abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4579547
Het is tijd dat dit forum weer eens een flinke opknapbeurt krijgt. De laatste maanden is er weinig tijd aanbesteed en dat is goed te merken helaas. Ik zit weer redelijk op de rails (geestelijk gezien), heb weer een beetje een ritme gevonden en nog behoorlijk wat tijd over om toch een gok te wagen en te kijken wat er te verbeteren valt. Maar wil ook graag weten wat jullie vinden en willen.

Wat is de bedoeling van dit topic ? Eigenlijk om goed duidelijk te krijgen wat nu de knelpunten zijn. Waar komen de irritaties vandaan ?. En nog belangrijker wat zijn eventuele oplossingen.

Knelpunten die mij mateloos irriteren: (en mogelijke oplossingen)

knelpunt

• veel offtopic geneuzel ondanks verzoeken ontopic te gaan.
  • kort-door-de-bocht opmerkingen, kwetsende opmerkingen, flame-uitlokkingen.

gevolg
    Er wiordt minder snel wel serieus gereageerd of een serieus topic geopend, immers je hebt binnen tien posts al de meest erge dingen naar je kop geslingerd gekregen, bent uit gemaakt voor van alles en wordt tig keer bestempeld als kloon, newbie of iemand die te beroerd is de search te gebruiken.

Mogelijke oplossing
    Hopelijk is dat met de nieuwe policy wijziging al iets meer de kop in te drukken, (beter zou natuurlijk zijn als ingrijpen niet meer noodzakelijk is, maar dat zal wel een utopie zijn). Misschien dat door een tijdje deze regel gehanteerd te hebben het niet meer noodzakelijk is en dat iedereen het zelf reguleert en achterwege laat.

Knelpunt

• Veel dubbele topics of vragen die al lang en breed TIG keer behandeld zijn. En dan voornamelijk de alom bekende topics over de pil, schaamhaar, etc.

gevolg
    Mensen hebben kennelijk geen zin meer hier op te reageren, ondanks dat er toch iedere dag nieuwe users worden aangemaakt en het voor sommigen geen uitgekauwde topics zijn. De reacties die er wel op komen raken onder gesneuveld tussen reacties als "UTFS" en giga veel linkjes. Het hangt een beetje samen met het eerste knelpunt.

Mogelijke oplossing
    Op dit soort topics zo snel mogelijk een slotje gooien (evt ook op de wat oudere huidige topics die er al zijn) en een centraal topic aanmaken voor de meest voorkomende zaken. Scheelt reacties als "UTFS", voorkomt eventueel irritaties van het zoveelste schaamhaar-topic wat voorbij komt en scheelt mij editten cq wissen. Het komt eventueel ook de leesbaarheid in de topiclist ten goede.
    Het is NIET de bedoeling dat er straks voor iedere seksuele handeling en/of vraag een centraal topic ontstaat. Topics die er wel voor in aanmerking komen zijn bv.
    * de schaamhaar-reeks
    * vragen over de pil
    * de blunders
    * spannende plekjes
    * lekkerste standje
    * je eerste keer....
    *
    *
    Eigenlijk topics waarop het gegeven antwoord door iemand niet direct binnen een week totaal verkeerd is omdat de situatie veranderd is in de relationele sfeer. (je eerste keer blijft immers altijd hetzelfde. Je lekkerste standje kan evt. veranderen..maar dan hebben lezers alleen maar weer mazzel doordat we geattendeerd worden op weer een ander standje).

Ik heb ook begrepen dat er nog best wat mensen zijn die zich ergeren aan het feit dat er gewerkt wordt met klonen. Daar ontkom je nu helaas niet aan. Maar het zou misschien niet kwaad kunnen te proberen om iedere nieuwe user in eerste instantie te zien als een nieuwe user en niet direct erop te vliegen als vliegen op stroop "dat zal wel een kloon zijn", "dat is vast die en die".
    Sommige mensen durven nu eenmaal niet ALLES onder hun eigen account te posten en zoeken liever de anonimiteit op. Laat ze dat doen, ze zullen er wel behoefte aan hebben om toch hun verhaal kwijt te kunnen en het gaat ons neem ik aan om de eventuele discussie, niet om wie het nu eigenlijk is die het post.

Kritiek is uiteraard welkom evenals aanvullingen, maar ik probeer hier een serieuze poging te doen om iets te verbeteren, hoop dan ook dat dit topic serieus wordt opgevat en dat er serieus op ingegaan wordt. Anders heeft zo'n hele opknapbeurt geen enkele zin.

• pi_4579721
    Ik denk idd dat je gelijk hebt met de problemen die zijn ontstaan. Het is denk ik ook een van de moeilijkste fora van Fok!. Snel kinderachtig gedrag, rare opmerkingen en het aloude herhalen van zetten....

Telkens snel een slotje is veel werk, maar kan wel werken. De animo om dan te blijven etteren is dan snel weg, maar maakt plaats voor een ander fenomeen. Hoe snel kan ik een slotje krijgen? Ik denk dat we daar allemaal in dit forum voor moeten oppassen. Een slotje voor een zoveelste onderwerp met een verwijzing naar het verzamelonderwerp waar het onder valt is denk ik een hele goede oplossing. Het werkt ook bij de andere fora.

Klonen kun je idd niet tegenhouden, maar zijn voor veel een bron van ergernis. Je hebt wel gelijk met de policy om niet gelijk te gaan posten dat het Barry, etc... zal zijn. Dat gebeurt nu veel te vaak, het is goed de users van dit forum daar op te wijzen. Vaak leiden dit soort aantijgingen tot een heel negatief beeld bij de poster van ons forum. Dat is natuurlijk niet de situatie waar wij allemaal op zitten te wachten.

Het opschonen van dit forum zal een moeilijke taak worden. We moeten denk ik accepteren dat er altijd een percentage is van de gebruikers die andere ideeen heeft, en dus het willen verzieken. Als je er in slaagt die grotendeels telkens dwars te zitten, dan zal het goed gaan met dit forum.

Succes iig....

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 13-06-2002 23:27]

“ That was pretty fucking trippy... ”
    Pulp Fiction
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:15:01 #3
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_4579724
    Goed plan!!!! meen ik serieus
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:24:24 #4
    4605 KingShakur
    back.... really...
    pi_4579880
    * broodnodig *

Ik denk dat heel wat mensen die dit forum even lieten voor wat het was graag zullen terugkomen!

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:26:36 #5
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_4579908
    Echt een heel goed plan, zoals David Letterman als zei: het word vaak als kinderachtig gezien, terwijl degene die het topic opent serieus wil zijn. Daar moet wat aan gedaan worden. Als dat niet wordt gedaan, dan heb je in je eentje heel veel werk denk ik. Dus iig succes.

ps. misschien dat er een centraal topic moet komen met de vraag waarvoor iedereen centrale topics wil, tenzij je dit topic er gelijk voor wilt gebruiken.

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
    pi_4579935
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:26 schreef mamamiep het volgende:
    ps. misschien dat er een centraal topic moet komen met de vraag waarvoor iedereen centrale topics wil, tenzij je dit topic er gelijk voor wilt gebruiken.
    liefst hier in, anders heb ik weer twee topics over min of meer hetzelfde

verdere irritaties waar moglijk een oplossing voor te vinden is zijn welkom hoor...

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 juni 2002 @ 23:31:55 #7
    862 Arcee
    Look closer
    pi_4579976
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:02 schreef Knorretje het volgende:
    Het is tijd dat dit forum weer eens een flinke opknapbeurt krijgt.
    Het staat idd al te lang droog, nodig tijd dat dat forum 'es een beurt krijgt.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:35:50 #8
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_4580030
    Even een vraagje tussendoor: Ik weet wel dat er geband word voor dit soort dingen, maar ik let er eigenlijk nooit op. Heeft het zin om te bannen voor 24 uur omdat ze bijvoorbeeld geflamed hebben, of doen ze het net zo veel als daarvoor? Anders kan je misschien duidelijker maken dat ze voor dat soort dingen een van krijgen. Niet iedereen leest namelijk de FAQ, terwijl ik vind dat iedereen die toch minstens 1 keer gelezen moet hebben. Dus mijn vraag is eigenlijk (omdat ik er nooit op let): leren ze (lees: de meeste, er zijn natuurlijk uitzonderingen) van de ban of gaan ze gewoon door?

[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 13-06-2002 23:36]

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:36:17 #9
    3767 Herald
    Come get some
    pi_4580038
    Dit forum heeft gewoon erg weinig betrokken users. Zodoende komen er veel topiques die dubbel of onnodig zijn. Seksualiteit is volgens mij voor veel personen ook geen forum om je mening te geven (en discussies/topiques te volgen), maar meer om te laten zien wat je allemaal doet op seksgebied, beetje patsen dus. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd.
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_4580040
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:28 schreef Knorretje het volgende:

[..]

verdere irritaties waar moglijk een oplossing voor te vinden is zijn welkom hoor...

Probleem is dat het niet altijd goed bij te sturen is, zonder een goed gevoel er bij te houden. Je bent heel erg afhankelijk van de users, je gunt ze veel vrijheid, maar ze misbruiken het vaak ook.

Je vraagt om mogelijke oplossingen, maar ik denk dat je voorzet al duidelijk en goed genoeg is. Misschien zijn er tijdens de opschoning problemen waar jij of wij tegenaan lopen, aar dat zien we dan wel weer, en dan komt er misschien ook wel een goede oplossing voor.

Laten we eerst nu maar de stappen die je hebt voorgesteld gaan zetten, en dan zien we of het werkt. Je draagt al goede oplossingen aan......over een tijdje zien we het resultaat.

“ That was pretty fucking trippy... ”
    Pulp Fiction
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:40:29 #11
    8352 zaiga
    The Keenest
    pi_4580090
    Ik denk toch ook dat er een stukje verantwoordelijkheid ligt bij de topic-opener. Als je je probleem of vraag goed en serieus weet te omschrijven in je openingspost, dan zijn mensen ook eerder geneigd om serieus te reageren.
    May the road rise to meet your feet
      † In Memoriam † donderdag 13 juni 2002 @ 23:49:40 #12
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4580210
    Zolang het er maar niet te dik bovenop ligt dat het uit de grote duim van de topicopener komt.

Als je wat serieuzere reacties wil, moet je de topics die duidelijk nergens over gaan en om weet ik wat voor reden verzonnen zijn direct sluiten. Als iemand een onzinverhaal post krijgt ie ook een onzin reactie.

pi_4580226
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:14 schreef David Letterman het volgende:
    Telkens snel een slotje is veel werk, maar kan wel werken. De animo om dan te blijven etteren is dan snel weg, maar maakt plaats voor een ander fenomeen. Hoe snel kan ik een slotje krijgen? Ik denk dat we daar allemaal in dit forum voor moeten oppassen. Een slotje voor een zoveelste onderwerp met een verwijzing naar het verzamelonderwerp waar het onder valt is denk ik een hele goede oplossing. Het werkt ook bij de andere fora.

Het opschonen van dit forum zal een moeilijke taak worden. We moeten denk ik accepteren dat er altijd een percentage is van de gebruikers die andere ideeen heeft, en dus het willen verzieken. Als je er in slaagt die grotendeels telkens dwars te zitten, dan zal het goed gaan met dit forum.

Of er nu veel of weinig werk in gaat zitten maakt mij niet zoveel uit. Wat ik wel wil is dat er weer een beetje leven komt in dit forum op een positieve manier en dat mensen gewoon weer durven te posten.
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:35 schreef mamamiep het volgende:
    Dus mijn vraag is eigenlijk (omdat ik er nooit op let): leren ze (lees: de meeste, er zijn natuurlijk uitzonderingen) van de ban of gaan ze gewoon door?
    Is heel wisselend. Maar ik heb besloten om bij herhaaldelijk getreiter en geziek hier in dit forum er gewoon een ban op te zetten voor alleen dit forum. Eerst voor een korte tijd, Herhaalt het gedrag zich keer op keer en hebben de meerdere bans niets opgeleverd, dan maar een permanente ban op het seks forum (of iig voor een lange tijd)
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:36 schreef Herald het volgende:
    Dit forum heeft gewoon erg weinig betrokken users. Zodoende komen er veel topiques die dubbel of onnodig zijn. Seksualiteit is volgens mij voor veel personen ook geen forum om je mening te geven (en discussies/topiques te volgen), maar meer om te laten zien wat je allemaal doet op seksgebied, beetje patsen dus. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd.
    En juist die users wil ik wel hebben. Denk toch dat er meer uit te halen is dan alleen maar macho gedrag. Denk ook dat er zat punten zijn waarover wel gedicusieerd kan worden. Is in het verleden ook wel gebleken. Alleen door de huidige tendens is het ver zoeken naar een leuk topic.
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:36 schreef David Letterman het volgende:
    Laten we eerst nu maar de stappen die je hebt voorgesteld gaan zetten, en dan zien we of het werkt. Je draagt al goede oplossingen aan......over een tijdje zien we het resultaat.
    das waar
    Ik laat dit topic iig tot zaterdag lopen, ff wat meer meningen en wellicht zondag of maandag een begin maken met het centraliseren en het gooien van slotjes.

tot zover iig bedankt voor de respons.

donderdag 13 juni 2002 @ 23:59:45 #14
    18188 Unknown_Drunk
    We doppen er nog 1
    pi_4580360
    Knorretje.....Goed plan (btw een van soort klaagbaak?)

Zaiga........Er zijn toch altijd mensen op uit om je topic om zeep te helpen

[Dit bericht is gewijzigd door Unknown_Drunk op 14-06-2002 00:02]

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
    pi_4580368
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:40 schreef zaiga het volgende:
    Ik denk toch ook dat er een stukje verantwoordelijkheid ligt bij de topic-opener. Als je je probleem of vraag goed en serieus weet te omschrijven in je openingspost, dan zijn mensen ook eerder geneigd om serieus te reageren.
    Ja maar dat heb ik niet in de hand. En kennelijk hebben niet alle users die verantwoordelijkheid om alles even goed te formuleren of te beseffen dat onzin in onzin thuis hoort.
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:49 schreef NorthernStar het volgende:
    Zolang het er maar niet te dik bovenop ligt dat het uit de grote duim van de topicopener komt.

Als je wat serieuzere reacties wil, moet je de topics die duidelijk nergens over gaan en om weet ik wat voor reden verzonnen zijn direct sluiten. Als iemand een onzinverhaal post krijgt ie ook een onzin reactie.

ja, dat snap ik, maar ik zit niet iedere seconde dit forum te reloaden. dus zal nooit het gewenste resultaat bereikt worden dat na de openinspopst er direct een slot op gehangen wordt. De tijd die er tussen zit (en dat kan op sommige dagen best lang zijn) worden dus gebruikt om lekker door te onzinnen wat vervolgens een beeld achterlaat bij de users en doorzet naar andere topics. Wat weer de andere topics om zeep helpt. Of tewel dat probleem blijf je altijd houden dat er onzinreacties komen op onzintopics n hoe je dat er uit moet krijgen ? geen idee, volgens mij kun je het alleen maar oproberen te verminderen.
      vrijdag 14 juni 2002 @ 00:01:22 #16
    25753 mamamiep
    Godmother of Trivia
    pi_4580389
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:50 schreef Knorretje het volgende:

Is heel wisselend. Maar ik heb besloten om bij herhaaldelijk getreiter en geziek hier in dit forum er gewoon een ban op te zetten voor alleen dit forum. Eerst voor een korte tijd, Herhaalt het gedrag zich keer op keer en hebben de meerdere bans niets opgeleverd, dan maar een permanente ban op het seks forum (of iig voor een lange tijd)

Denk dat dat een goede oplossing is. Iedereen zal wel schrikken dat het hele forum geband is doordat ze kinderachtig zitten te doen. Hoop alleen dat het niet zover hoeft te komen.
    quote:
    En juist die users wil ik wel hebben. Denk toch dat er meer uit te halen is dan alleen maar macho gedrag. Denk ook dat er zat punten zijn waarover wel gedicusieerd kan worden. Is in het verleden ook wel gebleken. Alleen door de huidige tendens is het ver zoeken naar een leuk topic.
    Ik denk niet dat het alleen maar macho gedrag is. Een heleboel mensen zijn nieuw op Fok! of/en nieuw op seksgebied. Die hebben vragen en die kunnen ze hier stellen. De meeste vragen zullen wel naar de centrale topics gaan, maar er zullen vast mensen komen met een andere vraag. Maar geef het wat tijd, er zullen wel leukere topics komen, al zie ik ze op het moment ook niet zo heel erg veel moet ik eerlijk toegeven.
    quote:
    Ik laat dit topic iig tot zaterdag lopen, ff wat meer meningen en wellicht zondag of maandag een begin maken met het centraliseren en het gooien van slotjes.
    Is altijd goed om meerdere meningen te horen. Misschien dat ze nog meer ideeen hebben. Ik heb niet echt vee ideeen gegeven geloof ik, maar ik hoop wel dat er wat gaat veranderen, zodat je die maatregelen niet hoeft te nemen (of iig niet allemaal).
    quote:
    tot zover iig bedankt voor de respons.
    ajb
    pi_4580533
    *mee eens zijn*
    Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
    pi_4580851
    Is het technish mogelijk de Centrale topics 'hoog te houden'. Als een centraal topic niet ergens bovenaan staat, ofzelfs uit de lijst is verdwenen, zal metname een newbie niet verder scrollen als die z'n muis kan bewegen.

Een soort sticky topic dus, alleen wel met de mogelijkheid hier te reageren. (Laat dit bij voorkeur een optie zijn voor de user. "Ja ik wil wel CT's hoog in de lijst / Nee ik wil CT gewoon in de lijst")

Maakt het CT topic gebeuren misschien wat overzichtelijker en minder slotjes onder aan de pagina.

Tis maar een klein ideeetje, maar tis iets

vrijdag 14 juni 2002 @ 00:40:56 #19
    25348 Eriksie
    Fatale uitzondering...
    pi_4580878
    Knorretje: fijn je weer te zien, en gaaf dat je dit topic bent gestart om het sex-forum onder handen te nemen!

Ik ben zelf heel blij met het sex-forum, en zou het zonde vinden als het bijvoorbeeld gesloten zou worden.

Of het handig is om centrale topics te doen, wat in elk forum hier gebeurt dacht ik..., weet ik niet.
    Ik zou dan ook graag zien dat je gerichter kan zoeken. Als ik een vraag heb over schaamhaar, en daarover zou willen praten met medelanders, en in een search krijg ik een topic met 9 pagina's, dan duurt het lang voordat ik vind wat ik zoek. Is misschien ego/ lui, maar wel vaak wat ervoor zorgt dat iemand, en zeker nieuwe iemanden nieuwe topics openen.

Ik vind ook wel dat mensen eens wat aardiger kunnen zijn, maar dat zal wel aan mij liggen. 1 van mijn eerste reacties hier op fok werd meteen afgestraft door twee bepaalde iemanden met reacties als 'who cares', 'gebruik de search', jij BENT dom etc. Als het zo overduidelijk is dat iemand de searchfunctie niet weet of niet begrijpt, zet dan ook als commentaargever even de url erbij van het betreffende topic wat nu dus dubbel wordt aangemaakt. Maar nee, schelden is vaak genoeg. Of heet dat flamen? Ik heb geen idee.

Ik weet niet of ik ooit een 'Fok-die hard' zal worden, ook al heb ik al meer dan 2000 posts. (Tsja ik vind dat veel) Ik post tegenwoordig steeds minder omdat ik veel dezelfde topics zie. Is ook lui van mij, ik weet het.

Wat ik ook weet: Fok, en mede het sexforum, heeft mij geholpen om een 'normaler' leven op te pakken, na een nogal gericht religieus leven. Dus ook jij. Bedankt! Een vriendin wees mij op het Fok!-Forum, en ik lezen en lezen en lezen, en ik dacht:
    Thank God! Eindelijk mensen die normaal zijn!!! (Kan je nagaan!! )

Of het handig is, is een tweede...
    pi_4581303
    quote:
    Op vrijdag 14 juni 2002 00:38 schreef SpadeAce het volgende:
    Is het technish mogelijk de Centrale topics 'hoog te houden'. Als een centraal topic niet ergens bovenaan staat, ofzelfs uit de lijst is verdwenen, zal metname een newbie niet verder scrollen als die z'n muis kan bewegen.

Een soort sticky topic dus, alleen wel met de mogelijkheid hier te reageren. (Laat dit bij voorkeur een optie zijn voor de user. "Ja ik wil wel CT's hoog in de lijst / Nee ik wil CT gewoon in de lijst")

Maakt het CT topic gebeuren misschien wat overzichtelijker en minder slotjes onder aan de pagina.

Tis maar een klein ideeetje, maar tis iets

In het forum zoals die huidig draait zit die optie niet verwerkt. Het zal vast technisch op de een of andere manier mogelijk zijn, maar of Arjen dit in de "verre" toekomst erin bouwt weet ik niet.
    quote:
    Op vrijdag 14 juni 2002 00:40 schreef Eriksie het volgende:
    Of het handig is om centrale topics te doen, wat in elk forum hier gebeurt dacht ik..., weet ik niet.
    Ik zou dan ook graag zien dat je gerichter kan zoeken. Als ik een vraag heb over schaamhaar, en daarover zou willen praten met medelanders, en in een search krijg ik een topic met 9 pagina's, dan duurt het lang voordat ik vind wat ik zoek. Is misschien ego/ lui, maar wel vaak wat ervoor zorgt dat iemand, en zeker nieuwe iemanden nieuwe topics openen.
    Uiteraard had ik daar ook al aangedacht. Ga de aankomende dagen de faq herschrijven en hernoemen. FAQ wil ik gaan veranderen in iets als: Voor je een topic opent...

Met daarin enkele regeltjes en de urls van de centrale topics. (die ik dan elke keer gewoon aanpas als een centraal topic vol is). Alle dubbele en bestaande topics over een onderwerp die gecentraliseerd gaat worden flikker ik op slot, met de url naar het nieuwe topic. Dus mocht iemand de sarch gebruiken en op een oud topic komen dan beland ie vanzelf in het nieuwe. In het nieuwe topic kan ten alle tijden uiteraard een vraag gesteld worden die gerelateerd is aan het onderwerp of even met ctrl+F gezocht worden op trefwoorden die er te maken mee hebben.

quote:
    Ik weet niet of ik ooit een 'Fok-die hard' zal worden, ook al heb ik al meer dan 2000 posts. (Tsja ik vind dat veel)
    Die-hard FOK!ker of niet, het moet in principe niet uit maken als je een vraag stelt. Jij stelt een vraag en naar mijn idee moet daar gewoon normaal op gereageerd kunnen worden.
    btw ik heb er meer dan een half jaar over gedaan om aan de 100 post te komen, dus het kan erger..
      vrijdag 14 juni 2002 @ 01:37:57 #21
    2999 cWaVe
    We gaan begonnen!
    pi_4581470
    Toen ik voor het eerst het sexualiteits(lekker woord)forum doorspitte vond ik het reuze interessant. Dus ik denk dat het niet slim is om de hele tijd te roepen dat er al een topic daarover is. Daar irriteer ik me aan. Vers bloed is altijd goed. Er naar verwijzen prima. Maar niet heel stoer gaan roepen om slotje om te laten zien dat je een ouwe rot bent hier.
    En over het offtopic gewauwel. Moet kunnen maar dan wel in mate. Als je gedragsregels gaat stellen aan dit soort dingen...dat is gewoon niet altijd slim. Denk ik dan. En dan over het puberale gedrag.. Uhmmz heeeeeeel veel van de viewers zijn puber en die doen dus puberaal.

Groeten
    Rogier

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
      vrijdag 14 juni 2002 @ 02:08:49 #22
    3767 Herald
    Come get some
    pi_4581672
    quote:
    Op vrijdag 14 juni 2002 01:37 schreef cWaVe het volgende:
    Vers bloed is altijd goed.
    Want? Heeft dat verse bloed ooit een andere mening dan het oude bloed? Elke newbie houdt van kale kutten en trio's met twee vrouwtjes, of je dat in een oud of nieuw topique propt het resultaat is immer hetzelfde.
    Soms lijkt het net alsof sommige onderwerpen gewoon verplicht zijn om altijd bovenaan te staan. "hey jongens ik open maar een nieuw topique over schaamhaar, want er zijn al zoveel nieuwe users dat er weer volop nieuwe reacties geplaatst kunnen worden!" waarna er 200 keer kaal wordt gezegd zoals in al die andere schaamhaartopiques. Wat is die fascinatie met dat haar eigenlijk?
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      vrijdag 14 juni 2002 @ 02:15:01 #23
    25348 Eriksie
    Fatale uitzondering...
    pi_4581705
    quote:
    Op vrijdag 14 juni 2002 02:08 schreef Herald het volgende:

Wat is die fascinatie met dat haar eigenlijk?

Moeten mannen ook hun schaamhaar scheren!?

Schaamhaar knippen

[schaamhaar] Hoe het beste te verwijderen?

Schaamhaar afgeschoren en dan....

kon't niet laten

Of het handig is, is een tweede...
      vrijdag 14 juni 2002 @ 08:59:32 #24
    2999 cWaVe
    We gaan begonnen!
    pi_4582224
    hahah
    heel goed
    Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
    pi_4582227
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

En jij bent de oordeler over het feit dat het onzin is?
    in sommige topics kan je het gokken of het nep is. Maar er zijn zat verhalen van mijn vrienden/kennisen die erg ongeloofwaardig zijn maar toch serieus gebeurt zijn.
    quote:
    Op vrijdag 14 juni 2002 02:08 schreef Herald het volgende:

[..]

Want? Heeft dat verse bloed ooit een andere mening dan het oude bloed? Elke newbie houdt van kale kutten en trio's met twee vrouwtjes, of je dat in een oud of nieuw topique propt het resultaat is immer hetzelfde.
    Soms lijkt het net alsof sommige onderwerpen gewoon verplicht zijn om altijd bovenaan te staan. "hey jongens ik open maar een nieuw topique over schaamhaar, want er zijn al zoveel nieuwe users dat er weer volop nieuwe reacties geplaatst kunnen worden!" waarna er 200 keer kaal wordt gezegd zoals in al die andere schaamhaartopiques. Wat is die fascinatie met dat haar eigenlijk?

Vers bloed hoeft niet te betekenen dat er jong iemand komt posten. Een ouder iemand kan best nieuw/vers bloed brengen.

Ik vind het normaal dat als er een jong iemand komt en vragen heeft over schaamhaar of weet ik wat. Maar dan kan je 2 dingen doen

1)

slotje.

2)

Als je de zoek optie gebruikt zal je op deze topic's uitkomen:

Moeten mannen ook hun schaamhaar scheren!?
    Schaamhaar knippen
    [schaamhaar] Hoe het beste te verwijderen?
    Schaamhaar afgeschoren en dan....

(probeer die zoek optie wat vaker te gebruiken aangezien dit voor ons niet leuk is)

2 antwoorden, waarvan 1 helpt.. en 1 totaal! nutteloos is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')