Hallooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow als zelfs Kokkie gaat rellen moet er wat aan de hand zijn......quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokkie heeft een beetje gereld, in de cos hè, hij trok het effe niet meer al het commentaar
maareeh, goeienavond, dat het maar een mooie exit mag worden en een gezellig exitfeestje in de SC![]()
![]()
![]()
![]()
Was een hele opluchting.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu,je eerste keer.......?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was een hele opluchting.
Werd niet eens gewaardeerd![]()
Ben iig geen vrienden meer met Mootie![]()
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was een hele opluchting.
Werd niet eens gewaardeerd![]()
Ben iig geen vrienden meer met Mootie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |