weet ik niet, ik doe altijd ano, is toch prettigquote:Op zondag 20 maart 2011 15:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vraag: zijn er mensen met een Sopcast-account? Of logt iedereen in al "anonymous"?
Zou dat iets uitmaken?
bij jou doet SopCast en DSC4 het?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef -AnneX- het volgende:
doet die fucking stream het eindelijk fatsoenlijk, is het rust
knap, aangezien het p2p word uitgezonden... of mis ik dan wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik gok dat er een soort van raid is geweest of bezig is qua streams. ED wil zoveel mogelijk mensen een abo inloodsen i.v.m. het spannende competitieslot, dus hebben ze een stuk of 100 nerds geronseld om wat servers plat te gooien.
Vanalles. Er is meer dan wij zien...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
knap, aangezien het p2p word uitgezonden... of mis ik dan wat?
dsc4quote:Op zondag 20 maart 2011 15:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
ik ben zeer benieuwd waar...
Dank je!
geen dankquote:Op zondag 20 maart 2011 15:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
ik ben zeer benieuwd waar...
Dank je!
Niet dat ie het hier doet... Open je DSC4 via een website of direct in Sopcast. Gebruik je IE of iets anders?quote:
zie PMquote:Op zondag 20 maart 2011 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet dat ie het hier doet... Open je DSC4 via een website of direct in Sopcast. Gebruik je IE of iets anders?
en hoe werkt dat precies?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mmm, na wat zoeken heb ik een oplossing gevonden voor "Can not access Sopcast service". Het heet Hotspot Shield. Ik kan nu alles weer zien.
ik ga ff zoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Downloaden, aanzetten en Sopcast opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |