laat ik het anthem toevallig vanacht gehoord te hebben! hij knalt nog best hardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Super vette melodie
[..]
Hij is gisteren gemasterdpreview volgt later vandaag, in de loop van volgende week ligt ie in de shop als het goed is! Ik ben er zelf echt super blij mee. Geen typische rauwe track, dat is ook niet wat Bob en Randy wilde en wij ook niet. Echt een zomerse track, uplifting, melodieus, ik denk dat het best een hitje kan worden al ben ik natuurlijk bevooroordeeld
Niet echt mijn muziek, af en toe een plaatje vind ik niet erg maar ik denk niet dat ik het een avond vol kan houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen hierheen ?
http://partyflock.nl/part(...)herapy_Sessions.html
Zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
laat ik het anthem toevallig vanacht gehoord te hebben! hij knalt nog best hard
Daar ben ik het helemaal mee eens maar jij plaatst het nu in een andere context. Ik geef alleen maar aan dat B-Front en Ran-D zelf niet blij zijn met het stempel dat ze word opgedrongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Altijd weer die hokjes. "hardstyle"Het is gewoon muziek.
Maar even serieus: waarom is rawstyle wel een hokje en hardstyle niet? Ik kan me wel voorstellen dat het niet gewenst is om elk apart geluidje een andere naam te geven, maar ik hoor toch wel duidelijk verschil tussen rawstyle, 'normale' hardstyle en early hardstyle.
Misschien dat het over een paar jaar meer geaccepteerd wordt. Waarschijnlijk vond deze discussie 10 jaar geleden ook wel plaats, of het nou "hardstyle" genoemd mocht worden of toch maar gewoon "dance".
Snap ik, maar daarom toch des te beter en leuker dat ze nu een meer melodieuze track hebben als anthem van Rebirthquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef Sethje het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens maar jij plaatst het nu in een andere context. Ik geef alleen maar aan dat B-Front en Ran-D zelf niet blij zijn met het stempel dat ze word opgedrongen.
en er speciaal uitgelicht:quote:1. Mauro Picotto - Proximus (Dj Thera bootleg)
2. Phrantic - Freestyle
3. Geck-O & Wavolizer - Punk
4. Dj Thera & Deetox - Silly Games
5. Degos & Re-done - Warrior
6. Atmozfears - Welcome 2 Hell
7. Dj Thera - The test 2.0 (Crypsis remix)
8. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
9. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
10. Dj Thera vs Geck-O - Do The Happy Face
11. B-Front - Sleepwalker
12. The Dizzorder & R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload remix)
13. Dj Thera vs Geck-O - Tresspassing
14. Degos & Re-done - Outside The Box
15. Chris One - Psycho
16. Afflicitive - Breadstick (Thera slowed it down mix)
Die ben ik atm aan het luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mag ik even jullie aandacht voor Deetox @ Gearbox
[..]
en er speciaal uitgelicht:
Gearbox heeft echt vaak vette artiesten met ontzettend dikke setjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mag ik even jullie aandacht voor Deetox @ Gearbox
[..]
en er speciaal uitgelicht:
Ze hadden hier een x een discussie over in de Magic Show. Kan het alleen ff niet meer vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Altijd weer die hokjes. "hardstyle"Het is gewoon muziek.
Maar even serieus: waarom is rawstyle wel een hokje en hardstyle niet? Ik kan me wel voorstellen dat het niet gewenst is om elk apart geluidje een andere naam te geven, maar ik hoor toch wel duidelijk verschil tussen rawstyle, 'normale' hardstyle en early hardstyle.
Misschien dat het over een paar jaar meer geaccepteerd wordt. Waarschijnlijk vond deze discussie 10 jaar geleden ook wel plaats, of het nou "hardstyle" genoemd mocht worden of toch maar gewoon "dance".
Jupquote:
1 van de 2000 eerste gelukkige?quote:
Kameraad van me had z'n awakeningskaartjes ook verkocht, die wou ook liever naar defqon ivm met zieke line-upquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ook net 2 tellen geleden besteld. Gister m'n awakenings festival kaartje verkocht.
Ik heb hem verkocht omdat de line up van awake voor mij niet heel veul was. Veel vrienden gaan ook naar Defqon, dus toch maar besloten daar heen te gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Kameraad van me had z'n awakeningskaartjes ook verkocht, die wou ook liever naar defqon ivm met zieke line-up
damn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:22 schreef T_Killer het volgende:
En dan nu nog even een nominatie van een van de vetste mid intro die ik de afgelopen jaren heb gehoord. Helaas is het een TBA die denk ik nooit gereleased gaat worden.
vanaf 0.25
![]()
heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk voor de festivals die eraan komen
Doet me erg aan het Defqon anthem denken van afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk voor de festivals die eraan komen
Tof plaatje gek!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik denk dat B-Front en Ran-D zich afgelopen jaren al genoeg hebben geprofileerd als 'rawstyle' excusez le mot producers. Een mooie zomerse track met een fijne melodie juist van hun 2 zou mooi zijn, past denk ik ook beter bij het festival.
En dan nu nog even een nominatie van een van de vetste mid intro die ik de afgelopen jaren heb gehoord. Helaas is het een TBA die denk ik nooit gereleased gaat worden.
vanaf 0.25
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |