abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2002 @ 15:17:43 #76
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4598518
Knorretje...

Uit het Pil FAQ topic dingie:

quote:
Het verstandigst blijft natuurlijk dat je bij twijfel ALTIJD een arts consulteerd. Hoe goed bedoeld de adviezen ook zijn, zekerheid kunnen de reacties je niet geven.
Is het niet "consulteerT"?

Sorry voor het mierenneuken.

Demon spawned wretches. You will all die.
pi_4598749
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 15:17 schreef WarMaster het volgende:
Knorretje...

Uit het Pil FAQ topic dingie:
[..]

Is het niet "consulteerT"?

Sorry voor het mierenneuken.

ik geloof je meteen
pas het gelijk even aan,
tnx
pi_4599486
zooitje schaamhaar topics dichtgegooid, centraal topic aangemaakt, een gefaqt topic gemaakt.

Ga nu nog even rusten en vanavond beginnen aan een faq topic SOA's

Iemand anders nog ideeen wat zat centraal kan ? (en nou niet roepen alles, er moet nog wel ruimte blijven voor spontane topics)

zaterdag 15 juni 2002 @ 17:31:00 #79
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4599506
* Rampage2K complimentje Knorretje voor de aanpak!
Het komt er zo een stuk overzichtelijker uit te zien!
  zaterdag 15 juni 2002 @ 19:06:25 #80
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_4600250
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 15:52 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ik geloof je meteen
pas het gelijk even aan,
tnx

Nog even doormierenneuken. Ooit gehoord van 't kofschip
? De 'r' zit er niet in en dus is het consulteerD.
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_4600314
zou het fijn vinden als iemand hier nu uitsluitsel over kan geven. Is het nu met een T of met een D
pi_4600372
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 19:12 schreef Knorretje het volgende:
zou het fijn vinden als iemand hier nu uitsluitsel over kan geven. Is het nu met een T of met een D
Wat wel eens handig kan zijn: verander het woord waar het om gaat in een ander werkwoord, bijv. lopen en je weet het. Wordt (met dt ) het dus loopt. Met een t dus.
ex-Graz stalker
pi_4600386
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 19:19 schreef katjaschuurman het volgende:

[..]

Wat wel eens handig kan zijn: verander het woord waar het om gaat in een ander werkwoord, bijv. lopen en je weet het. Wordt (met dt ) het dus loopt. Met een t dus.

tnx
  zaterdag 15 juni 2002 @ 23:18:41 #84
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4602574
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 19:06 schreef cWaVe het volgende:

[..]

Nog even doormierenneuken. Ooit gehoord van 't kofschip
? De 'r' zit er niet in en dus is het consulteerD.

Het kofschip geldt alleen bij de voltooide tijd.
Dit is toekomstige tijd.

Ik tracht ook nooit iemand te corrigeren tenzij ik het echt vrijwel zeker ben

Het staat zo dom.

pi_4602618
index tekstje aangepast evenals de FAQ herschreven

Ontzwangeren heeft toch best nog wel veel voordelen, oa een stoot energie die maar niet op schijnt te raken
Dus we gaan weer snel door.

zondag 16 juni 2002 @ 01:37:14 #86
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4603904
O.a. omdat hier zoveel diverse mensen komen, waarvan een groot deel ook nog in de (eindeloze?) puberteit zit merk je dat hier soms erg kinderachtig word gereageerd. Het is helemaal niet erg om een bepaald niveau na te streven. Een optimale situatie is denk ik onmogelijk maar in grote lijnen is het denk ik wel een beetje haalbaar. In ieder geval moet er duidelijk gemaakt worden wat er kan en wat niet. Een soort van strakke vrije hand. Hopelijk wordt het weer wat leuker en aantrekkelijker om hier te posten.
  zondag 16 juni 2002 @ 11:54:00 #87
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4605218
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 23:25 schreef Knorretje het volgende:
index tekstje aangepast evenals de FAQ herschreven

Ontzwangeren heeft toch best nog wel veel voordelen, oa een stoot energie die maar niet op schijnt te raken
Dus we gaan weer snel door.

Totaaaaaal offtopic, maar om er nou een nieuw topic aan te wijden...(?)

Hoe is de sex na/tijdens de zwangerschap?

pi_4605279
quote:
Op zondag 16 juni 2002 11:54 schreef WarMaster het volgende:

[..]

Totaaaaaal offtopic, maar om er nou een nieuw topic aan te wijden...(?)

Hoe is de sex na/tijdens de zwangerschap?

UTFS

in mijn geval geen idee, kan niet sexen met bekkeninstabiliteit, was wel beregeil tijdens de zwangerschap. Maar goed, daar ging dit topic niet over.

ontopic:
Is er nog een behoefte aan een condoominfo topic ? Met verkoopadresen enzo ?

zondag 16 juni 2002 @ 12:23:34 #89
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4605403
quote:
Op zondag 16 juni 2002 12:03 schreef Knorretje het volgende:

[..]

UTFS

in mijn geval geen idee, kan niet sexen met bekkeninstabiliteit, was wel beregeil tijdens de zwangerschap. Maar goed, daar ging dit topic niet over.

ontopic:
Is er nog een behoefte aan een condoominfo topic ? Met verkoopadresen enzo ?

De search levert naast een hoop topic waar men twijfelt over de zwangerschap slechts 3 topics op over de sex tijdens en na de zwangerschap.

Deze zijn echter vrij summier, en gaan vrijwel altijd over de man van... of ik ken iemand die...

Dus we verwachten een gedetailleerd verslag

pi_4605863
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 19:21 schreef Knorretje het volgende:

[..]

tnx

Even dacht ik dat hier een serieuze discussie ergens over gevoerd werd, o.l.v. Knorretje, even maar...
I´m back.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 01:22:57 #91
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_4632139
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 09:10 schreef HellSpawn het volgende:
Misschien dat de FAQ wat geupdate worden zodat daar wat meer links staan naar de veel voorkomende vragen.. Misschien gelijk bovenaan beginnen met een index van veel voorkomende vragen en die laten verwijzen naar een topic/stuk in de FAQ?
Dan krijg je straks net een tweaker forum.. Eeerst tig faqs doorspitten voor je iets mag en kan vragen...
No way..met de kans na alles gelezen te hebben het nog fout te doen...

Nee, ben net overgestapt van tweakers hierheen...plz.. geen tweakers mentaliteit?

pi_4652053
gewoon zero tollerance met betrekking tot offtopic geneuzel en semi grappige / kwetsende opmerkingingen , durven posts te verwijderen , ik hoef persoonlijk niet te zien dat een bericht bewerkt is omdat er iets stond dat niet mocht , gewoon laten verdwijnen in het niets , topic wordt korter om te lezen en iedereen heeft er baat bij.
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:35:37 #93
26978 Talk2me
© Copyright 2002 Talk2me
pi_4652195
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
gewoon zero tollerance met betrekking tot offtopic geneuzel en semi grappige / kwetsende opmerkingingen , durven posts te verwijderen , ik hoef persoonlijk niet te zien dat een bericht bewerkt is omdat er iets stond dat niet mocht , gewoon laten verdwijnen in het niets , topic wordt korter om te lezen en iedereen heeft er baat bij.
kijk daar kan ik me wel in vinden
en dan "3 strikes your out" vaste ban op sex forum
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:38:52 #94
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4652245
quote:
Kijk, ik ga daar op zich in mee. Alleen bedoelen sommigen het gewoon goed als ze iets zeggen, en dan denkt de mod dat het kwetsend bedoelen. Zo zijn er replies van mij gewist zonder dat dat tegen mij gezegd werd of in het topic gemeld werd. En daar kan ik me niet zo in vinden. Gelukkig was het niet Knor. Tsja...
Of het handig is, is een tweede...
  vrijdag 21 juni 2002 @ 15:20:36 #95
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4688949
even een schopje.

zo weten de mensen in onzin wat yvonne bedoelde

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4689371
quote:
Persoonlijk hou ik niet van deleten. Je loopt de kans dat mensen denken dat ze iets fout hebben gedaan en het dan nog eens posten. Ergo: meer werk voor Knorretje. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Zero Tolerance is een goed beginsel, maar een klein grapje moet kunnen dan weer. Bij en over sexualiteit mag best gelachen worden (stel je voor dat dat niet mocht). Maar waar ligt dan weer de grens?

quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:35 schreef Talk2me het volgende:
kijk daar kan ik me wel in vinden
en dan "3 strikes your out" vaste ban op sex forum
3 strikes, you're out is goed, maar een vaste ban? Dan krijgt iemand nooit meer een kans om het eventueel toch anders te doen.
pi_4690319
update: soa sticky topic aangemaakt.
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 15:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Persoonlijk hou ik niet van deleten. Je loopt de kans dat mensen denken dat ze iets fout hebben gedaan en het dan nog eens posten. Ergo: meer werk voor Knorretje. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Klopt, maar als ik de indruk krijg dat het een newbie is die niet van de regel op de hoogte is mail ik mestal. Evenals als ik doorkrijg dat de persoon het niet doorheeft (gebeurde gister ook). Het voordeel van verwijderen boven editten is dat een lege post geen storend element meer is.
De grens maken wat wel en niet versijderd moeten worden is heeeeeel moeilijk merk en ben dat ook nog een beetje aan het uitvogelen. De ene keer edit ik hem omdat ik wil laten zien dat er wel degelijk gemod wordt. De andere keer heeft een opmerking ook wel niet zo het topic om zeep geholpen dat ik er met de bijl doorheen ga en gewoon verwijder.

Hoe ik het nu uiteindelijk wil gaan doen is me niet duidelijk, ik vogel gewoon even een paar weken met verschillende dingen, tot ik er een goed systeem in heb kunnen maken. Wat voor zowel mezelf als anderen duidelijk is.

quote:
3 strikes, you're out is goed, maar een vaste ban? Dan krijgt iemand nooit meer een kans om het eventueel toch anders te doen.
Ik zelf vind het moeilijk om met een getal te werken. Soms is 1 keer al erg genoeg en banwaardig een andere keer heb je zoiets van, nou voorruit deze zie ik door de vingers.

Een vate ban of niet. Tja moeilijk. Ik zou niet snel een vaste ban geven op het hele forum om iets wat alleen veelvuldig in seksualiteit is voorgevallen. Denk dat het een combi wordt van een paar keer (in vergrotende trap) een afkoelban (gehele forum of alleen hier, afhankelijk van het vergrijp) Voordat het een permanente SEX-ban zal worden. En dan kun je je nog afvragen wat permanent is.

vrijdag 21 juni 2002 @ 19:23:38 #98
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_4692362
Knorretje kijk hier eens als je wil, 1 puntje dat je aangeeft m.b.t. tot de "vervuiling" van sexualiteit heb ik hier een beetje in woorden omgezet.

Nieuw topic, nieuw leven?

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_4964385
We zijn nu bijna een maand verder en in mijn ogen is dit alles een complete mislukking geworden. Vrijwel dagelijks moet ik nog topics over de pil sluiten. Met grote regelmaat moet ik bijna complete threads schoonvegen van offtopic geneuzel en kwetsende opmerkingen.

Het gevoel dat het bij me oproept is meer zoiets van: "ach we kunnen op dezelfde voet doorgaan hoor.. als iets toch niet goed is knapt knor het wel weer op."

Op zich niets mis mee, ben nu eenmaal de mod en die hoort ffies het forum bij te houden. Maar ik ben en blijf van mening dat een forumpie als deze leuk kan zijn als het van beide kanten komt. Dat ook users er rekening mee houden dat dit geen speeltuin hoeft te zijn. Maar als eens een keer een user z'n bekkie opentrekt (denk aan een Lord Dreamer) dat valt half FOK! daarover (zelfs users die je niet eens vaak ziet in dit forumpie) waardoor eigenlijk een compleet averrechtse situatie ontstaat. Zeer jammer.

Kan in mijn ogen twe dingen doen.

- ik laat het zo gaan, dit is wat de users willen, en ach wat boiet het nou dat iemand wordt afgezeken. Wat maakt het toch uit dat 12 van de active topics over de pil gaan, OF

- nog strenger te werk gaan en compleet op een andere boeg over gaan.

Dit postje komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, heb al een tijdje gebrainstormd hoe het evt. anders kan. En heb daar een aantal dingen op bedacht die nu wel uitvoerbaar zijn geworden nu onzin-splitsing achter de rug is en alleen maar strakke modbegeleiding eist.

Wat is er bedacht.
* Ik doek seksualiteit compleet op. Alle post die hier in staan worden gedumpt in een archief, zodat het wel na te lezen valt.
Er komt een compleet nieuw forum, waar vanaf het begin een compleet andere aanpak wordt gebruikt bij het modereren, en wel:

- 3x een grove "overtreding" is een ban uit sex. (geen week of whatever, gewoon pleitos) (te denken valt een kutopmerking, kwetsende uitspraak, etc)
- 5x een "overtreding" is een ban uit sex (ook niet eventje afkoelen ofzo, nee gewoon opzouten) (te denken valt aan: continu slowchatten, doorgaan na waarschuwingen. Telkens alleen maar offtopic geblaat)

Reacties als hierboven blijven natuurlijk nog steeds verwijderd worden. Leeg-editten doe ik niet meer, je hebt er totaal niets aan dat je ziet dat een user gereageerd heeft, maar in de reactie zelf staat alleen nog maar dat ik hem heb gemod. Op deze manier probeer ik iig de zeikerds waardoor SEX bijna met de minuut achteruit hold te weren en evt. de toegang te ontzegen.

- Er blijft gewerkt worden met centrale topics. Er komen er een paar bij zoals hoe oud was je bij de eerste keer, gekke plaatsen om het te doen, lekkerste standje.
Alle dubbele topics worden gesloten, MAAR verdwijnen na een paar dagen na het SEX-archief. Ook topics die complete BS zijn en alleen maar een slotje opleveren wil ik niet meer in mijn topiclijst hebben.

Resultaat (hopelijk) is dat in de topiclijst alleen maar open topics te vinden zijn (op de volle topics na en serieuze topics die om een andere reden een slotje hebben gekregen) Met minder slotjes in de topiclijst oogt het al een stuk beter/anders. Ook de onzintopics ben je kwijt in de hoop dat de indruk die SEX achterlaat verbetert bij de users en nieuwelingen een ander beeld erbij krijgen dan de speeltuin die het nu is.

Wat blijft er dan over. Hopelijk een forum wat ruimte biedt om lekker te discusieren over SEX. De mogelijkheid biedt om ervaringen te delen en uittewisselen. Maar dan zitten we met nog een klein probleempje. Het vertrouwen onderling is uit dit forum weg. Mensen wete dat ze afgeflamed worden door anderen, wseten dat als ze iets zeggen dat het hun hele "leven" blijft achtervolgen.
Hoe ik het vertrouwen er in terug moet krijgen weet ik niet, maar wil wel het expiriment wat er geopperd is in feedback door een aantal users uit proberen.
Maar dan op de volgende manier.

Ik maak zelf een kloon aan, Hier kan alleen door mij meegepost worden. Mocht iemand gebruik willen maken van die kloon dan maild diegene zijn openingspost naar mij toe en ik plaats hem. Ook verdere reacties kunnen evt onder die kloon gedaan worden met als tussenstap mij. (ik ben vrijwel iedere dag eventjes online om iig mijn mail te tjekken. )

Mensen kunnen op die manier anoniem iets plaatsen.
* Ik weet wie de originele persoon is (en dan ook alleen ik weet het, er wordt niets kwa ip's opgeslagen in een database ofzo)
* Er kan niet alsnog zeik reactie mee worden gedaan, of lekker anoniem iemand uitkafferen, dar ik het moet plaatsen en kan "beoordelen" of het plaatsingwaardig is.

Als het werkt zou op den duur die kloon weer moeten weg kunnen, SEX is dan hopelijk een beetje veranderd van karakter en heeft evt. hier en daar het vertrouwen terug gewonnen, waardoor er weer onder hun eigen nick gepost kan worden.

Wanneer gaat dit allemaal van start. Ik wil dit even in laten werken op jullie. Hoop feedback te krijgen over de bovenstaande puntjes, misschien puntjes die ik vergeten ben die jullie aan kunnen vullen, etc. En dan +/- volgend weekend er mee aan de slag.

pi_4964887
ow ja een aantal topics zullen niet langer in sex blijven.

Zo zullen kleding topic doorgeschoven worden naar Lifestyle waar al meerdere kledingtopics staan,
topics over ik geil op manen met lang haar en vervolgens worden er alleen maar plaatjes geplaatst worden naar B&H doorgeschoven (geldt oo voor de kontjes en borsten topics die alleen maar gevuld zijn met plaatjes)

De reeks vrijgezel of niet wordt OPNIEUW gestart. Het overgrote deel wat nu in de lijst staat is niet meer actief of is allang niet meer vrijgezel of juist wel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')