T is n beetje zn stijl dus..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk voor de festivals die eraan komen
Ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Laat ik het anders formuleren; wie gaat er NIET naar defqon hier?
Nog een twijfelgeval dus. Ik kom de 25ste weer uit Turkijke, maar de vraag is hoe laat. Ik hoop dat we echt vroeg weggaan! Dan kom ik desnoods pas om 3 uur ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Laat ik het anders formuleren; wie gaat er NIET naar defqon hier?
Ik ga ook ws.. tijdens dutch master ff rondje lopen en bier drinken in de skihut ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:19 schreef robuust89 het volgende:
Vanavond deepack en dutch master, verwacht er niet superveel van, tho
Yes je snapt me. Alles aan die intro en aan de mids klopt gewoon. De rustige opbouw na Lipservice radio, de vocals, die kicks vanaf 1.04 inderdaad (ook de dubbele of rollende kicks gaan lekker). Heerlijkquote:
Leuk gedaan! Alleen die bevalling had van mij niet zo naar voren gebracht hoeven wordenquote:
Zany wordt nooit als Zeenie uitgesproken, maar dat klinkt ook niet, ook al hoort het welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Da_Ripper het volgende:
en eindelijk 's een keer de juiste aankondiging van Zatox ipv Zeetox
SPAM!quote:
Vette shit ja. Vooral die kicks in de opening kort na elkaarquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef NLS04 het volgende:
[..]
de roemruchte 'wilderness' plaat die eigenlijk nooit wilderness heeft geheten:
Maar als we dan toch aan vergeten TBA's gaan denken die waarschijnlijk nooit gereleased gaan worden bij deze de roemruchte Qlimax DJ Tool van Donkey Rollers uit 2006:
Deze versie is toch veel vetter als die Chaos die is uitgebracht:
Vette shit ja. Vooral die kicks in de opening kort na elkaarMaar als we dan toch aan vergeten TBA's gaan denken die waarschijnlijk nooit gereleased gaan worden bij deze de roemruchte 'wilderness' plaat die eigenlijk nooit wilderness heeft geheten:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |