abonnement Unibet Coolblue
pi_94375283
sinds ik mijn varkenshok weggemikt heb regent het truffels op mijn farm :D

edit - en ik ben inmiddels ook level 100, maar toen ik het op mijn wall wilde zetten liep farmville in de soep :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 20 maart 2011 @ 14:51:22 #177
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_94376036
Oh, volgende week komt trouwens The English Countryside live *).
Heb je nog SDB's, zou ik ze daarvoor bewaren :Y
pi_94376150
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, volgende week komt trouwens The English Countryside live *).
Heb je nog SDB's, zou ik ze daarvoor bewaren :Y
ik heb er nog 140 bewaard haha.. dus ik kan daar meteen flink gaan bouwen :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport zondag 20 maart 2011 @ 14:56:01 #179
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94376217
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, volgende week komt trouwens The English Countryside live *).
Heb je nog SDB's, zou ik ze daarvoor bewaren :Y
SDB's :P ?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_94376495
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef DeLuna het volgende:

[..]

SDB's :P ?
special delivery boxes
pi_94376798
hadden we dit hier al gezien?

van http://www.playfarmville.(...)ide-aandachtspunten/
quote:
Hard werken aan twee boerderijen
Het lastige aan je tweede boerderij op de English Countryside is het feit dat slechts één boerderij actief kan zijn op hetzelfde moment.

Bijvoorbeeld: Als je aardbeien plant op je éne boerderij en dan overschakelt naar je tweede boerderij (om er bvb gedurende een paar uur iets anders te doen), dan zullen je aardbeien gedurende die tijd niet groeien. Wanneer je dus terugkeert naar je eerste boerderij zullen de aardbeien nog vers zijn, pas geplant en zullen ze nog niet gegroeid zijn. We kunnen dus besluiten dan er niets zal gebeuren op je éne boerderij (dieren, bomen enz. zullen stoppen met groeien, enz.) terwijl je werkt op de andere. Je zal dus niet gelijktijdig kunnen werken op beide boerderijen.

Op bezoek bij je buren
Wanneer je met Duke naar het Engelse platteland vliegt, activeer je de tweede boerderij in het Engelse Platteland. Buren zullen je alleen kunnen bezoeken op de boerderij waar je momenteel werkt, of waar je het laatst gewerkt hebt. Waar een buur zich op dat moment bevindt zie je op de neighbor bar. Onder elke buur staat hetzij een symbool van een huis (wat wil zeggen dat de originele boerderij actief is) of een Brits vlaggetje (wat wil zeggen dat de FarmVille English Countryside farm actief is).

(!!) Dus ten aller tijde zal één van je bedrijven op pauze staan.


Dit betekent dus ook dat je zal moeten kiezen op welke boerderij je gewassen en dieren wilt laten groeien tijdens je afwezigheid. De boerderij waar je het laatste gewerkt hebt, voor je het spel afsluit, is de boerderij die actief zal blijven tijdens je afwezigheid, terwijl de andere op pauze staat.

Bijvoorbeeld: Als je gaat slapen en je zou graag gedurende de nacht de gewassen op de FarmVille English Countryside laten groeien, ga dan niet terug naar je originele boerderij. Wanneer je de FarmVille English Countryside verlaat, zullen je buren een Britse vlag onder je avatar (in de neighbor bar) zien staan en zullen je enkel kunnen helpen op je FarmVille English Countryside farm boerderij.

Hier zijn de belangrijkste punten van FarmVille English Countryside
FarmVille English Countryside is een volledig nieuwe en onafhankelijke boerderij. Je zult dus niet in staat zijn om je huidige opslag (storage) te raadplegen.

Je hebt een heleboel bouwmaterialen nodig om aan de slag te gaan in FarmVille English Countryside. Spaar de Special Delivery dozen dus goed, want je hebt ze nodig!

FarmVille English Countryside heeft bovendien een verhaallijn met quests, die met een aantal geweldige beloningen komen! Je voortgang in het verhaal lijn kan gezien worden op een interactieve kaart waar je behalve jezelf, ook je buren kan zien en ze kan helpen met hun quests.

In FarmVille English Countryside farm zullen er nieuwe gewassen, bomen en dieren zijn die je ook kan Masteren.

Je kan in FarmVille English Countryside daarnaast ook schapen kweken op een manier die je nog nooit eerder hebt kunnen doen in Farmville. Je kan er namelijk je eigen genealogie creëren waardoor je letterlijk tienduizenden of zelfs miljoenen verschillende soorten schapen kan kweken!
dat vind ik wel jamer, had gehoopt dat het gewoon tegelijk kon. Nou ja, maar eens zien hoe het uiteindelijk allemaal wordt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94377029
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef sbientje het volgende:
hadden we dit hier al gezien?

van http://www.playfarmville.(...)ide-aandachtspunten/

[..]

dat vind ik wel jamer, had gehoopt dat het gewoon tegelijk kon. Nou ja, maar eens zien hoe het uiteindelijk allemaal wordt :)
Sow, wat een haken en ogen! :o

Dan ga ik er maar eens goed over nadenken wat ik ga doen. Ik heb in FV bijna alles gemastered, misschien dat ik die farm dan leuk inricht met alles uit mijn storage, vervolgens pensioneer en dan volledig ga Country siden. Want ik ga het echt niet bijhouden welke boerderij actief is en wanneer dingen groeien. :{w

Eerst maar eens kijken hoe Countryside het doet en of ik het uvberhaupt leuk vind. Ik heb al 182 SD's, dadelijk nog eens wat meer accepteren. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 maart 2011 @ 15:19:48 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_94377123
Ik wilde sowieso al niet nog een farm, maar nu helemaal niet meer. Of wat Cat zegt, ipv FV die nieuwe.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_94377144
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sow, wat een haken en ogen! :o

Dan ga ik er maar eens goed over nadenken wat ik ga doen. Ik heb in FV bijna alles gemastered, misschien dat ik die farm dan leuk inricht met alles uit mijn storage, vervolgens pensioneer en dan volledig ga Country siden. Want ik ga het echt niet bijhouden welke boerderij actief is en wanneer dingen groeien. :{w

Eerst maar eens kijken hoe Countryside het doet en of ik het uvberhaupt leuk vind. Ik heb al 182 SD's, dadelijk nog eens wat meer accepteren. :+
zo doe ik het denk ik ook ja. Het enige probleem is dat ik nog wel wat jobs wil doen voor de lintjes, ik weet niet of dat ook kan op de english countryside. Nou ja, dat zie ik dan wel :) Heb er toch wel zin in, eigentlich
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94377496
Ik had FV extender voor het accepteren van gifts al langer geleden geïnstalleerd, maar hij leek het nooit goed te doen. Maar nu wel! *O* Hij is bezig 95 gifts te accepteren en returnen. Zou ik toch een sociale buurvrouw worden? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 20-03-2011 16:23:32 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport zondag 20 maart 2011 @ 15:41:08 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94377846
Pfff, wat moeilijk. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 20 maart 2011 @ 15:58:52 #187
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_94378592
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, wat moeilijk. :{
:?
Dat met die countryside? Ik probeer nu gewoon alles te masteren wat er te masteren valt, de >1 dag crops laat ik nog even staan, en probeer me zoveel mogelijk te focussen op de korte crops (<1 dag).
Die hebben sneller mijn aandacht nodig dan de lange.

Op de English Countryside ga ik eerst bouwen; mijn SDB's zijn daarvoor mooi geschikt, en gaat mijn giftbox eindelijk ook opgeruimd worden (minder dan 500 items, nu +/- 700 items zonder het accepteren van alle gifts :')).
pi_94378691
Bwehehehehe, mijn Extender heeft nu 113 van de 93 gifts (da's 100% voor wie kan tellen) geaccepteerd. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

:?
Dat met die countryside? Ik probeer nu gewoon alles te masteren wat er te masteren valt, de >1 dag crops laat ik nog even staan, en probeer me zoveel mogelijk te focussen op de korte crops (<1 dag).
Die hebben sneller mijn aandacht nodig dan de lange.

Op de English Countryside ga ik eerst bouwen; mijn SDB's zijn daarvoor mooi geschikt, en gaat mijn giftbox eindelijk ook opgeruimd worden (minder dan 500 items, nu +/- 700 items zonder het accepteren van alle gifts :')).
Ik hoef nog maar 5 crops, met een beetje geluk straks nog maar vier en die zijn allemaal 1 dag of korter. Maar wie weet kun je die ook masteren via de Countryside bedenk ik me net. Maar die farm ga ik sowieso eerst bebouwen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_94378725
:D En er staat nog een hele lijst te wachten zie ik net. Welkom 700+ gifts. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 maart 2011 @ 16:15:46 #190
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_94379122
Ga 'm testen. Elke dag wachten er wel 50+ requests/gifts :').

Oh trouwens, je kan maximaal 826 gifts in je box hebben, dan gaat FV muiten :P
pi_94379388
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ga 'm testen. Elke dag wachten er wel 50+ requests/gifts :').

Oh trouwens, je kan maximaal 826 gifts in je box hebben, dan gaat FV muiten :P
Volgens mij moet ik dan de zwarte vlag gaan hijsen want extender is nog lang niet klaar. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_94379523


wie pakt deze? :D
pi_94379564
en wie deze? ;)

pi_94379627
Ik heb de onderste!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_94379669
En ik heb je van je bovenste boom afgeholpen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport zondag 20 maart 2011 @ 16:38:54 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94380049
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

:?
Dat met die countryside? Ik probeer nu gewoon alles te masteren wat er te masteren valt, de >1 dag crops laat ik nog even staan, en probeer me zoveel mogelijk te focussen op de korte crops (<1 dag).
Die hebben sneller mijn aandacht nodig dan de lange.

Op de English Countryside ga ik eerst bouwen; mijn SDB's zijn daarvoor mooi geschikt, en gaat mijn giftbox eindelijk ook opgeruimd worden (minder dan 500 items, nu +/- 700 items zonder het accepteren van alle gifts :')).
Ja, maar ik bedoel dat gedoe met welke boerderij op pauze staat en welke niet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_94380367
182 196 230 gifts and counting..... _O-

Edit3: en toen zat mijn giftbox vol. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Cat-astrophe op 20-03-2011 17:26:34 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 maart 2011 @ 17:53:37 #198
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_94383209
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
182 196 230 gifts and counting..... _O-

Edit3: en toen zat mijn giftbox vol. :')
Dat extender werkt voor geen meter hier :'). Misschien omdat ik een nieuwere chrome versie oid heb?
  zondag 20 maart 2011 @ 18:03:39 #199
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_94383648
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport zondag 20 maart 2011 @ 18:04:09 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94383662
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ]
_O_ Eindelijk, mijn eerste.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')