Misschien moet je dat even aan de mensen vragen die daar lopen?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Welke parkeerplaatsen is hij meest anoniem om sex te hebben, die langs de A12 toch? Komen daar ook, uhm..., mensen die het zonder condoom willlen doen?
Hier posten homo's, geen vaders en mannen die in een fout huwelijk zitten en hun genot op smerige plekken zoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Welke parkeerplaatsen is hij meest anoniem om sex te hebben, die langs de A12 toch? Komen daar ook, uhm..., mensen die het zonder condoom willlen doen?
Anonieme seks kan alleen onder de dekens in je eentje !quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Geen idee of die mensen komen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Nee, mijn vader begluurt me...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef creno het volgende:
[..]
Anonieme seks kan alleen onder de dekens in je eentje !
Aha, mietje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, mijn vader begluurt me...Dus ik durf nooit te fappen.
Vandaar mijn vraag...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
O, ik vind dat dan juist wel iets hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Houden ze daar ook van bruine jongetjes zoals ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
gast
Bij de A12 richting Den Haag bij afslag Woerden eraf gaan. Dan richting de Mac en daarachter zit een goeie parkeerplaats. Op het industrieterrein.
Nu heb ik honger!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Ang3l het volgende:
We hadden er echt IETS te veel opgepropt
Tomatensaus, gele paprika, rode paprika, zongedroogde tomaatjes, gewone tomaten, kappertjes, olijven, mozzarella, geitenkaas. Hij was niet plat meer maar meer een bergje
Jij kent jezelf niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef creno het volgende:
[..]
Anonieme seks kan alleen onder de dekens in je eentje !
Checkquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
gast
Bij de A12 richting Den Haag bij afslag Woerden eraf gaan. Dan richting de Mac en daarachter zit een goeie parkeerplaats. Op het industrieterrein.
Een schizofreen kan nooit alleen, en daarmee anoniem zijn. Op zich is remi seks rustig anoniem...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat ik zo nog wel ff 200 sit-ups moet doen
Heb jij blokjes?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Steve het volgende:
[..]. Bij het bodypumpen moeten we voor de buikspieren altijd de hoover doen (dat je op je tenen en onderarmen steunt) dat is zwaaaaar. En voel je goed in je buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |