Ik ben een gewillige flip hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou ik zat aan handstands te denken, doet aafke toch ook als ze dronken is?
Radslag toch? doe maar niet, ga je geheid op je bek... Anderzijds kunnen wij gokken hoelang het gaat duren voordat je op je bek gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou ik zat aan handstands te denken, doet aafke toch ook als ze dronken is?
23:01quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radslag toch? doe maar niet, ga je geheid op je bek... Anderzijds kunnen wij gokken hoelang het gaat duren voordat je op je bek gaat
Wel met CAP als bewijs hèquote:
hè, MissJ doet de radslag en de flikkerflak (speciaal voor servio dan), ikke niet, we horen het vanzelf wel als ze op d'r plaat gaat, ik wilde alleen vast inzettenquote:
....ben even naar de eerste hulp........quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hè, MissJ doet de radslag en de flikkerflak (speciaal voor servio dan), ikke niet, we horen het vanzelf wel als ze op d'r plaat gaat, ik wilde alleen vast inzetten
nou, vooruit, een klein koprolletje dan, dat kan ik zelfs nog wel (zonder naar de EHBO te hoeven, aaaaaauuuuuwwwwwwwwww)quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
....ben even naar de eerste hulp........
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet.Ik ben slim, ik weet wat ik wel en niet kan doen.
en handstandjes zitten er niet meer in..........
veel plezier, laat je het effe weten wie de mol nu was? heb het deze keer niet gevolgdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky.... feestje was gezellig
![]()
![]()
...
Moet nu echt SC en COS verlaten om WIDM van vorige week te kijken.
Piet, Ceetje, MissJ wel liev blijven he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeggies!!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky.... feestje was gezellig
![]()
![]()
...
Moet nu echt SC en COS verlaten om WIDM van vorige week te kijken.
Piet, Ceetje, MissJ wel liev blijven he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit na te denken of we over de randjes hebben gepiest aangezien Pietje zo'n smily plaatst........quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
feestje begint een beetje in te kakken spooky
ik kan het ook niet effe volgen, dus doe nog maar een borrel *hik*quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken of we over de randjes hebben gepiest aangezien Pietje zo'n smily plaatst........
Maar kan er niet op komen.
Dus gooi de drank er maar weer in, gaan we nog even aan de rol hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |