SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nog bij 't Verschil geweest de laatste tijd?quote:
1 keer maar toen was het dicht en ik wist van niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog bij 't Verschil geweest de laatste tijd?
Oh ja, ze hebben nieuwe openingstijden geloof ik. Jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
1 keer maar toen was het dicht en ik wist van niks
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ga je nou alwéér op vakantie?Hebben jullie geld over ofzo?
Deze hele trip kost net zoveel als dat ik normaal aan één nacht uitgeef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nagaan hoe ik er tegen op zie.![]()
/decadentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Deze hele trip kost net zoveel als dat ik normaal aan één nacht uitgeef.
Kun je nagaan hoe ik er tegen op zie.![]()
/decadentOf verwend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag wonderer dan ook mee? Anders is het eng.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Of heel hard werkend in een goede branchequote:
Je kan veel zeggen van Wonderer, maar lesbo is zo'n beetje het laatste dat in me opkomt eigenlijk.quote:Mag wonderer dan ook mee? Anders is het eng.
Nou, de mensen in de bus gaan wel als groep, dus geen "vreemden".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef Vanyel het volgende:
Dat zijn geen vreselijke verhalen, dat is gewoon op wintersport met de bus. Standaardpraktijken. Stond er ook bij hoeveel mensen in zo'n hok stinken en dat je met een beetje pech in een bus vol zuipende hormonen zit?
Wat een discriminerende reisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
Je kan veel zeggen van Wonderer, maar lesbo is zo'n beetje het laatste dat in me opkomt eigenlijk.
Dat is wel een voorwaarde eigenlijk voor die reis
In een reisgezelschap van lesbo's moet er altijd één homo zitten die de boel redt. Dat staat zelfs in de bijbel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Of heel hard werkend in een goede branche
[..]
Je kan veel zeggen van Wonderer, maar lesbo is zo'n beetje het laatste dat in me opkomt eigenlijk.
Dat is wel een voorwaarde eigenlijk voor die reis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |