Nee... Daarom gok ik ook op de zekering in de wasmachinequote:
Ik heb aan de voorkant alleen een afsluitdop voor de pomp die het water wegpompt. Kan daar geen regelaar ofzo ontdekkenquote:bij de wasmachine die ik los heb gehad, zat onderin aan de voorkant een regelaar voor het toerental van de motor. misschien dat ie daarbij zit.
volgens mij moest de hele voorkant eraf om erbij te kunnen. Zo even geen idee meer hoe dat ging.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee... Daarom gok ik ook op de zekering in de wasmachine.
[..]
Ik heb aan de voorkant alleen een afsluitdop voor de pomp die het water wegpompt. Kan daar geen regelaar ofzo ontdekken.
Op de sticker op de achterkant staat het symbool van een zekering met daarachter 10A dus ik neem aan dat ie gezekerd is op 10A...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:27 schreef Cybersijp het volgende:
Heb even de handleiding voor je bekeken , maar zie naast een opmerking over de zekering van de meterkast geen opmerking over een andere vorm van zekeren.
Top, ga ik morgen ff doorlezen!quote:
quote:
Ik denk eerder dat ik de wasmachine laat reparerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
maar als je 'm toch loshaalt en de regelaar is niet uitgefikt en je kunt verders niks vinden, dan zou ik die graag overnemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |