Die griezel kont weer zeggen dat de vraag te moeilijk is voor zijn 3 hersencellen.quote:
Wat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die griezel kont weer zeggen dat de vraag te moeilijk is voor zijn 3 hersencellen.
Je bent wel erg geraakt door dat ene meningsverschil tussen jou en de Belg hè?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die griezel kont weer zeggen dat de vraag te moeilijk is voor zijn 3 hersencellen.
Ik vind die absurde reacties net schitterendquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je bent wel erg geraakt door dat ene meningsverschil tussen jou en de Belg hè?![]()
Ik weet deze vraag ook niet, zal wel liggen aan mijn 2 hersencellen dan.
Twee keer kon ik wel hebben de derde keer werd me te veel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je bent wel erg geraakt door dat ene meningsverschil tussen jou en de Belg hè?![]()
Ik weet deze vraag ook niet, zal wel liggen aan mijn 2 hersencellen dan.
Voor jou absurd. Voor mij de realiteit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind die absurde reacties net schitterend
Nu ben je echt wel aan het zeveren héquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor jou absurd. Voor mij de realiteit.
Beantwoord maar eens een vraag goed die je niet kunt googlen.
Kantonie Amerling.quote:
stel je geen nieuwe vraag?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ok het antwoord was Kees Akerboom
Tot morgen.
Salut en de kostquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ok het antwoord was Kees Akerboom
Tot morgen.
Mag banaantjeEE doenquote:
Stand #2173quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |