Zo dat was echt niet om aan te zien, zo fucking ziek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar die mindfucking van flip en Joanne was smerig
Ik hoop dat Flip er vanavond uitgaat, nu nog liever dan Servio.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze hadden wel wat door en zagen wel wat, maar wisten niet precies wat er aan de hand was.
Tot Mootje Geer en Karim gisteravond vertelde wat er werkelijk gebeurde in de middag...
Jaa ze kon beter wel haar bril opzetten..quote:
ehhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa ze kon beter wel haar bril opzetten..
Straks spuit er push uit op haar ei!
Denkt ze Hmm mayo![]()
Voordat die eikel Flip weer zei "trek effe een badjas aan"quote:
En dan straks weer aan het eten komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef suzi1 het volgende:
zo servio heeft zn eigen ontbijt meegenomen
heel zn vinger ging in zn neus
Volledig mee eens, hoewel ik me afvraag in hoeverre Monique's gedrag bij haar tactiek om de finale te halen hoort of dat het echt onbewust is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo dat was echt niet om aan te zien, zo fucking ziek.
Mo is natuurlijk zo labiel als een bloempot, maar ja, zo ben je dan denk ik, en om daar dan zo gebruik van te maken zeg
[..]
Ik hoop dat Flip er vanavond uitgaat, nu nog liever dan Servio.
Maar als die blijft hoop ik dat hij flink genageld gaat worden door Gerard en Karim![]()
Dan kwam zijn ware aard nog effe boven zeg, die jankerd, een minkukeltje wat niet tegen een nominatie kan![]()
![]()
![]()
![]()
uhwww getverquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef suzi1 het volgende:
zo servio heeft zn eigen ontbijt meegenomen
heel zn vinger ging in zn neus
Ja daar twijfel ik ook een beetje aan, maar blijft staan dat Flip en Joanne dat niet weten en er vies misbruik van makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Volledig mee eens, hoewel ik me afvraag in hoeverre Monique's gedrag bij haar tactiek om de finale te halen hoort of dat het echt onbewust is.
Als het een tactiek is, verdient ze het door te gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Volledig mee eens, hoewel ik me afvraag in hoeverre Monique's gedrag bij haar tactiek om de finale te halen hoort of dat het echt onbewust is.
Nou mocht dat achteraf zo zijn, dan krijgt ze van mij de oscar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
zeker weten dat dit ook taktiek is. veel janken zodat ze haar niet meer durven te nominerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |