Ahahah shit dat wou ik zien..quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef Urb het volgende:
Gerard zegt " zo ziet mijn haar er uit zonder gel" waarop Guido hem Arrrrnie noemt.
Vind ik best leuk staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het zoiets is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahah dankje! Het is idd minder platgelikt als normaal.. Hahaha!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel leuker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dom is ie niet hoor, hij kan de batterijen verwisselen met zijn ogen dicht.
Volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef Enyma het volgende:
Heeft JoJo inmiddels opgebiecht dat ze maaike heeft genomineerd?
Jaa, Aafke niet normaal.. Helemaal oranje!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:54 schreef TimeJumper het volgende:
Zo Aafke gaat haar laag foundation weer bijsmeren![]()
Haha die opmerking van Sharon "Flip je kan jezelf goed verkopen he"
Snap ik het nu goed? douchen ze niet en maken ze zich meteen op?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken hoeveel uur ze vandaag weer bezig zijn met opmaken en kleding
Ik dacht dat ze het gisteren tijdens dat mindfucking gesprek, tussen neus en lippen opmerktequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo zeker, volgens mij alleen van de vorige keer.
Tot nu toe heeft Joanna het steeds afgedaan met:"Degene die ik genomineerd heb, moet ik nog spreken."quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou dan zullen we nog wat meemaken miss met Moquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Joanna het steeds afgedaan met:"Degene die ik genomineerd heb, moet ik nog spreken."
Ik hoop dat dat nog boven water komt..quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha zie je dat nou pas???quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Snap ik het nu goed? douchen ze niet en maken ze zich meteen op?
Als de dam doorbraak komt, komt de tsunami vanzelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef danilel het volgende:
Servio is de laatste anderhalve dag ingedamd........
Ik kijk vandaag voor het eerst zo vroeg. Gadverdamme, wat is dat vies. En Monique dan? die heeft toch minstens een hete douche nodig???quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha zie je dat nou pas???Dat doen ze al weken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nog boven water komt..
Kunnen ze Joanna ook even de grond in trappen zoals ze samen met Philip deed bij Monique. Bah! En als Philip blijft dat Gerard en Karim hem gaan terug pakken
Ik heb Mo vlak voor het ontbijtje de douche in zien lopen... Flipje stond daar toen te douchenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag voor het eerst zo vroeg. Gadverdamme, wat is dat vies. En Monique dan? die heeft toch minstens een hete douche nodig???
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb hem alvast klaarstaan
[ afbeelding ]
Ow gelukkigquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb Mo vlak voor het ontbijtje de douche in zien lopen... Flipje stond daar toen te douchen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als de dam doorbraak komt, komt de tsunami vanzelf.
Wij behandelen patiënten met oogontstekingen ook altijd met flinke oogbaden, ik snap dit dus ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |