Misschien moet je dat even aan de mensen vragen die daar lopen?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Welke parkeerplaatsen is hij meest anoniem om sex te hebben, die langs de A12 toch? Komen daar ook, uhm..., mensen die het zonder condoom willlen doen?
Hier posten homo's, geen vaders en mannen die in een fout huwelijk zitten en hun genot op smerige plekken zoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Welke parkeerplaatsen is hij meest anoniem om sex te hebben, die langs de A12 toch? Komen daar ook, uhm..., mensen die het zonder condoom willlen doen?
Anonieme seks kan alleen onder de dekens in je eentje !quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Geen idee of die mensen komen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Nee, mijn vader begluurt me...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef creno het volgende:
[..]
Anonieme seks kan alleen onder de dekens in je eentje !
Aha, mietje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, mijn vader begluurt me...Dus ik durf nooit te fappen.
Vandaar mijn vraag...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
O, ik vind dat dan juist wel iets hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Houden ze daar ook van bruine jongetjes zoals ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
gast
Bij de A12 richting Den Haag bij afslag Woerden eraf gaan. Dan richting de Mac en daarachter zit een goeie parkeerplaats. Op het industrieterrein.
Nu heb ik honger!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Ang3l het volgende:
We hadden er echt IETS te veel opgepropt
Tomatensaus, gele paprika, rode paprika, zongedroogde tomaatjes, gewone tomaten, kappertjes, olijven, mozzarella, geitenkaas. Hij was niet plat meer maar meer een bergje
Jij kent jezelf niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef creno het volgende:
[..]
Anonieme seks kan alleen onder de dekens in je eentje !
Checkquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
gast
Bij de A12 richting Den Haag bij afslag Woerden eraf gaan. Dan richting de Mac en daarachter zit een goeie parkeerplaats. Op het industrieterrein.
Een schizofreen kan nooit alleen, en daarmee anoniem zijn. Op zich is remi seks rustig anoniem...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat ik zo nog wel ff 200 sit-ups moet doen
Heb jij blokjes?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Steve het volgende:
[..]. Bij het bodypumpen moeten we voor de buikspieren altijd de hoover doen (dat je op je tenen en onderarmen steunt) dat is zwaaaaar. En voel je goed in je buik.
Nee.quote:
Foto? Linkje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:12 schreef Steve het volgende:
Hoef ik ook niet zo nodig. Gewoon een mooi strak buikje is goed genoeg.
Jij bent stiekem ook eigenlijk maar een oppervlakkig stuk vretenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook eigenlijk maar een oppervlakkig stuk vreten.
Ik ga al.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En Steve ging slapen, laat die jongen met rust!
Jij gaat later echt zo'n bejaarde worden die om 5 uur al het ontbijt staat klaar te makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:35 schreef Tomasso het volgende:
Mogge. Jus d'orange.
Ik was om 7 uur uit bed.
En om half 8 met m'n rollator sta ik al klaar voor de Bas van der Heijden, waar ik andere bejaarden van de sokken rijd/loop en doe ik een half uur over het betalen en inpakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gaat later echt zo'n bejaarde worden die om 5 uur al het ontbijt staat klaar te maken
Ik heb de line-up gezien en er zit er voor mij niet echt 1 tussen waarvan ik zeg "Whaaaaa!!! VET!!!!!!!!!". Wel een hele hoop "Oh da's best leuk ja".quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:57 schreef TheVulture het volgende:
Lifehouse en graffiti6, ik ga ze allebei zien op Pinkpop
The Wombats heb ik dan al wel weer een keer gezien, da's voor mij ook de categorie "best leuk"quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de line-up gezien en er zit er voor mij niet echt 1 tussen waarvan ik zeg "Whaaaaa!!! VET!!!!!!!!!". Wel een hele hoop "Oh da's best leuk ja".
Bij Lowlands ziitten er nu van de 8 namen of zo al wel 2 tussen die ik ERG graag wil zien:
The Wombats
Trentemoller
Kappen nou met al die pretparken. Ik wil er ook heenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Hey! Contact met de Duitser! Hij heeft 2 kaartjes voor de Efteling gekregen van z'n werk omdat hij daar nog nooit geweest was en iedereen vond dat dat toch echt onderdeel is van de NL cultuuren nu vraagt ie of ik zin heb om mee te gaan
Pardon?!quote:
Ga dan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kappen nou met al die pretparken. Ik wil er ook heen.
Zoek een hond!quote:
Ik mag geen huisdieren van de verhuurder.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mag geen huisdieren van de verhuurder.
En telt een zeehond ook?
Mag ik dan ook met hem knuffelen enzo? En komt hij enthousiast en kwispelend op me af als hij me ziet of ruikt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]Adopteer er eentje in Blijdorp... kun je elke dag langs
Nee je moet je niet laten besnuffelen, is slecht voor je huidjequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag ik dan ook met hem knuffelen enzo? En komt hij enthousiast en kwispelend op me af als hij me ziet of ruikt?
Je mag geen hond meenemen in de Efteling. Die moet dan daar in een kennel.quote:
Trek iemand een hondenpak aan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag geen hond meenemen in de Efteling. Die moet dan daar in een kennel.
Jawel, zo'n natte snuit tegen m'n wangetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je moet je niet laten besnuffelen, is slecht voor je huidje
Ik moest ook aan hem denken toen ik het lasquote:
Shit ik was vergeten met mijn kloon in te loggenquote:
En dan zo'n tong waarmee hij eerst aan zijn eigen aars heeft lopen likkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel, zo'n natte snuit tegen m'n wangetje.
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan zo'n tong waarmee hij eerst aan zijn eigen aars heeft lopen likken
Je hebt toch vrienden!!!!quote:
It's lonely at the topquote:
Dat wordt dan toch op je buik liggen Ang3l.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
ja met 2.00m kun je wel van de top spreken ja
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Seks, moet hier nou altijd maar over seks gaan?
Blijkbaar.quote:
Seks is smerig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Seks, moet hier nou altijd maar over seks gaan?
Dat je het niet doet wil niet zeggen dat het smerig is.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Seks is voor mensen zonder intellect.
Seks is altijd smerig.,quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je het niet doet wil niet zeggen dat het smerig is.
ik heb 17 jaar lang een kat gehad... en nu wil ik er geen meer omdat ik dan mijn oude kat misquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef Tomasso het volgende:
Ja.
Ik denk dat Kugari-Ken nooit een hond of kat zal nemen, na het lezen van bovenstaande zin.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb 17 jaar lang een kat gehad... en nu wil ik er geen meer omdat ik dan mijn oude kat mis
Wat hebben honden met seks te maken, als je op zijn hondjes als standje even buiten beschouwing laat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat hier ook altijd over seks
Homo's
Het is zijn levenstijl, daar moeten we respect voor hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben honden met seks te maken, als je op zijn hondjes als standje even buiten beschouwing laat?
Ja meneer Luffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is zijn levenstijl, daar moeten we respect voor hebben.
Ik las vanochtend:quote:
Wraf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wij gaan binnenkort misschien ook voor een hond kijken.
Kun je wel je bier op het balkon koelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Vlarp het volgende:
Het is maar 5 graden buiten... vandaar dat ik het koud had
Hajje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Limburgers zeggen iets wat lijkt op "hei" als afscheidsgroet.
.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef Tomasso het volgende:
Houdoe is wel de Oranjeboom onder de begroetingen hoor. Ik krijg er altijd spontaan koppijn van.
Gaat niets worden tussen ons zo.quote:
Ik ben wel kritisch: Ik knap af op Brabo-hatersquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Peter het volgende:
Is Ang3l eens niet te kritisch, is zijn love-interest het wel
Ach ja, scherven brengen gelukquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt ..
Je gooit zo nog je eigen glazen in
quote:
Ja Tilburg is dan ook wel de Helmond onder de stedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb een jaar lang een relatie gehad met iemand uit omgeving Tilburg. Sindsdien ben ik afgeknapt op Brabant. Alhoewel ik wel weer eens zin om naar Roze Maandag te gaan.
Sowiesoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Steve het volgende:
Ja maar... Tilburg...
Heb je ook meteen de minst leuke stad te pakken.
Ik hou van religieuze beelden, iconen, gebouwen etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Tomasso het volgende:
Wat happen jullie heerlijk.
En ik vind die kruizen maar freaky.
Hoezo niet? Ik ben geregeld in den Here hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef Peter het volgende:
Zoveel kruizen en nogsteeds niet genezen
Zolang zijn houten kruis maar niet splintertquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben geregeld in den Here hoor
Ik zou 's avonds/'s nachts doodgaan bij je thuis. Ik heb 2 dingen waar ik echt niet tegen kan, eentje daarvan is kerkelijke dingen bij nacht. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van religieuze beelden, iconen, gebouwen etc.
Alleen niet van de religie zelf.
Ik water bij nacht, dus als je een zwembad of zo hebt kom ik niet logerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou 's avonds/'s nachts doodgaan bij je thuis. Ik heb 2 dingen waar ik echt niet tegen kan, eentje daarvan is kerkelijke dingen bij nacht. Geen idee waarom eigenlijk.
Had ik maar een zwembad, kon ik daar in de zomer heerlijk in dobberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik water bij nacht, dus als je een zwembad of zo hebt kom ik niet logeren
Ik ben altijd bang vissen me bijten ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's wel fijn
Maar 's avonds moet er een zeil over anders is het eng,.
Nou ja, zwembaden vallen nog wel mee. Maar meren etc bij bacht? .......![]()
Ik vind dat donkere roerloze wateroppervlak heel eng![]()
Ik vind de Fata Morgana ook eng
Dus ik ga er zaterdag met de date gewoon NIET in
Toch wel Black ops he?quote:
Vissen zijn ook gewoon enge smerige mormelsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang vissen me bijten ofzo. Of het nou overdag of 's nachts.
Meekijkt? Ik heb er geen in de slaapkamer hoorquote:
Aahh, je hebt 'm toch nog gelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meekijkt? Ik heb er geen in de slaapkamer hoor
hahahahaha famasquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Toch wel Black ops he?![]()
Ik ben verslaafd. Net weer Hardened Pro vrijgespeeld. Dat i.c.m. de Famas is win.![]()
Ninja-edits moet je snel mee zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aahh, je hebt 'm toch nog gelezen.
Ik was weer te snel met reageren zonder de rest de lezen.
Wat speel jij nu dan? Bad Company 2?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hahahahaha famas
en black ops is meh
WoWquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat speel jij nu dan? Bad Company 2?
protip: iedereen speelt met famas want hij is OPquote:
Leg uit, ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
protip: iedereen speelt met famas want hij is OP
Zijn de worgjes leuk?quote:
speel hordequote:
elke lvl 18 gebruikt de famas omdat hij zo simpel is als een hoerquote:
geil eigenlijk wel op trollsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik speelde alleen Blood Elves in de horde. De rest was te lelijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
speel horde
[..]
elke lvl 18 gebruikt de famas omdat hij zo simpel is als een hoer
Ik vind nog steeds dat het Karin is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Steve het volgende:
Bijna thuis. Hopelijk schreeuwt mijn moeder niet meteen wie de mol is..
Echt... en die herhaal je dan gewoon om 0:40 in de kroeg? Origineel ben je ook niet hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef Tomasso het volgende:
Houdoe is wel de Oranjeboom onder de begroetingen hoor. Ik krijg er altijd spontaan koppijn van.
Hmm... ik heb nog geen tweets gezien die het verraden, ik moet 'm ook nog kijken morgen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Steve het volgende:
Bijna thuis. Hopelijk schreeuwt mijn moeder niet meteen wie de mol is..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:06 schreef Steve het volgende:
http://www.imdb.com/news/ni8672205/
Hm, toch geen Wolverine van Aranofsky.
quote:The "Black Swan" director split from his longtime partner Rachel Weisz last fall.
Prop je toch een boxer in de printerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:20 schreef wonderer het volgende:
Ik schrijf alleen met de computer, sorry.
Mja, bijna iedereen molt wel. Da's een beetje jammer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef Steve het volgende:
Vind het van een aantal kandidaten jammer dat ze er zo snel uit lagen, en anderen juist weer te lang bleven. Maar qua gemol van andere kandidaten vind ik dit jaar niet bijzonder meer ofzo... Gewoon net zo irritant..
Goede grapjes moet je niet laten liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt... en die herhaal je dan gewoon om 0:40 in de kroeg? Origineel ben je ook niet hoor
Hij komt wel uit Brabant, maar niet in dit topic. Dus afhankelijk van hoe je je vraag bedoelde, is het ja of nee.quote:
voordeel... het is gestroomlijnder dan het oude spul, en duidelijker dan Werewolf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Mja, maar ook daar moet ik dan energie en tijd in gaan steken om het te kunnen gaan spelen. Voordeel is dat iedereen dat dan moet. Maar voor mij moet het spelen wel een ontspanning zijn en niet dat ik er daarnaast ook nog eens "huiswerk" voor moet gaan doen. Ik heb al zo weinig tijd in m'n vrije tijd, dus ik wil geen "moetjes".
Nee, vanwege het commentaar wat ik gaf op TOEDELSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef Tomasso het volgende:
Ow, ik denk dat we op "houdoe" kwamen vanwege Bas [ afbeelding ].
Het gaat over in de kroehoeg ofzo. Daar was jij een keer niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, vanwege het commentaar wat ik gaf op TOEDELS
Jij was er gisteravond heul niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, vanwege het commentaar wat ik gaf op TOEDELS
Daar ben ik sowieso steeds minderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat over in de kroehoeg ofzo. Daar was jij een keer niet!
Maar die kans is wel grootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou nog niet dood in een Rotterdamse kroeg gevonden willen worden
quote:
Daarom ook mijn vraagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso steeds minder
Ik word oud. (Ben?)
Ikd acht dat het over de HOUDOE hier ging, en over Bas (G_E) die zei dat het Brabants was.
quote:
Ik houd wel van dat sultry jazzy gedoe. Maar inderdaad, op zich ben ik geen fan van de original songs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat nr van Santana?
Ik hou er niet van als ze original songs doende buuf en ik wilden meezingen maar er viel weinig mee te zingen.
Dinges, mister Warbler. Die kan wel zingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar er mag wel een man ingeschreven worden die wel echt goed kan zingen. Want Finn is ook niet echt de beste, en Puck doet een aardige poging, maar is het ook niet.
Sam heeft bijna nog meer autotune op z'n stem dan Finn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:28 schreef Steve het volgende:
Artie?
Ze moeten Sam eens wat anders dan Justin Bieber laten zingen..
Mja, dat is jammer, want Kevin McHale kan best een deuntje zingen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Sam heeft bijna nog meer autotune op z'n stem dan Finn.
Die autotune mogen ze op zich wel weglaten. Bij iedereen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sam heeft bijna nog meer autotune op z'n stem dan Finn.
Glee moet je ook niet om het verhaal kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de liedjes van Glee nog wel tof... alleen de verhaallijntjes boeien me eigenlijk niet meer zo
Ik zou die liedjes graag gewoon live gezongen zien worden in de scenes... nu komt het allemaal wat te gefabriceerd over...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die autotune mogen ze op zich wel weglaten. Bij iedereen.
Ja die trouwerij is dinsdag geweest, ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Glee moet je ook niet om het verhaal kijken..
In Nederland heb je nu die trouwerij gehad toch? Dan komen er weer wat leuke afleveringen.
Laat hem bij Finn maar aanstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die autotune mogen ze op zich wel weglaten. Bij iedereen.
Santana, the loveable lezzy bitchquote:
Erg he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat voor iemand die zegt er niet van te houden!
Weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Is dat nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
http://bcove.me/kz4c2r92
Ik vind hem cute.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
http://bcove.me/kz4c2r92
Ik vind hem cute.![]()
heel cute!quote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Hij doet het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef gastwatdefok het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)2055892.1249434667&t
cutest evar
![]()
![]()
lolquote:
zal ik proberen mijn favorite zuurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij doet het niet.![]()
Upload 'm anders even via imgur.com.
jaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is dat je vriendje?
Schattug!
leuk voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als m'n Spanjaard reageert dan heb ik dit weekend (nou ja als ie positief reageert) weer een date.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doorschijnende witte kleding?
Werkt er wel eens iets NIET erotiserend voor je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doorschijnende witte kleding?
Nah, het was meer dat dacht ik dacht, hoe kan tennis in de regen nou ooitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werkt er wel eens iets NIET erotiserend voor je?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet erotiserend. Totaal niet. Bah.
Wat kijkt hij er vreemd bijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef Peter het volgende:
Tennis..
Kom je er dus nat uit te zien zoals deze meneer:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Great.Expectations het volgende:
En dat was niet erotiserend bedoeld.
Waren als 5e in UK geëindigd toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef Vlarp het volgende:
Damn wat is dat Adilicious goed zeg in X-Factor
Daar ben jij de specialist in, observeren van zwemmersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef Great.Expectations het volgende:
En zwemmen, Peter, hoe zit daar ook al weer mee? Vertel Peter, vertel! Awww toe? Toenou?
Hebben ze daar ook meegedaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Waren als 5e in UK geëindigd toch?
Das haast een gelopen race.. Nu nog bescheiden blijven, want trots zijn of zelfverzekerd wordt afgestraft door net Nederlandse publiek..
Volgens mij wel jahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook meegedaan?
Het is toch gewoon een Nederlands bandje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Peter op 18-03-2011 23:53:44 ]dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |