wut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe wildstylez klink weer!
Idd lekker nummerquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Into The Light, die werd op Hardbass gedraaid. Verder niet meer aan gedacht dus nieuw voor mij.
Ik ben al de hele avond bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
heerlijk wandelen over deze memory lane![]()
Iemand zin om een stukje mee te banjeren?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
heerlijk wandelen over deze memory lane![]()
Iemand zin om een stukje mee te banjeren?
Daar heb je als organisatie ook heel veel keus in inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Zojuist definitief gekozen voor MOH ipv Rebirth...Ik baal dat ik het dit jaar moet missen, vorig jaar was vetGewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
Waarom niet allebei? Ken genoeg mensen die dit doen wel erg lang maar wel vet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Zojuist definitief gekozen voor MOH ipv Rebirth...Ik baal dat ik het dit jaar moet missen, vorig jaar was vetGewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
K denk geef je ff de tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Yes.. Ik ben weer op tijd!
En bohh.. Ik vind hem vet!!
Zou je niet denken hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Beach het volgende:
Iets heel doms, maar heet die Coone gast Koen?
Dat dacht ik te horen in zo'n challenge geval.
Vind ik niet, MOH is Hardcore, Rebirth is Hardstyle en tevens hele andere doelgroep! Misschien dat naast jou de popiejopie dagjesmensen het vervelend vinden, maar die kan ik wel missen op Rebirthquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Gewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
Misschien domme vraag, maar je kan de datum toch zelf kiezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar heb je als organisatie ook heel veel keus in inderdaad
Eerste nummer waar ik zeeeeeeeeer enthousiast over ben!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Yes.. Ik ben weer op tijd!
En bohh.. Ik vind hem vet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |