Zielig dat het zo moet alleen... Slecht voor mij, slecht voor geintreseerden... niemand wint op deze manier.. jammer.quote:
Post het dan ook gewoon op een forum waar het wel binnen de regels past..quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef JANweethetbeter het volgende:
[..]
Zielig dat het zo moet alleen... Slecht voor mij, slechte voor geintreseerden... niemand wint op deze manier.. jammer.
Op marktplaats denkt iedereen dat het een scam is, want niemand reageert er op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Post het dan ook gewoon op een forum waar het wel binnen de regels past..
Ja dat is mogelijk alleen komen er dan wel bijkomende kosten bij...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef apenkont het volgende:
ik wil paars met gele stippen, is dat mogelijk?
inb4 slot
Klopt, ik heb weer mijn motor terug, en ga dus liever motor rijden... dat geld kan ik goed gebruiken voor andere dingen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Letstalk het volgende:
Je koopt iets en wilt em toch niet?:p hahaha kuch kuch slotje?
Grappig, net was het nog gewoon handel.. Wil jij een nieuwe brommer, scooter of motorscooter rijden ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef JANweethetbeter het volgende:
[..]
Klopt, ik heb weer mijn motor terug, en ga dus liever motor rijden... dat geld kan ik goed gebruiken voor andere dingen..
geen interesse in een motor en een vespa.
Welke zaak ? Ik verkoop een vespa.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef apenkont het volgende:
even uit nieuwsgierigheid... hoe kom jij aan die korting? en komen die scooters ook echt uit die zaak?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef JANweethetbeter het volgende:
[..]
Zielig dat het zo moet alleen... Slecht voor mij, slecht voor geintreseerden... niemand wint op deze manier.. jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |