Mhoa.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:24 schreef Haushofer het volgende:
Schopje R&P, misschien kunnen ze er daar wat mee
Precies was ik dacht. En vindt je niet dat je de hele situatie om jou wil laten gaan. Je bent wel heel erg negatief over je moeder, net alsof jij het wel beter weet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef Misan het volgende:
Die caps laten ook een vorm van aandachttrekkerij zien. Waarschijnlijk een syndroom dat je aan je moeder overgehouden hebt. Vertel daar eens wat meer over.
Ik denk dat je beter kunt dealen met het feit dat je waarschijnlijk niet zo'n gezellige jeugd hebt gehad dan allerhande diagnoses zoeken op internet waar je geen kaas van gegeten hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef 2305AV1971 het volgende:
Hallo, ja sorry dat alles in capslock staat.
En nee, ik ben absoluut geen Narcist.
Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn op dit forum, met deze ervaringen?
Sorry dat alles in capslock staat maar het niet even aanpassen zodat je wellicht serieuzere reacties krijgt. Nee je doet echt moeite voor je topic!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef 2305AV1971 het volgende:
Hallo, ja sorry dat alles in capslock staat.
En nee, ik ben absoluut geen Narcist.
Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn op dit forum, met deze ervaringen?
Mijn moeder voldoet aan vrijwel niets in deze lijst.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Kittl het volgende:
[...]
Nya, ik denk dat iedere moeder wel zoiets heeft..
Narcisme is iets anders dan egoisme. Narcisten zien een ander gewoon niet staan. Een egoist wel, maar is uit op zijn eigen belang. Een narcist kan ook hulpvaardig zijn. Laat je hem erover vertellen, dan benadrukt hij alle dingen die hij heeft gedaan en hoe ontzettend goed hij was. Ieder onderwerp gaat alleen over hemzelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Ieder mens vind het fijn belangrijk gevonden te worden en ieder mens is op jacht naar erkenning.
Of je daarom perse meteen narcistisch bent. Mensen zijn nu eenmaal heel egocentrisch.
Dat is een van de dingen die ik geleerd heb van mijn management coachings psycholoog.
Geef mensen het gevoel dat ze belangrijk zijn en geef ze de erkenning waarna ze zoeken.
Het irritante is, het werkt nog ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |