Ja, je hebt groot gelijk. Ze praten nu wel over Libië, maar helemaal geen aandacht voor belangrijker nieuws als http://www.nu.nl/achterkl(...)-van-derde-kind.htmlquote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
pff al dit gezeik terwijl ik veel belangrijk nieuws is ! omg ik kan er niet meer tegen, ik ga wel iets anders kijken
Domheid kun je idd niet bestraffen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Lex Immers niet eens weet wat antisemitisme betekent, hoe kun je hem er dan van beschuldigen
Dat geldt voor het overgrote deel van de jodenroepers.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Lex Immers niet eens weet wat antisemitisme betekent, hoe kun je hem er dan van beschuldigen
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Domheid kun je idd niet bestraffen.Maar van Van der Brom had ik een iets hoger intelligentieniveau verwacht...
Kickboksen begint zo op RTL7quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
pff al dit gezeik terwijl ik veel belangrijk nieuws is ! omg ik kan er niet meer tegen, ik ga wel iets anders kijken
ja, dat beeld had ik nog niet gezien. Maakt het extra erg.quote:
Zijn een aantal mensen al jaren mee bezig, t/m Van Praag enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef inZanity het volgende:
Het word dus maar eens tijd dat men druk op Ajax gaat uitvoeren om deze geuzennaam uit het stadion te weren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef inZanity het volgende:
Het word dus maar eens tijd dat men druk op Ajax gaat uitvoeren om deze geuzennaam uit het stadion te weren.
Niet hard genoeg dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn een aantal mensen al jaren mee bezig, t/m Van Praag enzo.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Zeilige jank joden. Weer de oorloog er bij halen... droevig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |